Minäkin alan paastolle kunhan saan jääkaapin tyhjäksi

Anonyymi-ap

Mulla on kauvan ollut ajatus että syötyjäni jääkaapin tyhjäksi niin sitten mä alan paastolle. Heinäkuulta asti ollut tuo suunnitelmalisuus. Niin sitä kuitenkin aina jotakin herkkua kaupasta on löytynyt että ostanpa vielä tuon satsin kun ei siinä kauvansa mää niin se on pois syöty.

Vaan nyt teen sen päätöksen tässä katseitteiseisienne nähjen: Mitteen en ennee osta kaupata juamaa tai ruakaa jääkaappiin kunnes se on tyhjäisä ja sen voi puhjistaa miljoonan vuojen takaisista muinaisjäännöksistä? Vaikken kaupasta ostakaan niin pakastimes mul on hallelujaata ja muis kaapillisis, silt varalt jos satuisin olemaan kerran paikas, kussa nälänhätää tai ejes jonjiinlaista ruokapulaa suuni saaha söpsöttääkseen.

Paaston pituutta en osaa sanoa milloin se alkaa ja kauvansa se kestäänsä. Teen sen mihin tosi miehestä on eikä se ole tyyliin 22h......

Lihaksikkaasti,

Selef Urge

10

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen. On puhdas olotila. Juuri juoksusta tulleena. Olen kokenut ihmeellistä Jumalan henkensä läsnäoloa. Olen miettinyt jos en tänä jouluna ruokaa ajattelisi vaan syventyisi Jeesukseen. Paasto joulun juhlapyhät vastaiskuja kaupalliseen yktäkylläiseen ajatteluun.

Jumala on kertonut olevansa viimeiset synnytystuskat menossa.

Jyrki

• Anonyymi

Söin kolmannenkin kinkku -voileivän.

• Ai, vähättelet mun 22h-paastoa.tee perässä!näillä näkymin sä oot vaa puhunut paastosta ja uhonnut.tosimies?
      Veikkaan päivän pystyt olemaan ja sitten alkaa kermakakuista höpötys.
      Sä vaan vedät rasvasta pitsaa ...
      Mulla on eilisestä pudonnut paino kilon ja 300g.

• Anonyymi

Sinun tulisi iloita veljemme puolesta. hän ottaa askeleen kohti hiljentymistä Jumalan kanssa. Menee rukouskammioonsa sulkee oven ja paastoaa. Mitä pidempi aika sen enemmän tuntee henken läsnäoloa.

Jyrki

• Anonyymi

Onnittelut!

Itse olen jonkin verran ylipainoinen, mutten enää ota asiasta paineita.

Laihdun ja lihon ihan itsestään, tilanteiden mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Onnittelut!

Itse olen jonkin verran ylipainoinen, mutten enää ota asiasta paineita.

Laihdun ja lihon ihan itsestään, tilanteiden mukaan.

Kiitos!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun tulisi iloita veljemme puolesta. hän ottaa askeleen kohti hiljentymistä Jumalan kanssa. Menee rukouskammioonsa sulkee oven ja paastoaa. Mitä pidempi aika sen enemmän tuntee henken läsnäoloa.

Jyrki

Mitä varten paastoat? Miksi seleffi paastoaa..mulle on syntynyt sellainen mielikuva että hän on syönyt itsensä ähkyyn, ja yli satakiloiseksi...hän tarvitsee kevyemmän olon.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Mitä varten paastoat? Miksi seleffi paastoaa..mulle on syntynyt sellainen mielikuva että hän on syönyt itsensä ähkyyn, ja yli satakiloiseksi...hän tarvitsee kevyemmän olon.

Se on läski? Usein syö kuin syöttösika kertoillen syömisistään.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Paastoaminen kuulu ihan jokaiselle uskovalle. Sen kautta pääsee lähemmäs herraa.

Jyrki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paastoaminen kuulu ihan jokaiselle uskovalle. Sen kautta pääsee lähemmäs herraa.

Jyrki

Höpöhöpö.
        Ainoa lähestymistapa on rukous ja usko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      75
      5023
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      16
      3403
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2710
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1760
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      235
      1243
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe