Tulen ja otan selvää

Anonyymi-ap

Saan selville valhehuhusi.

"Älä levitä valheellista huhua, äläkä anna apuasi syylliselle rupeamalla vääräksi todistajaksi.”
2 Moos 23:1

126

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teepä se, niin loppuu se vainajan rienaamisesi. Sinun väitteesi on, että vuonna
      2022 kuollut Teuvo Suni kirjoittaa jatkuvasti Suomi 24 palstalle herjaten jotain Paavalia. Raamattupalsta on täynnä, sitä vainajan herjaamistasi.

• Anonyymi

En ole herjannut ko. henkilöä ( TS ), mutta olen kehoittanut häntä lopettamaan Paavalin herjaamisen, mutta hänellä taitaa olla vakavalaatuinen addiktio siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole herjannut ko. henkilöä ( TS ), mutta olen kehoittanut häntä lopettamaan Paavalin herjaamisen, mutta hänellä taitaa olla vakavalaatuinen addiktio siihen.

Sinä siis aivan tosissasi väität, että yli 2,5 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni kirjoittaa palstalle herjaten jotain Paavalia. Hyvä tuon väitteesi halusinkin vielä kerran kuulla. Olen varmuuden vuoksi ottanut kymmeniä kuvankaappauksia teksteistäsi, jos niitä myöhemmin sattuisi tarvitsemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis aivan tosissasi väität, että yli 2,5 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni kirjoittaa palstalle herjaten jotain Paavalia. Hyvä tuon väitteesi halusinkin vielä kerran kuulla. Olen varmuuden vuoksi ottanut kymmeniä kuvankaappauksia teksteistäsi, jos niitä myöhemmin sattuisi tarvitsemaan.

Ole hyvä vaan. Kaikenlaistahan sitä ihmiset keräilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä vaan. Kaikenlaistahan sitä ihmiset keräilee.

Niinpä. Tuo kaveri on vasta näprääjä. Luin just lehdestä eräästä miehestä, joka omistaa muistaakseni ainakin 4000 jouluaiheista esinettä, jotka hän laittaa aina hyvissä ajoin asuntoonsa rekvisiitaksi ennen joulua. Asunto on sitten täynnä joulua, tosin lähinnä tonttuja tms., kun pakanallisessa maassa asumme.
        Itse kerään kilometrejä. Kävelen keskimäärin reilut 14 km päivässä.

• Anonyymi

”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Tuo kaveri on vasta näprääjä. Luin just lehdestä eräästä miehestä, joka omistaa muistaakseni ainakin 4000 jouluaiheista esinettä, jotka hän laittaa aina hyvissä ajoin asuntoonsa rekvisiitaksi ennen joulua. Asunto on sitten täynnä joulua, tosin lähinnä tonttuja tms., kun pakanallisessa maassa asumme.
        Itse kerään kilometrejä. Kävelen keskimäärin reilut 14 km päivässä.

Keräileminen on ihan Ok, kunhan siinäkin pysyy kohtuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keräileminen on ihan Ok, kunhan siinäkin pysyy kohtuudessa.

Keräilyn kohteellakin on merkitystä.

• Anonyymi

JUMALA NÄKEE KAIKEN. MYÖS SINUT JA SINUN HERJASI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JUMALA NÄKEE KAIKEN. MYÖS SINUT JA SINUN HERJASI!

Koita rauhoittua edes joulun ajaksi. Ei se minun syy ole, että pitkäaikainen riitakumppanisi kuoli, yli 2,5 vuotta sitten, eikä pysty vastaamaan rienaamiseesi. Juonittele siitä sille Jumalallesi, turha se on siitä tällä palstalla räyhätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita rauhoittua edes joulun ajaksi. Ei se minun syy ole, että pitkäaikainen riitakumppanisi kuoli, yli 2,5 vuotta sitten, eikä pysty vastaamaan rienaamiseesi. Juonittele siitä sille Jumalallesi, turha se on siitä tällä palstalla räyhätä.

Eikö meillä olekin IHANA Vapahtaja, Jeesus Kristus?
        Hän jätti Taivaan loiston ja ihanuuden MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN, jotta me voisimme päästä iankaikkiseen elämään🩸
        Sinullakin on siihen mahdollisuus, kun vaan teet parannuksen ja turvaudut uskossa Häneen❣️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän jätti Taivaan loiston ja ihanuuden MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN, jotta me voisimme päästä iankaikkiseen elämään🩸
        Sinullakin on siihen mahdollisuus, kun vaan teet parannuksen ja turvaudut uskossa Häneen❣️

Ikävä kyllä minä en jaksa enää tässä iässä satuihin uskoa. Mitä siihen parannuksen tekoon tulee niin rehellisesti eläneenä ihmisenä en näe siihen mitään tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.

• Anonyymi

Niin, mihin sinä aioitkaan matkustaa, ja oliko aloituksessasi havaittavissa jonkin asteista uhkailua?

