Onko auraajat menneet lakkoon? Pe keskipäivällä alkoi lumisdade ja reilua vuorokautta myöhemmin kaikki kadut pääväyliä myöden auraamatta.
La illalla 22 aikoihin oli jo osa pääväylistä aurattu ja yksi auraaja on kuulemma
nähty kauåpungilla iltamyöhään. Missä muut on?`Kaikki kadut edelleen auraamatta.
Auraajat lakossa
25
595
Vastaukset
- Anonyymi
En oo koskaan nähnyt yhtä surkeaa auraamista ja oon kotoisin kylältä jossa oli varmaan 2-3 auraajaa. Aivan naurettava suoritus, ei tuola oo melkein mahdollista edes kävellä. Just tänään mietin että aikansa kun täälä on asunut tottuu ja sitten pian jo huomaakin tämän olevan ihan tuppukylä. Osattaiskohan jyväskylän kokoisessa kaupungissa aurata tiet?
- Anonyymi
Ei pysty kävelemään? Tuommoista se on, kun on heikot geenit isältään ja äitiltään saanut, ikinä ei ole itseään tarvinnut rasittaa ja yhteiskunta elättänyt käytännössä koko suvun!
- Anonyymi
Näytti auramiehet olevan porukalla ABC:llä kahveella ku päivällä pistäydyyn. Juttu luisti ja nauru raikas, kiire ei ollu mihinkään.
- Anonyymi
No nytpä ymmärrätte mitä tarkoittaa kun sekä valtio että kunnat säästävät.
- Anonyymi
Onko enää kunnon kalustoa Lokomo Vammas Veemaks
- Anonyymi
Just äsken vajaa 2 vuorokautta sateen alkamisen jälkeen kävi meidän kadulla ekan kerran aura. Lunta alkoi olla niin paljon että teki tiukkaa nelivedollakin päästä kaupasssa käymään.
- Anonyymi
No voi voi voi kun MINUN reitilläni oli lunta. Ootteko itkijät huomannu että on talvi? Kyllä siellä kulkaa jätkät on painanu menemään kellon ympäri mutta kun kei ole mikä oli.
Tampereellakin varoiteltiin julkisesti aurausviiveistä kelin takia mutta kun MINÄ olen maailman tärkein ihminen, enkä hyväksy että reittini on avaamatta.
Häpeän puolestanne vikisijät. Olette itse liin tyhmiä moiseen. Ajelin äsken aurattuja katuja pitkin omalle työmaalleni eli auraajat ovat painaneet meneään hommia kun te ulisijat olette pierekelleet peittonne alla.- Anonyymi
Surkein tilanne on tietenkin niillä taloyhtiöillä joilla ei ole pysyvää sopimusta riitaisan taloyhtiön johdon takia siitä joutuu viattomat asukkaat kärsimään
- Anonyymi
Lähes kaksi tuntia juuri tehty lumitöitä omalla markilla. Todella hyvä kalorikuluma! Nyt saa hetken nauttia ehkä jopa auringosta tänään.
- Anonyymi
Kyllä te kommunistit olisitte itsekkin voineet mennä lykkäämään lumia vaikka kolalla, paljon olisitte aikaan saaneet tässäkin ajassa, mitä on aikaa mennyt tänne kirjoitellessa!
- Anonyymi
Sama tilanne pk-seudulla , viherkommarit sitä mieltä että kansan pitäisi pyöräillä ympärivuoden mutta ei edes kulkuväyliä saada aurattua , että se siitä , pitäisi löytyä vähän realismia puheisiinsa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne pk-seudulla , viherkommarit sitä mieltä että kansan pitäisi pyöräillä ympärivuoden mutta ei edes kulkuväyliä saada aurattua , että se siitä , pitäisi löytyä vähän realismia puheisiinsa .
Ei kannata suivaantua noista trollien puheista, joku läskiperse joka ei oo koskaan pitänyt edes lumiauraa kädessään, ei oo ollut 30 vuoteen duunissa eikä paljoa oo tehnyt muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla. Se on niin naurettavaa.
- Anonyymi
No voi voi voi kun MINUN reitilläni oli lunta. Ootteko itkijät huomannu että on talvi?
----------------
PE keskipäivällä alkoi lumisade. Ekat auraukset alkoi vasta LA illalla eli jotain 30 tunnin viiveellä. Auraajat istui koko la päivän abcllä' kahvilla.- Anonyymi
Auraajat muka kaffilla koko päivän.. No montaks auralla varustettua ajoneuvoa siellä Abc'n pihas sitten oli? Aivan, ei yhtään, - paitsi yks aurallinen mönkijä näkyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auraajat muka kaffilla koko päivän.. No montaks auralla varustettua ajoneuvoa siellä Abc'n pihas sitten oli? Aivan, ei yhtään, - paitsi yks aurallinen mönkijä näkyi.
Son sitä säästöä että saa komian aseman maksuun
- Anonyymi
Kyllä meidän taloyhtiön pihaa tultiin auraamaan heti kun ennättivät.Lunta tuprutti taivahan täydeltä ja kyllä noilla auraajilla kiirus on ollu. Itse kukin tarttui kolaan ja lapioon meidän yhtiössä onhan nyt talavi. Menkää kitisijät töihin,lumitöihin.
- Anonyymi
Eikös Seinäjoen kaupungilla ole vielä tiekarhuja niille pitää antaa tietä
- Anonyymi
Auraajat on aurannu 24/7 ja väki eiku marajaa.
- Anonyymi
Nyt on taas eri päivä, nyt toimii auraukset. Ei tänne tarvi tulla kertomaan enää 5 vuoden kuluttua että auraus toimii. Vanha juttu jo, eteenpäin.
- Anonyymi
Auraajat on aurannu 24/7 ja väki eiku marajaa.
---------------------------------
No eo todella. Auraajat aloitti vasta la illalla. - Anonyymi
Vihreää siirtymää. Kiittäkä nyt kaikki vihreitä ja heidän aivottomia äänestäjiään
- Anonyymi
Ja SDP:tä sekä ay-liikettä, niiden jäsenet tekevät keskimäärin 1,5 tuntia töitä 8 tunnin työpäivän aikana, sairaslomilla ovat 30 päivää vuodessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja SDP:tä sekä ay-liikettä, niiden jäsenet tekevät keskimäärin 1,5 tuntia töitä 8 tunnin työpäivän aikana, sairaslomilla ovat 30 päivää vuodessa!
Entäs kesälomat?
- Anonyymi
Seinäjoen työttömät on lakossa, työt ei maita, vaikka on työvoimapula!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918