En osaa oikein selittää mutta yritän.
Käännyin valtatieltä pois vasemmalle. Kaukana tuli vastaan autoja joten kerkesin hyvin. Takana tuli noin 5 autoa jotka kääntyivät myös vasemmalle.
Kun pääsin pois valtatieltä niin eteeni kääntyi tehtaan parkkipaikalta vasemmalta kuorma-auto joka vei molemmat kaistat joten minun piti pysähtyä. Pysähdyin kuitenkin niin lähelle kuorma-autoa kuin se oli turvallista aiheuttamatta kuskille ylimääräistä hämminkiä. Tie oli kapea ja risteys pieni ja kuskilla kesti aika kauan päästä tielle. Huomasin että takana olevat autot tukkivat nyt valtatien toisen kaistan koska olivat tulleet heti perääni. Yksi mies nousi autostaan. Tuli minun vierelleni ja avasin ikkunan. Mies alkoi huutamaan pää punaisena että ei tähän saat**a saa pysähtyä per*ele että tukin liikenteen. Yritin selittää että aika mahdoton tilanne kun kuorma-auto tukkii tien. Käski painua v**uun ja löi autoni kattoon.
Kun tilanne oli ohi ja pääsin matkaan niin tämä autoilija ajoi aivan puskurissani kiinni ja kun ajoi ohi niin painoi voimakkaasti jarrua, kiihdytti ja jarrutti taas. Sitten ajoi hurjaa nopeutta pois.
Mitä minun olisi pitänyt tehdä?
Mitä minun olisi pitänyt tehdä?
Anonyymi-ap
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkat elämääsi ihan kuin tuota ei olisi tapahtunutkaan. Hulluja on liikenteessä paljon ja jopa tuollaisia rattiraivoajia joilla ei ole omat asiat ilmeisiesti kovinkaan hyvin.
- Anonyymi
Itse olisin valmistautunut nauramaan jos valtatiellä ajava rekka olisi ajanut sellaisen eteen kääntyneen puusilmän yli 😂😂😂.
Joskus kiusallaan koettanut samaa kun nähnyt joku kiimakalle työntää perässä ja tulee vaikka risteys ja tarvii pysähtyä esim. Päästämään suojatien yli menijä risteyksen jälkeen niin kiimakalle joutuu jäämään keskelle törmäyskenttää😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949