Saan selville valhehuhusi.
"Älä levitä valheellista huhua, äläkä anna apuasi syylliselle rupeamalla vääräksi todistajaksi.”
2 Moos 23:1
Tulen ja otan selvää
16
195
Vastaukset
- Anonyymi
Teepä se, niin loppuu se vainajan rienaamisesi. Sinun väitteesi on, että vuonna
2022 kuollut Teuvo Suni kirjoittaa jatkuvasti Suomi 24 palstalle herjaten jotain Paavalia. Raamattupalsta on täynnä, sitä vainajan herjaamistasi.- Anonyymi
En ole herjannut ko. henkilöä ( TS ), mutta olen kehoittanut häntä lopettamaan Paavalin herjaamisen, mutta hänellä taitaa olla vakavalaatuinen addiktio siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole herjannut ko. henkilöä ( TS ), mutta olen kehoittanut häntä lopettamaan Paavalin herjaamisen, mutta hänellä taitaa olla vakavalaatuinen addiktio siihen.
Sinä siis aivan tosissasi väität, että yli 2,5 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni kirjoittaa palstalle herjaten jotain Paavalia. Hyvä tuon väitteesi halusinkin vielä kerran kuulla. Olen varmuuden vuoksi ottanut kymmeniä kuvankaappauksia teksteistäsi, jos niitä myöhemmin sattuisi tarvitsemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis aivan tosissasi väität, että yli 2,5 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni kirjoittaa palstalle herjaten jotain Paavalia. Hyvä tuon väitteesi halusinkin vielä kerran kuulla. Olen varmuuden vuoksi ottanut kymmeniä kuvankaappauksia teksteistäsi, jos niitä myöhemmin sattuisi tarvitsemaan.
Ole hyvä vaan. Kaikenlaistahan sitä ihmiset keräilee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Kaikenlaistahan sitä ihmiset keräilee.
Niinpä. Tuo kaveri on vasta näprääjä. Luin just lehdestä eräästä miehestä, joka omistaa muistaakseni ainakin 4000 jouluaiheista esinettä, jotka hän laittaa aina hyvissä ajoin asuntoonsa rekvisiitaksi ennen joulua. Asunto on sitten täynnä joulua, tosin lähinnä tonttuja tms., kun pakanallisessa maassa asumme.
Itse kerään kilometrejä. Kävelen keskimäärin reilut 14 km päivässä.
- Anonyymi
Niin, mihin sinä aioitkaan matkustaa, ja oliko aloituksessasi havaittavissa jonkin asteista uhkailua?
- Anonyymi
”Viisas ottaa asioista selvää”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Viisas ottaa asioista selvää”
Parempi niin kuin jäädä valhehuhun varaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parempi niin kuin jäädä valhehuhun varaan.
”Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.”
- Anonyymi
Älkää
antako
kenenkään
vietellä
itseänne
millään
tavalla.
Sillä
se
päivä
ei
tule,
ennenkuin
luopumus
ensin
tapahtuu
ja
laittomuuden
ihminen
ilmestyy,
kadotuksen
lapsi,- AnonyymiUUSI
”Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
- Anonyymi
Huhun varaan ei pidä jättää.
- Anonyymi
Luterilainen kirkko saa windfall-onnenkantamisena 40 miljoonaa euroa valtiolta tänä vuonna!
Sairaaloiden yöpäivystyksiä lakkautetaan.
Erotkaa hyvät ihmiset kirkosta. Siellä ei henkiä pelasteta.- AnonyymiUUSI
Kirkoilla on lakisääteisinä tehtävinä huolehtia kaikkien ihmisten asiallisesta hautaamisesta, hankittava ja pidettävä hautausmaita. Siitä valtio maksaa, mutta ei täydestä, vain osan. Seurakuntalaiset joutuu maksamaan ison joukon kirkosta eronneiden hautaustoimen kustannuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirkoilla on lakisääteisinä tehtävinä huolehtia kaikkien ihmisten asiallisesta hautaamisesta, hankittava ja pidettävä hautausmaita. Siitä valtio maksaa, mutta ei täydestä, vain osan. Seurakuntalaiset joutuu maksamaan ison joukon kirkosta eronneiden hautaustoimen kustannuksia.
Paljon on täysin varattomia vainajia, joiden hautauksen kirkko kustantaa.
Kirkolla on velvollisuuksia hoitaa yhteiskunnallisia kriisitilanteiden tehtäviä ja sota-aikana niiden merkitys lisääntyy. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon on täysin varattomia vainajia, joiden hautauksen kirkko kustantaa.
Kirkolla on velvollisuuksia hoitaa yhteiskunnallisia kriisitilanteiden tehtäviä ja sota-aikana niiden merkitys lisääntyy.Mites muuten ateistien kohdalla? Mikä taho heidät hautaa jos eivät kirkkoon kuulu? Saavatko silti nauttia kirkon eduista? Onko ”maahanpano”kalliimpaa kirkkoon kuulumattomilla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962