Kaikki on mitä on. Ei välitetä enää yhtään mistään. Ollaan vaan ja katsotaan mihin elämä kuljettaa.
Älä välitä nainen
60
844
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta jos haluan meidät?
- Anonyymi
Tässä tilanteessa mitään oikeasti haluta. Katsotaan nyt miten tässä käy ja mihin suuntaan kaikki asiat lähtee. Ei liity naiseen vaan henkilökohtaiseen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tilanteessa mitään oikeasti haluta. Katsotaan nyt miten tässä käy ja mihin suuntaan kaikki asiat lähtee. Ei liity naiseen vaan henkilökohtaiseen elämään.
Pakko kommentoida väliin, kun kuulostat ihan häneltä. Oot oikeassa ja näil mennää
- Anonyymi
No niinpä! Tää on just hyvä näin.
- Anonyymi
Sieltähän voi nurkantakaa anomuumina huudella.
- Anonyymi
Alkaa olla jo tolleen, eikä sekään ole hyvä.
- Anonyymi
Sitä hän on tehnyt aina niin jatkakoon vaan samalla tavalla. Ei haittaa. Haluan sellaisen loppuelämäksi joka on tosissaan ja täysillä mukana kaikessa, yhdessä.
- Anonyymi
Tän mä omin, kiitti sulle kuka ootkaan! 😉
- Anonyymi
Jos kaikki olisi noin yksinkertaista niin maailmassa olisi jatkuva rauha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki olisi noin yksinkertaista niin maailmassa olisi jatkuva rauha.
Olen sitä mieltä ja alkanut ymmärtämään ettemme muutenkaan olisi sopineet yhteen millään tavalla erinäisistä syistä, joten turhaan miettiä enää mitään vähemmänkään yksinkertaisempaa. Koen oloni hyvin loukkaantuneeksi ja hän tuottaa vain pahaa mieltä, ja kokisin oloni hyvin ahdistuneeksi jos olisin hänen kanssaan. Mutta toivottavasti sinä löydät mukavan tien kulkea kaivattusi kanssa ja yhteisin toivein ja haluin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitä mieltä ja alkanut ymmärtämään ettemme muutenkaan olisi sopineet yhteen millään tavalla erinäisistä syistä, joten turhaan miettiä enää mitään vähemmänkään yksinkertaisempaa. Koen oloni hyvin loukkaantuneeksi ja hän tuottaa vain pahaa mieltä, ja kokisin oloni hyvin ahdistuneeksi jos olisin hänen kanssaan. Mutta toivottavasti sinä löydät mukavan tien kulkea kaivattusi kanssa ja yhteisin toivein ja haluin.
Aika mont sanaa käytit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mont sanaa käytit.
Tossavaiheessa nukuttu jo kolmetuntia.
Älä yhdistä henkilöä näihin provoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mont sanaa käytit.
Saitko sää guben monologista paljonkin irti sitten yön tuumaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossavaiheessa nukuttu jo kolmetuntia.
Älä yhdistä henkilöä näihin provoihin.Minusta myös hyvin moukkamaista käytöstä, etenkin guben yksinpuhelua tulkitessa😏
- Anonyymi
Yhdessä vai erikseen?
🎵 Saat minut uskomaan, että on huominen huomisen kokoinen, hankala, vaativa, helppo ja kaunis 🎶- Anonyymi
Toivon että jaksaisi vielä hetken katsoa kanssani miten maailma voi muuttua hetkessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että jaksaisi vielä hetken katsoa kanssani miten maailma voi muuttua hetkessä
Millä tavalla se muuttuu hetkessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla se muuttuu hetkessä?
Kun oletkin omillasi. Haluatko oikeasti edes mitään uutta enää. Kaikki alkaa tuntua enemmän ja enemmän epäreilulta kaikkia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun oletkin omillasi. Haluatko oikeasti edes mitään uutta enää. Kaikki alkaa tuntua enemmän ja enemmän epäreilulta kaikkia kohtaan.
Tuossa ei ollut mitään järkeä. Eli jos eroat, että haluatko edes uutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai elämä ole reilua tai epäreilua. Se on vaan elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei ollut mitään järkeä. Eli jos eroat, että haluatko edes uutta?
