Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai tosissaan olet. Tuskin olen ainoa jolle sanot nuita taikasanoja. Toki ne upposi melko syvälle.
Tiedän pitkältä ajalta
18
1817
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nii viekaskin vielä
- AnonyymiUUSI
Pidän monia väyliä auki. Seksi kiinnostaa.
m-n- AnonyymiUUSI
Oletko todella sellainen. En tykkää yhtään sellaisista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko todella sellainen. En tykkää yhtään sellaisista
Haussa parisuhde, mutta haluankin vain seksiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haussa parisuhde, mutta haluankin vain seksiä
Pelimies 👌
- AnonyymiUUSI
Et sinä mitään tiedä. Ei ole mitään tiedettävää.
- AnonyymiUUSI
Oliko naiselle?
Luotan häneen mieheen ehkä liikaakin. En edes voisi alkaa mihinkään, jos en luota tai koe fyysistä halua ja tietynlaista henkistä yhteyttä. Hän on ainoa ketä olen koskaan lähestynyt johtuen juuri luottamuksesta ja järisyttävästä ihastumisesta, jollaista en ennen ole kokenut tällaisessa mittakaavassa.
Minuun kyllä ihastutaan helposti. Hyvin harvaan ihastun itse. Ketään en ole päästänyt lähelleni aiemmin.
Ymrrän hänen pelkonsa. Haluaisin sanoa kuin hänelle, etten voisi häntä satuttaa. Minua sattuu, jos häntä sattuu. Sitä kai rakastuminen on.- AnonyymiUUSI
Vaikutat ihanalta. Minun naiselta! 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat ihanalta. Minun naiselta! 🤗
Kiitos <3
- AnonyymiUUSI
Siihenkin on syynsä, usein jäänyt tunnistamatta, eikä ollut varmuutta oikeasta.
- AnonyymiUUSI
En sano muille taika sanoja.
- AnonyymiUUSI
En tahdo tehdä tästä mitään jonka pitäisi nyt välttämättä tapahtua kerran alettuaan. Jätän tilaa ja vapautta etsiä onnea. Jos nyt vaikka en olisikaan se kenen kanssa kannattaisi kovin paljon laittaa peliin. Kaikkea nyt ainakaan laskea varaani. Tai ennen aikojaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvä tietää ja en etsi onnea, sitä sanaa en itse käytä! Ystävyys vain on mahdollista ja sekään ei ole mitenkään pakollista. Tärkeintä hyvinvoinnilleni on saada tehdä itselle mieluisaa työtä.Olen voinut todella huonosti ilman sitä mahdollisuutta. Kaikki se mitä tapahtui rankkoina vuosina oli liikaa ja koko projektin toteutustapa on saanut minut voimaan todella huonosti. Sitä ei olisi koskaan saanut toteuttaa siinä laajuudessa ja muodossa kuin se toteutettiin. Se vaan sovi sisäiselle maailmalleni, eikä tule koskaan sopimaan! Olen nyt surullinen, vihainen, ahdistunut ja alavireinen kaikesta kokemastani! Minusta tuntuu etten jaksa enää yhtään kautta rantain kertomista missään! Tekee mieli huutaa kovaan ääneen ulkona, ihan vähäisestäkin sellaisesta kertomisesta!
- AnonyymiUUSI
On mulla myös pari muuta panoa.
En oo kiinnostunut kenestäkään muusta, en oo ees ihastunut ollut kehenkää muuhun yli vuoteen. En voi sille mitään jos muut ihmiset kehittelee muhun tunteita ja luuloja, että tunnen samoin kun yritän vaa olla hyvä ystävä..sydän kuuluu vain yhdelle, varmaan ikuisesti.
- AnonyymiUUSI
Ystävyys on se mitä minäkin haluan, mutta sinä todennäköisesti etsit ikäistäsi ystävää! Minä olen jo mummoikäinen.
- AnonyymiUUSI
Minulla oli joskus romanssi, tännekin liittyvä. kaksikin, en tosin tiennyt sitä. Ne suhteet ovat ohi, toinen halusi hyvää, emme suunnitelleet suhdetta mutta jotain tuli. Toisen kanssa itsekin suunnittelin jotain, en antanut vaikuttaa liikaa oikeaan elämään mutta emme eläneet samaa tarinaa tai samoja mietteitä. Hän eli suunnitelmaa mitö minä en halunnut ja halusi sitä yhteistoimintaa ja tahtomattaan tai tahallisesti huonoa tänne. emme pääsee missään samalle aaltopituudelle ja kyllä muut siihen vaikutti mutta lopulta olemme itse syyllisiä. Joten suhde päättyi ja elämä palautuu ja jatkuu ilman toisiamme. Ja kyllä en pidä näistä, kyllä tarjontaa on näissä ja jos tehdään kaikkea hhinoa ja pahaa, se on helppo suhteisiin tarttua. Minä etsin kuitenkin jotain muuta kun aika on oikea, en kuumia ja tulisia rimansseja,varsinkaan tuolla tyylillä, en muutenkaan. Sain huonoa mainetta, hyväksyn sen. en nyt varmasti ole ainut jolla on suhteita erossa tai sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Uskokaa mitä haluatte, mutta minulla on tunteet.
Enkä parisuhteeksenikaan aio ottaa ketä hyvänsä.
Ja sen aika on kun on.
Työvuosina, ja mulla vaikeinakin vuosina, tällaiseen ei ollut oikein mahdollisuuutta, nimittäin työtä tekeviä naisia oli vähän
Meidän elinpiirissämme, usein siitä monikaan ollut niin kiinnostuneetkaan.
Voihan pojat! Ja tytöt.
Niille oli yleensä kaikki muu tärkeämpää kuin oma elinehto.
Näin jäin ymmärrykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo6875988- 1461970
Tiedän pitkältä ajalta
Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t181807Yle: Rokkari Jyrki 69 isossa elämänmuutoksessa - Saarnaa joulun alla kirkossa: "Olen..."
Jyrki 69 on kansainvälisesti tunnettu muusikko, joka tuli suomalaisille tutuksi myös Vain elämää -ohjelmasta. Nyt mies o311350Ensiviikosta..
Voitasko me mies jotenkin ensiviikolla repäistä? Kohta alkaa joululomat, eikä sitten nähdä pitkään aikaan. Hirveä ikävä1281347Onkohan meidän ikäero esteenä
Ajatteletkohan että olen liian vanha? Ei mua meidän ikäero haittaa.661261Antonio Flores paljastaa - Pekka-rakas varoitti tästä kulttuurierosta: "Monet kerrat sanoi, että..."
Antonio Flores on kyllä symppis! Flores on tullut suomalaisille tutuksi Pekka Haaviston puolisona ja tosi-tv-sarjoista.121256Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....
Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia3601217Kiurun ilmoittama pahoinpitely vaikuttaa keksityltä
Ilmeisesti tapauksella ei silminnäkijöitä, puoluekin yrittää heti kerätä säälipisteitä, Kiurua piilotellaan jne.2781159- 224953