Mikä on sun mielestä paras joululaulu? Ja paras lapsuusmuisto?
Pieni joulukevennys
11
188
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti Plop plop plop 😂
Oikeesti ihan kauhee ja ykstoikkonen yhden sävelen rallatus.
Mulla ei ole oikein suosikkia, kun en ole kirkkoihmisiä ja ne on melkein kaikki semmosia mitä tiedän. Mutta enkunkielisistä ehkä Happy Xmas, joa on vähän sisällötön mut en tykkää suosikkilaulusta Last Christmas. Kotimaisista ilman "jeesusteluja" ehkä En etsi valtaa loistoa ja Sydämeeni joulun teen.
lajijasuris- Anonyymi
Nuo 150 vuotta vanhat uskonnolliset joululaulut voisi hiljalleen unohtaa, kun on olemassa
nykyaikaan soveltuviakin joulun sävelmiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo 150 vuotta vanhat uskonnolliset joululaulut voisi hiljalleen unohtaa, kun on olemassa
nykyaikaan soveltuviakin joulun sävelmiä.Vihaa vihaa kristittyjä vastaan vai?. jep moraaliopetus Suomalaisille mennyt taas ihan persilleen.
Hyvää joulua kuitenkin. Jos tiedätte edes perimmäisen sanoman.
- Anonyymi
Sika on tietenkin paras joululaulu. Ja ainoa kai mitä voi valehtelematta sanoa hyväksi näin aikuisiällä.
- Anonyymi
Sialle toinen ääni! Juice osasi.
- Anonyymi
Jotkut kaverit lauloivat sitä köyhän tuttua joululaulua muutetuin sanoin:
"Tontut sammuu, pukki vielä ryyppää, puukkiii ryyppääää. "
Kyllä joululaulut vaatisivat uudistusta että vastaisivat todellista menoa. - Anonyymi
Paras joululaulu on Irwinin: "Haistakaa paska koko valtiovalta".
Paras joulumuisto on vielä tulematta. Niitä paskimpia on jo 81 kpl. - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=yN4Uu0OlmTg
Ei kevennä, mutta niin totta!
Toivoa kuitenkin aina tarvitaan!
https://www.youtube.com/watch?v=zqMtMsAFmP0 - Anonyymi
Jouluaatto meillä tädin perheen kanssa. Serkut, kun olin ainoa lapsi! Joulupukin odotus. Kuusenkynttilöiden sytyttys ja vahtiminen, ettei kuusi syty palamaan!
- Anonyymi
Tänä jouluna Orpo ja Purra ovat keventneet ihmisten joulua ennenkuulumattomalla tavalla. Vieneet kodit, hoidot, sairaalat, koulut, rahat elämisen ilon.
Ei tarvisyödä mitään eikä muistaa ketään eikä lapsiakaan!
Onneks orpo sai juhlia ilmaiseksi lapissa kavereiden kanssa, viis muista. Ja viettää nyt 3 kk joululomaa. Kansan piikkiin. Vaimon kanssa juhien varmasti. Säälin moista vaimoa.
Niin on kevyt joulu, ja sitten orpo hmettelee kun talous ei kasva, ei kasva kun orpo vie kaikkien rahat.- Anonyymi
Eihän se sinun rahoja vienyt. Miljoonasi ovat yhä tallessa jemmattuna kelalta koska toimeentulotulella maksat laskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755