Eihän tässä mitään järkeä ole ollut hetkeen muutenkaan.
Aika riekaleinen tarina voisi odottaa. Toisin jos on hyvät taidot parsia siitä hyvä ja kestävä niin sitten on asia täysin eri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tässä mitään järkeä ole ollut hetkeen muutenkaan.
Aika riekaleinen tarina voisi odottaa. Toisin jos on hyvät taidot parsia siitä hyvä ja kestävä niin sitten on asia täysin eri.Täällä ollaan kasvamassa ja oppimassa, parsimassa riekaleita yhteen. Yksikään ihmissuhdeta tai parisuhde ei ole turha, vaikka se päättyisikin. Varmaan mietit, että olisitko enää sama ihminen kaiken kärsimyksen ja pettämisen jälkeen? Itse voin sanoa, että en ole. Olen paljon ymmärtäväisempi ja tavallaan vahvempi, vaikka se satuttaa joka kerta. Jos ei satuttaisi, en olisi ihminen jolla on tunteet. Ei pidä katkeroitua. Sinulla on varmaan vielä surutyönvaiheet kesken. Älä vielä luovuta, oot päässyt jo näin pitkälle. Elämä ei ole pelkkää nousukiitoa, välillä pitää ryömiä ja kontata.
- Anonyymi
Olen hyvin väsynyt ja tämä vuosi on mulle viimeinen, kun enää jaksan olla mukana ns. etsitään ystävää leikissä! Takana on elämäni rankimmat vuodet ja olen inhonnut sitä tapaa ihan jokaisena päivänä, kun sitä adistavaa ja stressaavaa esitystä on ollut. En jaksa sitä enää yhtään! Se on pilannut elämääni jo aivan liian kauan! Olen päättänyt että tammikuun ensimmäisestä päivästä lähtien, tulen antamaan pakit kaikille, enkä enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää elämääni, en parisuhdetta enkä mitään muutakaan! Ainoa tärkeä asia minulle tulee olemaan mieleisen työn tekeminen ja omat lähisukulaiset! Voin todella huonosti psyykkisesti! Projektin toteutustapa ei sovi sisäiselle maailmalleni, eikä sitä olisi saanut siinä muodossa koskaan edes aloitaa. Koen että minua on kohdeltu väärin ja elämääni on häiritty ja saatu paljon pahaa aikaan monella tapaa!
- Anonyymi
Pitää ny jotai pient vastapainoo olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ny jotai pient vastapainoo olla.
En ymmärrä mitä tarkoitat! Sinä et ole minä, eikä sinulla ole minun kokemuksia, joten ei kannata pelleillä!
- Anonyymi
🫂 rauhoitu. Kuuntelen Putron just biisejä, en oo ennen oikeestaan noteerannu niitä. Mutta nyt on ollu osuvia biisejä. Just tuli "tee minusta ihminen".
- Anonyymi
🫂 kuuntele Putron biisi "jokainen tarvitsee". Miten musta tuntuu, että tuo viesti oli mun tyypiltä ❤️🩹
- Anonyymi
Pitäähän sitä nyt pieniä valokuva projekteja olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän sitä nyt pieniä valokuva projekteja olla
Mistä sinä oikein yrität veistellä tälle gubelle? Siitäkö että jotkut markan ho*rot ottaa muista suttuisia kuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä oikein yrität veistellä tälle gubelle? Siitäkö että jotkut markan ho*rot ottaa muista suttuisia kuvia?
Pitkällä miehellä alkaa pää prakata nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No money honey or funny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitkä mies liittyy näihin mielestäsi?
*iiiihansivusta* - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitkä mies liittyy näihin mielestäsi?
*iiiihansivusta*Pelkkää vittuilua.
- Anonyymi
Ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan.
En voi luvata etten välittäisi, voin silti yrittää. - Anonyymi
Täältä pitäisi päästä pois, sekoittaa liikaa ja tulee vain väärinkäsityksiä. Ainoa hyvä puoli täällä on se, että voi purkaa tuntojaan.
- Anonyymi
Ei ne väärinkäsityksetkään enää jaksa painaa.
Mitä tässä nyt enää voi sanoa.
Ainakin sen että olisi ollut hienoa tutustua häneen ja nähdä edes vähän pintaa syvemmälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne väärinkäsityksetkään enää jaksa painaa.
