Suomessa saa vuodessa noin 20 000 turpiinsa. Se on noin 55 vuorokaudessa, mutta ne ovat tavallisia hitsari-Heikkiä, perushoitaja-Pirkkoja ja työttömiä-Tavia, joten ei siinä mitään.
Nyt sai ministeri köniin ja kansa on tukehtumassa kommentteihin. Rikkaat ja poliittisesti aktiiviset melkein huutaa ahdistustaan.
Muistakaa kuinka tyyppi tönäisi Sipilää ja sai suuremman päiväsakon kuin kansanesustaja Kimmo Sasi yhden tappmisesta ja yhden iäksi vammauttamisesta. Se oli 70 päiväsakkoa eikä ajokorttiin käyty käsiksi. Ho hoijaa haoijaa hoo.
Rikkaat ja poliittisesti aktiiviset melkein huutaa ahdistustaan.
Anonyymi-ap
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
niin niiden pitääkin
- Anonyymi
yksi kiuru vastaa 20 000 suomalaista helposti
- Anonyymi
Ei sitä oikeasti kukaan ole lyönyt, missä kuvat?? Sääliä saa varsinkin nainen tässä tapauksessa ja henkilö on jälleen suosittu.
- Anonyymi
Suomi on lampaitten maa
- Anonyymi
Politiikkojenkin joukossa on "hyviä ja huonoja". Kiuru kuuluu hyviin, mutta mm S.Tynkkynen huonoihin. sitten on kansanedustajia joita on lyöty, tönitty ja uhattu tappamisella, mutta me emme saa lukea heistä.
- Anonyymi
On rummunlyöjä käkönen, kas Kiuru lenteleee....
- AnonyymiUUSI
Turpiin saanti on taidetta, joka ei aina näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959