• Anonyymi

”Viisas ottaa asioista selvää”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi niin kuin jäädä valhehuhun varaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi niin kuin jäädä valhehuhun varaan.

”Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.”

• Anonyymi

Missä uhkailu? Kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Minulla ei ole suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni vaeltavan totuudessa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.”

Jumalaan voi turvallisesti luottaa, mutta herjaavien ihmisten valhehuhuihin pitää suhtautua suurella varauksella, eli sivuuttaa ne välinpitämättömällä olankohautuksella, kuten myös kaikkiin herjoihin, joita suolletaan kohti Paavalia ja muita apostoleja. Vihollisella on näet kiire ja se yrittää aiheuttaa hämminkiä. No, toisaalta nämä apuhämmentäjät aiheuttavat loppupeleissä vahinkoa vain itselleen. Sen he tulevat vielä itsekin huomaamaan, lopussa viimeistään.

• Anonyymi

Älkää
      antako
      kenenkään
      vietellä
      itseänne
      millään
      tavalla.
      Sillä
      se
      päivä
      ei
      tule,
      ennenkuin
      luopumus
      ensin
      tapahtuu
      ja
      laittomuuden
      ihminen
      ilmestyy,
      kadotuksen
      lapsi,

• Anonyymi

”Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

Niin. Jumala näkee ja tietää kaiken. Ei häneltä voi mitään piilottaa. Ei valheitakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Kristuksen omat elävät valkeudessa ja totuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Kristuksen omat elävät valkeudessa ja totuudessa.

Nimenomaan.

• Anonyymi

”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.”

• Anonyymi

Huhun varaan ei pidä jättää.

• Anonyymi

Ei varsinkaan, jos huhun alkuunpanija on osoittautunut valehtelijaksi ja herjaajaksi. Miten sellaisen ihmiseen voisi mitenkään luottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varsinkaan, jos huhun alkuunpanija on osoittautunut valehtelijaksi ja herjaajaksi. Miten sellaisen ihmiseen voisi mitenkään luottaa?

Ei voi luottaa valehtelijaan. Luotto on mennyt!

• Anonyymi

Luterilainen kirkko saa windfall-onnenkantamisena 40 miljoonaa euroa valtiolta tänä vuonna!
      Sairaaloiden yöpäivystyksiä lakkautetaan.
      Erotkaa hyvät ihmiset kirkosta. Siellä ei henkiä pelasteta.

• Anonyymi

Kirkoilla on lakisääteisinä tehtävinä huolehtia kaikkien ihmisten asiallisesta hautaamisesta, hankittava ja pidettävä hautausmaita. Siitä valtio maksaa, mutta ei täydestä, vain osan. Seurakuntalaiset joutuu maksamaan ison joukon kirkosta eronneiden hautaustoimen kustannuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkoilla on lakisääteisinä tehtävinä huolehtia kaikkien ihmisten asiallisesta hautaamisesta, hankittava ja pidettävä hautausmaita. Siitä valtio maksaa, mutta ei täydestä, vain osan. Seurakuntalaiset joutuu maksamaan ison joukon kirkosta eronneiden hautaustoimen kustannuksia.

Paljon on täysin varattomia vainajia, joiden hautauksen kirkko kustantaa.

Kirkolla on velvollisuuksia hoitaa yhteiskunnallisia kriisitilanteiden tehtäviä ja sota-aikana niiden merkitys lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkolla on velvollisuuksia hoitaa yhteiskunnallisia kriisitilanteiden tehtäviä ja sota-aikana niiden merkitys lisääntyy.

Mites muuten ateistien kohdalla? Mikä taho heidät hautaa jos eivät kirkkoon kuulu? Saavatko silti nauttia kirkon eduista? Onko ”maahanpano”kalliimpaa kirkkoon kuulumattomilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites muuten ateistien kohdalla? Mikä taho heidät hautaa jos eivät kirkkoon kuulu? Saavatko silti nauttia kirkon eduista? Onko ”maahanpano”kalliimpaa kirkkoon kuulumattomilla?

Väite, että hautpaikkaan liittyvät maksut olisi kalliimpia kirkkoon kuulumattomalle, ei pidä paikkaansa.
        "Hautapaikkaan liittyvät maksut ovat samanhintaisia riippumatta vainajan kirkkoon kuulumisesta. Sen sijaan hautapaikan hintoihin vaikuttaa vainajan viimeinen kotikunta. Hautaaminen kotikunnan hautausmaalle on edullisempaa kuin muualla sijaitsevalle hautausmaalle."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väite, että hautpaikkaan liittyvät maksut olisi kalliimpia kirkkoon kuulumattomalle, ei pidä paikkaansa.
        "Hautapaikkaan liittyvät maksut ovat samanhintaisia riippumatta vainajan kirkkoon kuulumisesta. Sen sijaan hautapaikan hintoihin vaikuttaa vainajan viimeinen kotikunta. Hautaaminen kotikunnan hautausmaalle on edullisempaa kuin muualla sijaitsevalle hautausmaalle."

Siinä on sitten uskonharhaisten maksamat "suojelurahat" siltä osin menneet hukkaan.
        https://prnt.sc/1pHkqH-Kx-1e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkko on siis tosi reilu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä reilua siinä on, jos maksua vastaan saa jotain palvelua. Teitä kirkkoon kuuluviahan siinä k*setetaan, kun joudutte maksaan saman hinnan.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä reilua siinä on, jos maksua vastaan saa jotain palvelua. Teitä kirkkoon kuuluviahan siinä k*setetaan, kun joudutte maksaan saman hinnan.😁

Siinähän se just on. Kirkko on reilu.
        Uskonvakaumukselliset pitävät yllä reilua palvelusysteemiä. Kirkolla on tärkeä tehtävä, kuten laaja-alainen diakoniatehtävä. Se on hyvin aliarvostettu, koska se ei revi otsikoita. Palkka tulee vasta perillä Taivaan Idän kodissa. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkon velvollisuus hoitaa ateistien ja kirkkoon kuulumattomien hautaustoiminta on lakisääteinen tehtävä, josta valtio maksaa osan, mutta iso osa jää seurakuntalaisten maksettavaksi. Siitäkin summasta ensi vuonna leikataan iso osa.

Saisi valtio maksaa kokonaan ateistien ja kirkosta eronneiden hautaustoiminnan kustannukset.

Nykyisin kun jouluevankeliumiakaan ei saa koulussa lukea, ettei maahanmuuttajat pahoita mieltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonvakaumukselliset pitävät yllä reilua palvelusysteemiä. Kirkolla on tärkeä tehtävä, kuten laaja-alainen diakoniatehtävä. Se on hyvin aliarvostettu, koska se ei revi otsikoita. Palkka tulee vasta perillä Taivaan Idän kodissa. Hyvä niin.

Vaan entä jos teitä huijataan siinä palkka asiassakin siellä kuvitellussa ,
        "Taivaan Idän kodissa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Taivaan Idän kodissa."

Jumala ei huijaa.
        Jeesukseen uskovalla ei ole muuta kuin voitettavaa. Ainakin minä olen erittäin tyytyväinen ja kiitollinen kaikesta Jumalan avusta ja johdatuksesta.
        Ei-uskovalla on todella paljon hävittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkon velvollisuus hoitaa ateistien ja kirkkoon kuulumattomien hautaustoiminta on lakisääteinen tehtävä, josta valtio maksaa osan, mutta iso osa jää seurakuntalaisten maksettavaksi. Siitäkin summasta ensi vuonna leikataan iso osa.

Saisi valtio maksaa kokonaan ateistien ja kirkosta eronneiden hautaustoiminnan kustannukset.

Nykyisin kun jouluevankeliumiakaan ei saa koulussa lukea, ettei maahanmuuttajat pahoita mieltään.

Totta! Kirkko on reilu monin tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Nykyisin kun jouluevankeliumiakaan ei saa koulussa lukea, ettei maahanmuuttajat pahoita mieltään.”

Me ollaan aivan liian kilttejä. Kyllä omista perinteistä pitää voida saada pitää kiinni!
        Maassa maan tavalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaan Isän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Kirkko on reilu monin tavoin.

Kirkolla on merkittävä tehtävä, vaikka se onkin luopunut totuudesta suurelta osin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

• Anonyymi

Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on sitten uskonharhaisten maksamat "suojelurahat" siltä osin menneet hukkaan.
        https://prnt.sc/1pHkqH-Kx-1e

Psalmi 91:14

”"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.”

Tätä suojelua ei saa rahalla, vaan uskosta Jeesukseen armosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei huijaa.
        Jeesukseen uskovalla ei ole muuta kuin voitettavaa. Ainakin minä olen erittäin tyytyväinen ja kiitollinen kaikesta Jumalan avusta ja johdatuksesta.

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

Jumala on Vanhurskas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Nykyisin kun jouluevankeliumiakaan ei saa koulussa lukea, ettei maahanmuuttajat pahoita mieltään.”

Me ollaan aivan liian kilttejä. Kyllä omista perinteistä pitää voida saada pitää kiinni!
        Maassa maan tavalla!

Se on just noin. Perinteet kunniaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkolla on laupias mieli ateisteja kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei huijaa.

Pitää paikkansa! Voittajan puolella on hyvä olla! 😁🩸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Taivaan Idän kodissa."

Perke-le on sinua huijannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perke-le on sinua huijannut.

Se perke-leesi on vain fiktiivinen olento, niin kuin se satujeesuksesikin. Ei normaali ihmisille niistä ole mitään haittaa!

• Anonyymi

Parempi niin.