Mitä tässä nyt enää voi sanoa.
Ainakin sen että olisi ollut hienoa tutustua häneen ja nähdä edes vähän pintaa syvemmälle.Ei halunnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halunnut?
Kyllä musta esimerkiksi näyttää erikoiselta, jos vielä on mahdollisesti ollut valiok., jossa on tämä lakiesitys ajettu läpi. Sen lisäksi vielä erään HVAn AV ja KE ja aikoo lain puolesta äänestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halunnut?
En puhu hänen puolesta.
- Anonyymi
Vihdoinkin jotain keskustelua palstalla 🥰
-sivusta- Anonyymi
2 rakastunutta raatelee toisiaan.
Tekevät tätä tietoisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 rakastunutta raatelee toisiaan.
Tekevät tätä tietoisesti.Lopputulos on karmiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputulos on karmiva.
Ei ole, kasvetaan keskenämme tälleen etänä 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputulos on karmiva.
Juu selässä pahat kynnen jäljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu selässä pahat kynnen jäljet.
Ja vahinkoraskaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vahinkoraskaus.
Juu ei olis vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei olis vahinko.
Juu ja vaipat, neuvolat, rattaat ja päiväkoti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hoidettava mitä pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hoidettava mitä pitää.
Rutiinillahan noi hoidetaan. Mutta jaksatko sitä rumbaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rutiinillahan noi hoidetaan. Mutta jaksatko sitä rumbaa?
Toiveissa ois -26 vuoden vauva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiveissa ois -26 vuoden vauva.
Ensi vuoden syksyllä saa alkunsa poikalapsi.
Näin unet kertovat.
Onnea teille.
-Noitatohtori. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi vuoden syksyllä saa alkunsa poikalapsi.
Näin unet kertovat.
Onnea teille.
-Noitatohtori.Kiitos. Toivon yhteistä lasta sen oikean kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ja neljä lisää vielä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
se temutus on kyllä kiva juttu, kun sai tilata 10 eurolla oli kiva löytää tarpeellisia juttuja tuohon hintaan ja katsoa mitä Facebook tarjoaa sinne. nykyinen 20 euroa käy hyvin, mutta äkkiä summa kasvaa. parin tilauksen jälkeen 🙂
- Anonyymi
Ei minulta tämmöiset. Minä haluan sinut nainen, vain sinut.
- Anonyymi
Minäkin haluan sinut ❤️
- Anonyymi
Ok.
-nukke - AnonyymiUUSI
Päättää olla välittämättä. Ja jos aluksi pelottaa kuinka helppoa on tuntea eri tavalla yksinkertaisesti vain päättämällä niin, voi päättää jättää tuon pelonkin yhtälailla huomiotta.
- AnonyymiUUSI
Kysyvä ei aina saa mutta kysymätön ei edes halua. Haluton ei saa ja saamaton taas ei välitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yksi paha vika sinussa on
No niin. Haluat sen kuitenkin tietää, niin kerron sen tässä sinulle kaikella rehellisyydellä. Muuta vikaa en keksi. Eli52722420e Depolla 250 ilmaiskierrosta ilman kierrätystä! Trustlyn pikamaksut ees ja taas.
Psst pieni vinkki rotvallinreunalla eläjille! VB:lle 20e Depolla 250 ilmaiskierrosta Blue Fortune peliin. Ilman kierrät62781- 1391799
- 92975
Oletteko joutuneet ikinä
Vainon tai jatkuvan kiusan kohteeksi ja sitten teidät on leimattu hulluksi tms kun olette ottaneet asian esille eikä kuk133938- 68885
Älä välitä nainen
Kaikki on mitä on. Ei välitetä enää yhtään mistään. Ollaan vaan ja katsotaan mihin elämä kuljettaa.60844- 73834
Kiurusta uutisointi kuivui kasaan
kun havaittiin että näpäyttäjä olikin satunnainen vasemmistohörhö. Kun ei enää pystytä maalittamaan persuja, niin asia e187818Krista Kiuru
Luin tuota Krista Kiuruun kohdistunutta hyökkäystä. Jäin ihmettelemään, miksi ilmoitettiin, että hänen lapsensa on Kaisa135816