Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai tosissaan olet. Tuskin olen ainoa jolle sanot nuita taikasanoja. Toki ne upposi melko syvälle.
Tiedän pitkältä ajalta
47
7317
Vastaukset
- Anonyymi
Nii viekaskin vielä
- Anonyymi
Pidän monia väyliä auki. Seksi kiinnostaa.
m-n- Anonyymi
Oletko todella sellainen. En tykkää yhtään sellaisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko todella sellainen. En tykkää yhtään sellaisista
Haussa parisuhde, mutta haluankin vain seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haussa parisuhde, mutta haluankin vain seksiä
Pelimies 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelimies 👌
Pelimiehet harrastaa ihan vaan keskenään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelimiehet harrastaa ihan vaan keskenään?
Todellakin näin
- Anonyymi
Muista kertoa vaimolles myös pelailut
- Anonyymi
Et sinä mitään tiedä. Ei ole mitään tiedettävää.
- Anonyymi
No on se hyvä että joku jaksaa lytätä näitä palstasedän juttuja ymmärtämättään
- Anonyymi
Oliko naiselle?
Luotan häneen mieheen ehkä liikaakin. En edes voisi alkaa mihinkään, jos en luota tai koe fyysistä halua ja tietynlaista henkistä yhteyttä. Hän on ainoa ketä olen koskaan lähestynyt johtuen juuri luottamuksesta ja järisyttävästä ihastumisesta, jollaista en ennen ole kokenut tällaisessa mittakaavassa.
Minuun kyllä ihastutaan helposti. Hyvin harvaan ihastun itse. Ketään en ole päästänyt lähelleni aiemmin.
Ymrrän hänen pelkonsa. Haluaisin sanoa kuin hänelle, etten voisi häntä satuttaa. Minua sattuu, jos häntä sattuu. Sitä kai rakastuminen on.- Anonyymi
Vaikutat ihanalta. Minun naiselta! 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat ihanalta. Minun naiselta! 🤗
Kiitos <3
- Anonyymi
Siihenkin on syynsä, usein jäänyt tunnistamatta, eikä ollut varmuutta oikeasta.
- Anonyymi
En sano muille taika sanoja.
- Anonyymi
En tahdo tehdä tästä mitään jonka pitäisi nyt välttämättä tapahtua kerran alettuaan. Jätän tilaa ja vapautta etsiä onnea. Jos nyt vaikka en olisikaan se kenen kanssa kannattaisi kovin paljon laittaa peliin. Kaikkea nyt ainakaan laskea varaani. Tai ennen aikojaan.
- Anonyymi
Hyvä tietää ja en etsi onnea, sitä sanaa en itse käytä! Ystävyys vain on mahdollista ja sekään ei ole mitenkään pakollista. Tärkeintä hyvinvoinnilleni on saada tehdä itselle mieluisaa työtä.Olen voinut todella huonosti ilman sitä mahdollisuutta. Kaikki se mitä tapahtui rankkoina vuosina oli liikaa ja koko projektin toteutustapa on saanut minut voimaan todella huonosti. Sitä ei olisi koskaan saanut toteuttaa siinä laajuudessa ja muodossa kuin se toteutettiin. Se vaan sovi sisäiselle maailmalleni, eikä tule koskaan sopimaan! Olen nyt surullinen, vihainen, ahdistunut ja alavireinen kaikesta kokemastani! Minusta tuntuu etten jaksa enää yhtään kautta rantain kertomista missään! Tekee mieli huutaa kovaan ääneen ulkona, ihan vähäisestäkin sellaisesta kertomisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää ja en etsi onnea, sitä sanaa en itse käytä! Ystävyys vain on mahdollista ja sekään ei ole mitenkään pakollista. Tärkeintä hyvinvoinnilleni on saada tehdä itselle mieluisaa työtä.Olen voinut todella huonosti ilman sitä mahdollisuutta. Kaikki se mitä tapahtui rankkoina vuosina oli liikaa ja koko projektin toteutustapa on saanut minut voimaan todella huonosti. Sitä ei olisi koskaan saanut toteuttaa siinä laajuudessa ja muodossa kuin se toteutettiin. Se vaan sovi sisäiselle maailmalleni, eikä tule koskaan sopimaan! Olen nyt surullinen, vihainen, ahdistunut ja alavireinen kaikesta kokemastani! Minusta tuntuu etten jaksa enää yhtään kautta rantain kertomista missään! Tekee mieli huutaa kovaan ääneen ulkona, ihan vähäisestäkin sellaisesta kertomisesta!
Itsensä täytyy pelastaa.. Silti tajuaa, ettei se ihmeellinen vahva vetovoima ja kaipaus katoa koskaan. Jotkut meistä eivät aina osaa tarpeitaan tarpeeksi selkeästi sanoittaa. Elämän muutosten keskellä se on vaikeaa, jollei aivan mahdotonta.