• Anonyymi

Raamattu on muinaisten tarinoiden Greatest Hits -kokoelma, jossa yhdistyy mytologia, moraalisaarnat ja satunnainen väkivaltaviihde. Ja ihmiset ottaa sen tosissaan! Siis jos Raamattu olis tänä päivänä julkaistu, se löytyis “fantasia ja fiktiivinen draama” -hyllyltä, ja takakannessa lukisi: "Perustuu muinaisiin huhuihin ja löyhästi tositapahtumiin."

Mietitäänpä nyt niitä tarinoita. Maailma luodaan kuudessa päivässä, ja jo parin sivun jälkeen ensimmäinen ihmispari mokailee omenan takia. Siis omenan! Puhumattakaan siitä, että maailman kaikki eläimet muka mahtuisivat yhteen puulaivaan, eikä kukaan kysy, missä vaiheessa Nooa opetteli lannankäsittelyä. Tai että joku Joona asuu kalamajassa kolme päivää ilman, että tarvitaan vähintäänkin kokonaista happisäiliötä.

Ja ne historiallisen tarkkuuden helmet? Jeesus ruokkii tuhansia yhdellä eväskorilla, kuolleet nousee kävelylle, ja meretkin väistyy kuin taikaiskusta. Eikö kenenkään mielestä kuulosta siltä, että tarinoita on vähän väritelty? Tämä kaikki vain siksi, että saadaan ihmiset pelkäämään ja tottelemaan. “Usko, tai muuten saat ikuisen rangaistuksen.” Kylläpä kuulostaa jumalalliselta rakkaudelta!

Raamattu on kuin juorulehti: täynnä dramaattisia väitteitä ja hölynpölyä, mutta tarpeeksi moni ostaa sen, koska haluaa uskoa, että “tää voi olla totta.” Jos mitään muuta, niin se on historian paras PR-temppu—eikä edes tarvitse mainoskampanjaa.

Enkeli Mäntä

• Anonyymi

He sanovat tuntevansa Jumalan, mutta töillänsä he sen kieltävät, ja ovat kauhiat ja kovakorvaiset ja kaikkiin hyviin töihin kelvottomat.

• Anonyymi

Yllättäen.

• Anonyymi

Otatko siskonpoikasi mukaan tutkimusmatkallesi???

• Anonyymi

Tärkeä varoitus.

• Anonyymi

Niin. Jotkut tekee asioita, vaikka Jumala kieltääkin. Saavat sitten kärsiä seuraukset.

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Synnin harjoittamiselle on seurauksensa ja ne seuraukset eivät ole mukavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää paikkansa. Synnin harjoittamiselle on seurauksensa ja ne seuraukset eivät ole mukavia.

2 Tess 1:9
        ”Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta,…”

• Anonyymi

Jokainen vastaa omista teoistaan. Mitä kylvää, sitä niittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta,…”

Tuomio on kova. Pelastus ja armahdus olisi tarjolla…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomio on kova. Pelastus ja armahdus olisi tarjolla…

Tällä palstalla on jotkut sanoneet ettei heitä kiinnosta pelastus ijankaikkisessa taivaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla on jotkut sanoneet ettei heitä kiinnosta pelastus ijankaikkisessa taivaassa.

Se on täydellistä hengellistä sokeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oleva joillekin hirvittävä päivä.
        Minun ainoa toivoni on Jeesuksen armahdus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oleva joillekin hirvittävä päivä.
        Minun ainoa toivoni on Jeesuksen armahdus.

Ensimmäinen päivähän se on hirressäkin pahin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osansa ovat valinneet!

• Anonyymi

epä puhtaat ympärileikkaamattomat täällä haastelee, mutta nämä vääräuskoiset pvat koiraakin alempia olentoja meidän puhtaiden ja pyhien siittäjien maailmassa.

• Anonyymi

Selvä Jumalan kielto. Sen rikkomisesta koituu seuraukset.

• Anonyymi

Saunatonttu kiistää tuon väitteen.

• Anonyymi

Kaikki paljastuu aikanaan!

• Anonyymi

Sinun kohdallasi on paljastunut aikoja sitten!😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan! Jumala minut on tuntenut jo äitini kohdusta asti😁🎚️🩸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain tuulen henkäystä ovat ihmiset, vain valhetta ihmisten lapset: kaikki he nousevat vaa'assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys.

• Anonyymi

”Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.”

• Anonyymi

Pakko ottaa selvää, koska vihapuhe vain jatkuu!

• Anonyymi

Sinä olet ainoa palstahäirikkö, joka haastaa riita elävien, jopa kuolleen kanssa. Olet häiriköinyt näitä palstoja aina vuodesta 2007 asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ainoa palstahäirikkö, joka haastaa riita elävien, jopa kuolleen kanssa. Olet häiriköinyt näitä palstoja aina vuodesta 2007 asti.

En ole häiriköinyt, enkä herjannut.
        Sinä olet jatkuvasti herjannut Jumalaa ja uskovia. Sinä tiedät sen itse sisimmässäsi ja ennen kaikkea Jumala näkee sinut ja tekosi.
        Minun tekoni on se, että olen nuhdellut Teuvoa ja kehoittanut häntä lopettamaan hirvittävän rienaamisen, joka kohdistuu ensisijassa Paavaliin.
        Sinä olet laittanut hänen kanssaan liikkeelle valhehuhun, että hän olisi edesmennyt, jota hän ei todellakaan ole. Lopettakaa tuo typerä valehtelu!
        Valehtelijat EIVÄT PERI Taivasten valtakuntaa!

PS. Asia etenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole häiriköinyt, enkä herjannut.
        Sinä olet jatkuvasti herjannut Jumalaa ja uskovia. Sinä tiedät sen itse sisimmässäsi ja ennen kaikkea Jumala näkee sinut ja tekosi.
        Minun tekoni on se, että olen nuhdellut Teuvoa ja kehoittanut häntä lopettamaan hirvittävän rienaamisen, joka kohdistuu ensisijassa Paavaliin.
        Sinä olet laittanut hänen kanssaan liikkeelle valhehuhun, että hän olisi edesmennyt, jota hän ei todellakaan ole. Lopettakaa tuo typerä valehtelu!
        Valehtelijat EIVÄT PERI Taivasten valtakuntaa!

PS. Asia etenee.

Minulle ei tarvitse lässyttää kahjoilusi etenemisistä. Minä en edes tuntenut Sunia, mutta tiedän hänen kuolleen ja pystyn vastaamaan puheeni. Ilmoita poliisille, niin katsotaan kuka tässä pa*kaa jauhaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei tarvitse lässyttää kahjoilusi etenemisistä. Minä en edes tuntenut Sunia, mutta tiedän hänen kuolleen ja pystyn vastaamaan puheeni. Ilmoita poliisille, niin katsotaan kuka tässä pa*kaa jauhaa!

Sanoin, asia etenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin, asia etenee.

Tuossa on minun viimeinen havainto T.S:stä palstalla. Sen jälkeen olen varmalta taholta kuullut Teuvo Sunin kuolleen vuonna 2022 Toukokuussa.
        https://prnt.sc/PlMeScO3Aqy1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on minun viimeinen havainto T.S:stä palstalla. Sen jälkeen olen varmalta taholta kuullut Teuvo Sunin kuolleen vuonna 2022 Toukokuussa.
        https://prnt.sc/PlMeScO3Aqy1

Sitähän minä olen koko ajan sanonut, että huhusta on kysymys.
        Vuan suatha sinä uskoo, mitä vua tahot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän minä olen koko ajan sanonut, että huhusta on kysymys.
        Vuan suatha sinä uskoo, mitä vua tahot.

Muutit välillä murretta, hyvin alkeellinen hämäysyritys, eikä vaikuta asiaan millään lailla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutit välillä murretta, hyvin alkeellinen hämäysyritys, eikä vaikuta asiaan millään lailla!

Ethän sinä kai noin tosikko sentään ole?
        Leikkimielisyyttä tarvitaan elämässä. Muuten menee liian raskaaksi. Vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä kai noin tosikko sentään ole?
        Leikkimielisyyttä tarvitaan elämässä. Muuten menee liian raskaaksi. Vai mitä?

Mutta en minä sinua moittia halua. Olenhan itsekin hyvin puutteellinen ihminen. Heikkouksia selvästi enemmän kuin vahvuuksia. Mutta näillä mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en minä sinua moittia halua. Olenhan itsekin hyvin puutteellinen ihminen. Heikkouksia selvästi enemmän kuin vahvuuksia. Mutta näillä mennään.

En tosiaan ymmärrä toisen kuolemalla leikkimistäsi, minusta se on todella perverssiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä toisen kuolemalla leikkimistäsi, minusta se on todella perverssiä.

En leiki. Olen ottamassa selvää.
        Vastustelusi ( ja herjasi ) ja ko. henkilön herjat lisäävät kovastikin motiiviani selvittää asiaa.
        Mutta olet jo esittänyt kantasi. Minä olen kertonut ottavani selvää. Eiköhän tämä ole kummallekin selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastustelusi ( ja herjasi ) ja ko. henkilön herjat lisäävät kovastikin motiiviani selvittää asiaa.
        Mutta olet jo esittänyt kantasi. Minä olen kertonut ottavani selvää. Eiköhän tämä ole kummallekin selvä.

Minä olen monta kertaa sanonut, että sen kun otat asiasta selvää, vaan, kun sekin jää vain tyhjänpäiväisen lorsaamisen asteelle. Ihmettelen, että kehtaat puhua herjaamisesta, sinä joka herjaat uskomattomia ihmisiä päätöiksesi, ja herjaat jopa kuollutta.
        Poliisille voit tehdä myös ilmoituksen, joka selvittää helposti asian. Minä nimittäin en anna mitään arvoa sinun selvityksillesi, kun valehtelet senkin joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen monta kertaa sanonut, että sen kun otat asiasta selvää, vaan, kun sekin jää vain tyhjänpäiväisen lorsaamisen asteelle. Ihmettelen, että kehtaat puhua herjaamisesta, sinä joka herjaat uskomattomia ihmisiä päätöiksesi, ja herjaat jopa kuollutta.
        Poliisille voit tehdä myös ilmoituksen, joka selvittää helposti asian. Minä nimittäin en anna mitään arvoa sinun selvityksillesi, kun valehtelet senkin joka tapauksessa.

En ymmärrä vihamielisyyttäsi mitenkään muuten kuin, että edelleen ja jatkuvasti sekoitat minut toiseen henkilöön, joka lähelläsi asuu ja jonka kanssa sinulla näyttää olevan pitkäkestoista vihamielisyyttä jostain syystä.
        Asun itse kaukana teistä, enkä tunne teitä kuin vain näin netin kautta.
        Olen kertonut, sanoisinko usein, että otan siitä huhusta selvää ja asia on jo edennytkin.
        Voit olla levollinen asian suhteen, että asia ei jää kesken. Aikaa siihen kuluu jonkin verran, mutta se ei haittaa, sillä kiire minulla ei ole.
        Koita päästä tuosta jatkuvasta vihanpidosta, sillä se ei tee sinulle itsellesi hyvää.
        Käy nyt lopultakin keskustelemassa sen D:n kanssa. Vain sitä kautta saat selvyyttä asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä motiivia sinulla muka olisi ottaa asiasta selvää, kun tiedät varsin hyvin T.S:n ajat sitten kuolleeksi. Sinä vaan haluat leikkiä mielestäsi sellaista kivaa leikkiä, että T.S muka elää, kun itsekin älyät sen verran, että kuolleelle räähkäily olisi todella naurettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä vihamielisyyttäsi mitenkään muuten kuin, että edelleen ja jatkuvasti sekoitat minut toiseen henkilöön, joka lähelläsi asuu ja jonka kanssa sinulla näyttää olevan pitkäkestoista vihamielisyyttä jostain syystä.
        Asun itse kaukana teistä, enkä tunne teitä kuin vain näin netin kautta.
        Olen kertonut, sanoisinko usein, että otan siitä huhusta selvää ja asia on jo edennytkin.
        Voit olla levollinen asian suhteen, että asia ei jää kesken. Aikaa siihen kuluu jonkin verran, mutta se ei haittaa, sillä kiire minulla ei ole.
        Koita päästä tuosta jatkuvasta vihanpidosta, sillä se ei tee sinulle itsellesi hyvää.
        Käy nyt lopultakin keskustelemassa sen D:n kanssa. Vain sitä kautta saat selvyyttä asiaan.

Jopa on pojalla jutut, vainoharhaiset juttusi ovat tätä luokkaa. Toivottavasti ne siellä perukalla seuraa tätä palstaa.
        https://prnt.sc/noyDVxcTBIUM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa on pojalla jutut, vainoharhaiset juttusi ovat tätä luokkaa. Toivottavasti ne siellä perukalla seuraa tätä palstaa.
        https://prnt.sc/noyDVxcTBIUM

Totuutta puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuutta puhun.

No onko ne naapurit vielä vakoilleet mökkiäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko ne naapurit vielä vakoilleet mökkiäsi?

Minulla ei ole mökkiä, jota vakoilla. Olen tainnut moneen kertaa sanoa, että asun kerrostalossa. Meillä on hyvä naapuruus keskenämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole mökkiä, jota vakoilla. Olen tainnut moneen kertaa sanoa, että asun kerrostalossa. Meillä on hyvä naapuruus keskenämme.

Sinullapa on hauska leikki meneillään, heh heh hee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullapa on hauska leikki meneillään, heh heh hee!

En minä leiki. Mutta vaikuttaa siltä, että sinulla on jokin peli menossa. En oikein osaa sitä pelata…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä leiki. Mutta vaikuttaa siltä, että sinulla on jokin peli menossa. En oikein osaa sitä pelata…

Anteeksi vaan, minua ei tosiaankaan kiinnosta kinata kaltaisesi tyypin kanssa, jos ymmärrät mitä tarkoitan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vaan, minua ei tosiaankaan kiinnosta kinata kaltaisesi tyypin kanssa, jos ymmärrät mitä tarkoitan?

Sopii minulle oikein mainosti, että pysytellään tahoillamme. Mikäs sen mukavampaa.
        Mieluummin olen ihan oma persoonani, omalla identiteetilläni kuin se, joksi sinä minut yrität väkisin pusertaa. Käy silti visiitillä sen D:n luona, niin asiat kenties selkiää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii minulle oikein mainosti, että pysytellään tahoillamme. Mikäs sen mukavampaa.
        Mieluummin olen ihan oma persoonani, omalla identiteetilläni kuin se, joksi sinä minut yrität väkisin pusertaa. Käy silti visiitillä sen D:n luona, niin asiat kenties selkiää.

