Helsingissä ja yleensä Suomessa. Mutta vain eliitin, poliitikot, toimittajat etc. mottaamisesta nousee häly. Ehkä tämän demarin huitaisija saa alennusta tuomioonsa, jos kertoo luulleensa kohdetta vain tavalliseksi jokanaiseksi?!
Turpiinsahan saa monikin joka päivä
17
115
Vastaukset
Niin?
Oikeuttaako väkivalta siis sinusta itsensä?
Jos väkivalta kohdistuisi esim. läheisiisi, suhtautuisitko samoin?Vastustan väkivaltaa.
Mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Jos minun läheistäni lyötäisiin, siitä ei kerrottaisi valtakunnan uutisissa ykkösaiheenä päivästä toiseen. Tuskin edes paikallislehden pikku-uutisissa.EilenTänäänHuomenna kirjoitti:
Vastustan väkivaltaa.
Mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Jos minun läheistäni lyötäisiin, siitä ei kerrottaisi valtakunnan uutisissa ykkösaiheenä päivästä toiseen. Tuskin edes paikallislehden pikku-uutisissa.Kumma, että täällä pitää ihan itsestäänselvyyksiä selittää.
Jos joku tavallinen ihminen mukiloidaan, se ei ole millään tavalla erikoista. Se voi olla ikävä juttu, surullista, traagista jne ja usein onkin. Se ei kuitenkaan ole suuri uutinen, ellei siihen liity jotakin erikoista.
Jos julkkis mukiloidaan, asua on toisenlainen. Julkkisten asiat kiinnostavat ihmisiä.
Jos poliitikon kimppuun käydään, asia on monimutkaisempi. Kyse on välittömästi siitä, oliko motiivi poliittinen. Meidän maassamme poliitikot kuitenkin johtavat ja jos yhteiskunnan päättäjiä aletaan väkivalloin uhata laajemmin, se on kyllä aika vakava paikka. Sillä on niin syynsä kuin seurauksensakin.
Mikään maa ei ole sillä tavalla tasa-arvoinen, että taviksen asioita seurattaisiin niin tarkasti kuin julkisuuden henkilöiden, joita poliitikotkin ovat. Kuten tiedät, sillä julkisuudella tietenkin on myös kääntöpuolensa.
- Anonyymi
Poliisille on määrättävä asianhoitotakuu 7 päivää, jona aikana syyllisen on päästävä pidätysselliin.
Tämä toimisi samalla rikollisuutta ennalta ehkäisevästi, koska rikolliset tietäisivät joutuvansa poseen viikossa.
Asia on helppo ratkaista, tarvitaan vain nimet paperiin kuten hoitotakuussakin.- Anonyymi
Helppoahan tuo on. Poliisin puhelimet on jo ruuhkautuneita ehdokas kanditaateista jotka kilvan ilmoittautuvat Kiurun pahoinpitelijöiksi. Sitten asemalla poliisisetä esittää muutaman "arvaa oikein" kysymyksen minkä väriset vaatteet esim Kiurulla oli päällä. Ja jos vastaukset ovat oikeat saa lipun ilmaiseen valtion täysihoitoon joksikin aikaa.
- Anonyymi
Typerää edes uutisoida tuollaisesta arkipäiväisestä asiasta, mutta demarit nyt tekee politiikkaa kaikella.
- Anonyymi
Kansanedustajan pahoinpitely on vakava asia. Turha yrittää tehdä asialla politiikkaa. Mutta persuilla ei ole itsekritiikkiä, he öyhöttävät aina ja kaikkialla
- Anonyymi
Tavallista perheenäitiä kun lyödään , ja tapetaan, myöskin lapsille tehdään järkyttäviä tekoja, eipä tule yksikään poliitikko lööppeihin tuomitsemaan niitä julmia tekoja kuten nyt jokainen haluaa naamansa lehteen. Tuppuraisenkin piti oikein uutisiin tulla "patsastelemaan "asialla.
Olisivat yhtä huolissaan tavallisen äidin ja lasten pahoinpitelyistä, siis joita todella tapahtuu paljon.
Perustaisivat työryhmän pohtimaan.???
Väkivalta on aina tuomittavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansanedustajan pahoinpitely on vakava asia. Turha yrittää tehdä asialla politiikkaa. Mutta persuilla ei ole itsekritiikkiä, he öyhöttävät aina ja kaikkialla
Meille järkeville kaikki ihmiset on arvokkaita, titteleihin katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vaikkapa koneenkuljettajan pahoinpitely on vain pikkujuttu?
- Anonyymi
Miksi juuri tämä läimäsy
on jotain parempaa?
AIKA MONI KOHTAA TYÖSSÄÄN VÄKIVALTAA
IHAN JOKA PÄIVÄ. - Anonyymi
Aika moni kohtaa työmatkallaan väkivaltaa.
Vapaa - ajallaan, kotonaan.
kristakiuru, miten sinun kokemus päätyy
lehteen?- Anonyymi
Kiuru itse mosautti itseään nyrkillä leukaan ja soitti saman tien lehdille jymy uutisen. Mainos puree.
Anonyymi kirjoitti:
Kiuru itse mosautti itseään nyrkillä leukaan ja soitti saman tien lehdille jymy uutisen. Mainos puree.
Ja sinä TIEDÄT tuon siksi, että??
- Anonyymi
Se suurin ongelma tässä on demarin kyky käyttää hyväkseen tällaisia kuvitteellisia tapahtumia, joilla uhriutuvat ja vievät huomion pois suuremmista ongelmista, eli demulismista, joka on politiikan syöpää siinä missä laitavasemmistolaisuus yleensä. Tosin demulismi vain larppaa vasemmistolaista, sillä SDP on ollut Suomen suurin ja kylmin EU:n etuja valvovan koneiston osa.
- Anonyymi
Ensiavun hoitajat ja lääkärit saavat jatkuvasti kohdata pahoinpitelyjä ja puukolla ja aseella uhkailuja. Poliisi ei aina edes tutki niitä eikä tule paikalle. Kun nyt yksi vasemmiston poliitikko saa pienen iskun työnsä ulkopuolella, koko maa on sekaisi ja syyllistä etsitään ympäri maata.
Suomeen pitäisi saada sosialidemokraattinen vaihtoehtopuolue, joka alkaisi huolehtimaan ihmisten tasa-arvoisesta kohtelemisesta viranomaisten ja päättäjien edessä. - Anonyymi
Krista on kuin itse paholainen!
Oli ihan oikein että häntä vähän näpäytettiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797