On mentävä tarpeeksi kauaksi rakkaudestaan, että hahmottaa omaa minuuttaan ja rajojaan uudessa tilanteessa kokemusten ja elämän muutoksen keskellä. Olethan löytänyt jotain arvokasta. Tavoittanut jälleen oman minuutesi ja sen aiemman selkeytesi. Suuri rakkautesi vei sinut kauas ulapalle lisää , mutta toi sinut kuin eksyneen rantaan.
Suuren myrskyn, haaksirikon jälkeen on tultava ehyeksi ja vahvaksi jälleen omana itsenä. Tuulihan huimaa liikaa. Näkymä horisonttiin ei selkene. Työ ja tekeminen on lääke, joka selkiyttää. On löydettävä tasapaino ja itsensä. Saat rohkeutta , avointa sydäntä etsiä rakkautesi takaisin. Onnea siihen ystävä.
- Anonyymi
On mulla myös pari muuta panoa.
- Anonyymi
miesten
- Anonyymi
Kai kortsua sentään käytät jos useampi kierrossa?
En oo kiinnostunut kenestäkään muusta, en oo ees ihastunut ollut kehenkää muuhun yli vuoteen. En voi sille mitään jos muut ihmiset kehittelee muhun tunteita ja luuloja, että tunnen samoin kun yritän vaa olla hyvä ystävä..sydän kuuluu vain yhdelle, varmaan ikuisesti.
- Anonyymi
Ystävyys on se mitä minäkin haluan, mutta sinä todennäköisesti etsit ikäistäsi ystävää! Minä olen jo mummoikäinen.
Anonyymi kirjoitti:
Ystävyys on se mitä minäkin haluan, mutta sinä todennäköisesti etsit ikäistäsi ystävää! Minä olen jo mummoikäinen.
joo oon 24, ja toivoisin et ystävät ois 20-27v iäs about.
- Anonyymi
Minulla oli joskus romanssi, tännekin liittyvä. kaksikin, en tosin tiennyt sitä. Ne suhteet ovat ohi, toinen halusi hyvää, emme suunnitelleet suhdetta mutta jotain tuli. Toisen kanssa itsekin suunnittelin jotain, en antanut vaikuttaa liikaa oikeaan elämään mutta emme eläneet samaa tarinaa tai samoja mietteitä. Hän eli suunnitelmaa mitö minä en halunnut ja halusi sitä yhteistoimintaa ja tahtomattaan tai tahallisesti huonoa tänne. emme pääsee missään samalle aaltopituudelle ja kyllä muut siihen vaikutti mutta lopulta olemme itse syyllisiä. Joten suhde päättyi ja elämä palautuu ja jatkuu ilman toisiamme. Ja kyllä en pidä näistä, kyllä tarjontaa on näissä ja jos tehdään kaikkea hhinoa ja pahaa, se on helppo suhteisiin tarttua. Minä etsin kuitenkin jotain muuta kun aika on oikea, en kuumia ja tulisia rimansseja,varsinkaan tuolla tyylillä, en muutenkaan. Sain huonoa mainetta, hyväksyn sen. en nyt varmasti ole ainut jolla on suhteita erossa tai sen jälkeen.
- Anonyymi
Uskokaa mitä haluatte, mutta minulla on tunteet.
Enkä parisuhteeksenikaan aio ottaa ketä hyvänsä.
Ja sen aika on kun on.
Työvuosina, ja mulla vaikeinakin vuosina, tällaiseen ei ollut oikein mahdollisuuutta, nimittäin työtä tekeviä naisia oli vähän
Meidän elinpiirissämme, usein siitä monikaan ollut niin kiinnostuneetkaan.
Voihan pojat! Ja tytöt.
Niille oli yleensä kaikki muu tärkeämpää kuin oma elinehto.
Näin jäin ymmärrykseen. - Anonyymi
Se voi ehkä olla sitä, että tahtoo löytää sen oikean ja varmistua siitä myös.
- Anonyymi
Etsittekõ sitā oikeaa tāältä?
- Anonyymi
Ei. Vaan tämä naisina esiintyvä ja toisten laitteisiin murtautuva nyrkillä murjottava elää ihan omaa telenovelaa äitinsä vanhat kauhtanat päällä.
Netistä löytyy kyseisestä sankarista aikamoisia kuvia ja juttua. Poliisin vanha tuttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vaan tämä naisina esiintyvä ja toisten laitteisiin murtautuva nyrkillä murjottava elää ihan omaa telenovelaa äitinsä vanhat kauhtanat päällä.
Netistä löytyy kyseisestä sankarista aikamoisia kuvia ja juttua. Poliisin vanha tuttu.Kyllä. Ihminen saa olla aika sekaisin päästäännjod yrittää tunkea tähän narratiiviin
- Anonyymi
Ihmiset eivät ole yksiavioisia, jos joku tonttu nyt vielä nykyisin niin tosissaan luulee.