Ethän sinä uskalla avata oveasi muille ihmisille, etkä vastata puhelimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä uskalla avata oveasi muille ihmisille, etkä vastata puhelimeen.

Nyt vaihdoit taas keskustelukumppaniksesi D:n.
        Mene hänen luokseen!
        Se on sitten hänen asiansa, avaako vai ei. En minä päätä hänen ovestaan. Ymmärrätkö?

Ja eikös me juuri päätetty pitää etäisyyttä???
        Ihan Suomen kielellä sovittiin.
        Taidat oikein nauttia tuosta trollihommasta.
        Nyt saat jäädä nauttimaan itseksesi.
        Tai etsi joku toinen leikkikaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaihdoit taas keskustelukumppaniksesi D:n.
        Mene hänen luokseen!
        Se on sitten hänen asiansa, avaako vai ei. En minä päätä hänen ovestaan. Ymmärrätkö?

Ja eikös me juuri päätetty pitää etäisyyttä???
        Ihan Suomen kielellä sovittiin.
        Taidat oikein nauttia tuosta trollihommasta.
        Nyt saat jäädä nauttimaan itseksesi.
        Tai etsi joku toinen leikkikaveri.

Sinähän kutsuit minua visiitille D:n luokse. Et kai kuvittele etten tietäisi varmasti juuri sinun olevan se "kuuluisa" D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän kutsuit minua visiitille D:n luokse. Et kai kuvittele etten tietäisi varmasti juuri sinun olevan se "kuuluisa" D

Vielä sanon:
        Kehoitin menemään, EN kutsunut. Käsitätkö?
        Luetun ymmärtämisessä on sinulla nyt suuri vaje, kun et näin helppoa lausetta ymmärrä: en ole se D.
        Siis laitetaan nyt varmuudeksi vielä hitaasti ja isolla. Lue se hitaasti ja moneen kertaan, silloin ehkä, mahdollisesti, kenties onnen avustuksella saatat sen ymmärtää:

E N O L E S E D.

Kiva oli, mutta nyt en jaksa enää leikkiä kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä sanon:
        Kehoitin menemään, EN kutsunut. Käsitätkö?
        Luetun ymmärtämisessä on sinulla nyt suuri vaje, kun et näin helppoa lausetta ymmärrä: en ole se D.
        Siis laitetaan nyt varmuudeksi vielä hitaasti ja isolla. Lue se hitaasti ja moneen kertaan, silloin ehkä, mahdollisesti, kenties onnen avustuksella saatat sen ymmärtää:

E N O L E S E D.

Kiva oli, mutta nyt en jaksa enää leikkiä kanssasi.

Kun aiot mennä ottamaan siitä Teuvo harhastasi selvää, niin olisiko syytä ottaa rautakanki ja lapio mukaan. Se näet taisi tuo maa jo Eteläsuomessakin ehtiä jäätyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä!

• Anonyymi

Näin loppuu Markuksen evankeliumi codex sinaiticus 300 luvun raamatun käsikirjoituksen mukaan. Uskovat ovat mielisairaita aivopesty uskomaan kirjurien käsillä tehtyihin raamatun muokkauksiin. Heittäkäämme vitsiä Raamatusta ilman pelkoa!

16:1 Ja kun sapatti oli kulunut, Magdalan Maria ja Maria, Jaakobin äiti, ja Salome ostivat yrttejä tullakseen voitelemaan häntä.

2 Ja hyvin varhain viikon ensimmäisenä päivänä he tulivat haudalle auringon noustessa.

3 Ja he sanoivat keskenään: Kuka vierittää meille kiven haudan ovesta?

4 Ja katsoessaan ylös he näkevät, että kivi oli vieritetty pois; sillä se oli erittäin hienoa.

5 Ja he menivät hautaan ja näkivät nuoren miehen istuvan oikealla puolella, puettuna valkeaan vaippaan; ja he hämmästyivät.

6 Mutta hän sanoi heille: Älkää ihmetelkö. Te etsitte Jeesusta Nasaretilaista, joka ristiinnaulittiin; hän on noussut ylös, hän ei ole täällä: katsokaa paikkaa, johon he panivat hänet.

7 Mutta menkää ja sanokaa hänen opetuslapsilleen, varsinkin Pietarille, että hän menee teidän edellänne Galileaan; siellä te saatte nähdä hänet, niinkuin hän on teille sanonut.

8 Ja lähtiessään ulos he pakenivat haudalta; sillä vapina ja hämmästys oli vallannut heidät; eivätkä he sanoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät.

1:1 Koska monet ovat ryhtyneet laatimaan selostusta asioista, jotka meidän keskuudessamme on saatu päätökseen,

2 niinkuin ne, jotka alusta asti ovat olleet sanan silminnäkijöitä ja palvelijoina, antoivat ne meille,

3 Minustakin tuntui hyvältä, kun olin jäljittänyt tarkasti kaikki asiat alusta alkaen, kirjoittaa ne järjestyksessä sinulle, jaloin Theophilus,

4 jotta tietäisit niiden sanojen varmuuden, joista sinulle on opetettu.

