Pantso Villapöksy on ollut hukassa jo pian pari vuotta! Elämästä puuttuu iso palanen. Ota yv yhteyttä, jos satut näkemään huhuiluni. T:Bonzita
Ei vapaata vangita voi
12
146
Vastaukset
- Anonyymi
Juu mut hei täst pussist nyt puuttuu joku iso palanen
- Anonyymi
Juu, niin puuttuu. Vaikkei bussilla Pantso ajele, vaan hissulla.
- Anonyymi
Siis tessulla..//..
- Anonyymi
On siinä kiinniotettavaa. Sitten kerrakseen. Joku rehellinen lapinmies suopungin kanssako?
- Anonyymi
Juuri niin, sellaineen metsiin villiintynyt Villapöksy.
- Anonyymi
Pysytäänpäs ruodussa. Kaikkea hyvää sinulle. Kiitos kahveista.
- Anonyymi
Kuka kiittää ja ketä kahveista, jos saanen kysyä? Aloittaja ei ainakasn ole tarjonnut yänä vuonna kelleen kahveja 😉
- Anonyymi
Turhaan taitaa huudella aloittaja. Jos ihminen haluaa vapaana kulkea, niin antaa mennä.
- Anonyymi
No mennä saa, siitä ei kyse. Kuulumisia olisin vain kysellyt. Ei muuta.
- Anonyymi
Joo omalla tahdillaan kaikki.
- Anonyymi
Harmi ettei Pantsosta kuulu, olisi ollut mukava vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa. T: Bonzita P.
- Anonyymi
Olisiko jokin toinen biisi parempi? Vähän kevyempää. Tähän tilanteeseen. Kiitos. Lavatanssia. Kaija Lustilaakin vaikka. Tähti kaukainen. Siinäpä laulavan naisen ääntä, eikä mitään ininää. Ininät ja maukumiset pois. Ainakin VHS-kansalle uppoaa. Kyllä Kai Hyttisellä on hyviä paljon On muun muassa tämä tämä.. olaa olaaa vai mikä se oli. Se on jäänyt pääkoppaan soimaan. Vaikkei mikään herra 47 olisikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892