Tämä POLY-AMORISMI on tervetullut monille huoraamiseen taipuvaisille naisille ja miehille - enemmistölle.- Anonyymi
Kysyisin kaikilta mies- ja naishuorilta, että oletko selvinnyt elämästä ilman terapiaa tai mielialalääkkeitä. Jos tarvitset lääkkeitä, niin ei ole tehnyt kovin hyvää psyykkeelle. Jos et tarvitse lääkkeitä, sinulla on todennäköisesti psykopatiaan viittaavia piirteitä.
- Anonyymi
Ei kaikki oo.On se vaikea ymmärtää ettei kaikki halua muita kun yhtä.
Tuo sun markkinoiva on ihan jees kun se on avointa.En pidä siitä ettei tuommonen ole ylpeä siitä vaan piilottaa ominaisuutensa ja leikkii yksäriä ja sinkkua jolla huijaa yksiavioisia itseensä ihastuun.Eikä vielä sittenkään kerro kun joku tulee tunnustaan hänelle tykkäämisensä.Jättää tyypit roikkuun itteensä
- Anonyymi
Katsoa saa mutta ei koskea. Se on vanha tunnettu sääntö.
Eihän nyky-yhteiskunnassa millään lestasäännöillä eletä.- Anonyymi
Se on juuri se sääntö mitä minäkin noudatan!
- Anonyymi
Kyllä lestasäännöissä hyvääkin on?
- Anonyymi
Jospa etsinyt sitä oikeaa ihmisvilinästä?
- Anonyymi
Nimenomaan. Kyllähän sitä kannattaa katsella, eikä mennä ensimmäisen eikä varsinkaan jokaisen matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kyllähän sitä kannattaa katsella, eikä mennä ensimmäisen eikä varsinkaan jokaisen matkaan.
Aina kannattaa katsella ja kuunnellaKIN, se että kenen kelkkaaan kannattaa lähteä, selviää aina vasata jälkikäteen, siis sitä silloin mennessään sitä ei voi varmuudella tietää, kannattaako?
Varsinkaan jokaisen matkaan ei kannata lähteä, sehän nyt on sanomattakin selvä. Ellei ole tietyssä ammatissa, ja silloinkin harkintaa kyllä kannattaa käyttää.
- Anonyymi
Niin surullista 😔 Miten joku voi tehdä toiselle noin?
- Anonyymi
Hei, katson kaikkia silmiin, mutta vain sinua ihastuneena M€€€€
- Anonyymi
Ihmisten kanssa on normaalia jutella ja kirjotella. Jos se on sinulta pois. En mahda sille mitään. Onnea eteenpäin.
- Anonyymi
Jos ei ole nähnyt naista pitkään aikaan?
- Anonyymi
Juu olen huomannut jääneeni kaikesta jännästä paitsi ja harjoitellut muutaman kerran flirttiä. Menin niin nuorena pitkäaiksiseen suhteeseen.
Mitään taikasanoja en ole lausunut hänelle tai muillekaan.
Mitä sanoja kaivattusi on sanonut? Tämä ei ollut minun kullaltani. - Anonyymi
Vain parille ystävällisen ja lempeän ja hauskan näköiselle olen harjoitellut. Haittaako se? Näyttävät lähinnä huvittuneelta.
- Anonyymi
Jaa että katsoo monia ! Jo on vika hakemalla haettu.tavallisesti kun puhuu jonkun kanssa niin katsotaan silmiin puhuessa . Olisko niin että omistushalua jostain esiin piipahtaa . Kukaan ei omista ketään toista , rakkaus on vapaaehtoista joten tuollaisesta yleensä alkaa jonkun toisen väärin käsittely kas kun katsoo sinun tulkintojesi mukaisesti väärin jotain toista ihmistä. Niinpä niin ole mielummin yksin se kun alat kouluttamaan toista ihmistä juuri sinulle sopivaksi omistus oireisesi kanssa. Kasvatus on vanhempien tehtävä ei siis kenenkään muun..
- Anonyymi
Sinä olet ennakkoluuloinen ihminen joka katsot olevasi niin törkeä ihminen että jonkun toisen pitäisi kulkea sellaiset hevosenlaput kasvoillaan ettei vaan satu katsomaan jotain toista ihmistä , muuta kun ainua. Etkö itse huomaa että olet ainoastaan omistushaluinen ihminen joka haluat kouluttaa toisen sellaiseksi kun juuri sinä olet ajatellut.
Ihmisille voi olla ystävällinen ja se ei merkitse sitä että flirttailee . Otappa ja katso itseäsi peilistä ja mieti hieman miten lapsellisia ajatuksesi ovatkaan .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987