5 Herodeksen, Juudean kuninkaan, aikana oli pappi, nimeltä Sakaria, Abian luokasta, ja hänen vaimonsa oli Aaronin tyttäristä, ja hänen nimensä oli Elisebet.

6 Ja he olivat molemmat vanhurskaita Jumalan edessä ja vaelsivat kaikissa Herran käskyissä ja säädöksissä nuhteettomana.

7 Ja heillä ei ollut lasta, koska Elisabet oli hedelmätön, ja molemmat olivat kehittyneitä aikanaan.

8 Mutta tapahtui, kun hän toimi pappina luokkansa järjestyksessä, Jumalan edessä,

9 pappeuden tavan mukaan hänen osansa oli polttaa suitsukkeita, kun hän meni Herran temppeliin;

10 Ja koko kansan joukko rukoili ulkona suitsutuksen hetkellä.

11 Ja hänelle ilmestyi Herran enkeli, joka seisoi suitsutusalttarin oikealla puolella.

12 Ja Sakaria peljästyi nähdessään hänet, ja pelko valtasi hänet.

13 Mutta enkeli sanoi hänelle: Älä pelkää, Sakarias, sillä rukouksesi on kuultu, ja vaimosi Elisabet synnyttää sinulle pojan. ja anna hänelle nimi Johannes;

14 ja sinä saat iloa ja iloa, ja monet iloitsevat hänen syntymästään.

15 Sillä hän on oleva suuri Herran edessä, ja viiniä ja väkijuomaa hän ei juo, ja hän tulee täytetyksi Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdusta asti.

16 Ja monet Israelin pojista hänen pitää kääntymän Herran, heidän Jumalansa, tykö;

17 ja hän käy hänen edellänsä Elian hengessä ja voimassa kääntääkseen isien sydämet lasten puoleen ja tottelemattomat vanhurskaiden viisauden puoleen, valmistaakseen Herralle valmistetun kansan.

18 Ja Sakarias sanoi enkelille: Mistä minä tämän tiedän? sillä minä olen vanha mies, ja vaimoni on edennyt ikääntyessään.

• Anonyymi

Tämä on selvä tapaus.

• Anonyymi

Totuus paljastuu aina.

• Anonyymi

Tervemenoa vaan totuutta paljastamaan. "Kyykkyviini" pullo vain perstaskuun ja kyselemään vastaan tulevilta ihmisiltä, että "onks Teuvoo näkyny."🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervemenoa vaan totuutta paljastamaan. "Kyykkyviini" pullo vain perstaskuun ja kyselemään vastaan tulevilta ihmisiltä, että "onks Teuvoo näkyny."🤣

Parempi olisi ettei näkyisi enää ollenkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi olisi ettei näkyisi enää ollenkaan!

Eihän sitä näykään enää muualla, kuin kuin erään harhoissaan rypevän tyypin valheissa.

• Anonyymi

Kaikille meille on selvää, että Teuvo edelleen kirjoittaa palstalla herjojaan. Nyt viimeksi Paavalia ja Pietaria herjasi aloituksessaan. Valehtelijatkin sen tietävät sisimmässään. Heille häpeä!

• Anonyymi

Epätoivoista on valehtelusi, tai sitten olet vakavasti harhainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epätoivoista on valehtelusi, tai sitten olet vakavasti harhainen.

Sanoisin kyseessä olevan vainoharhaisuus!😁

• Anonyymi

Jos Teuvo olisi eläessään tiennyt että häntä luullaan liki kolme vuotta kuolemansa jälkeen palsakirjoitajaksi. Hän olisi varmasti ollut ylpeä siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Teuvo olisi eläessään tiennyt että häntä luullaan liki kolme vuotta kuolemansa jälkeen palsakirjoitajaksi. Hän olisi varmasti ollut ylpeä siitä.

Niinpä, melkoinen julkkis se T.S. kun vielä monta vuotta kuolemansa jälkeenkin on palstalla pääasiallinen keskustelun aihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, melkoinen julkkis se T.S. kun vielä monta vuotta kuolemansa jälkeenkin on palstalla pääasiallinen keskustelun aihe.

Mikä ettei, kun ”edesmenneenä” vielä kirjoittelee yhtä sujuvasti ja herjaavasti. 😁

• Anonyymi

Milloin Teuvo lopettaa vihapuheensa???

• Anonyymi

Hyv kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyv kysymys.

Hyvä

• Anonyymi

Kyllähän jeesuskin vielä juttelee hihhuleiden kanssa vaikka on ollut aavikon hiekassa pari tuhatta vuotta.

• Anonyymi

No nyt onkin jännät paikat kumpi tulee ensin, pitkä poika vai jumalan poika?😁

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5327
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2106
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1921
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1854
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1813
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1663
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19