Mitä syrjäytynyt ihminen

Anonyymi-ap

voisi tehdä aikansa kuluksi kun ei ole ystäviä yhtään ja vastakkainen sukupuolikin syrjii?

19

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa hakeutua töihin. Sieltä löytyy myös kavereita.

• Anonyymi

Olen JO töissä mutta sielläkin syrjitään. Istun ruokatunnitkin yksin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen JO töissä mutta sielläkin syrjitään. Istun ruokatunnitkin yksin.

töissä nykyään seistään

• Anonyymi

Parasta on heittää kaikki LEKKERIKSI!!!!!!

• Anonyymi

Sehän olisi vaan luovuttamista. Ei tosimies sellaista tee vaan porskuttaa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän olisi vaan luovuttamista. Ei tosimies sellaista tee vaan porskuttaa eteenpäin.

Paras käyttää energia sellaiseen mihin pystyy vaikuttamaan

• Anonyymi

Ala käyttää amfetamiinia tilaamalla sitä netistä ja pura pahaa oloa eri foorumeilla trollaamalla ja haukkumalla muita.
      Siten huomaat, miten nopeaa ne päivät kuluvat.

• Anonyymi

Liikunta helpottaa. Se riittää elämän sisällöksikin kun siihen addiktoituu. Mausteeksi kalastusta tai jotakin vastaavaa luonnossa. Ystäviä ei tarvita, nehän ovatkin vain satuhahmoja.

• Anonyymi

Osta ase ja lipas ja patruunat pimeästä netistä.
      Mene ostarille, koululle ja ...
      Lopuksi säästä viimeinen luoti itsellesi.
      Pääset lööppeihin...

• Anonyymi

Ala itse syrjimään

• Anonyymi

Muuta pois Suomesta se vois auttaa vaikka Viron siellä on ihania ihmisiä kuka lähesty ja juttele.

• Anonyymi

Tai toinen vaihtoehto on , että muutat pohjoisen johonkin pikku kylän missä ihanat ihmiset tai syrjäseudulle . Isommissa kaupunkeissä ja paikkakunnilla on paljon kusip_itä kuka ei osa elää sitä oma elämää.

• Anonyymi

Itse olen myös pahasti syrjäytynyt en viha ihmisiä , mutta en halua olla enää kenenkään kanssa tekemisissä patsi muut tietyt ihmiset.

• Anonyymi

Yrittäisi löytää jostain edes yhden hyvän ystävän. Ei niitä tarvitse mitään laumaa olla.

Jostain harrastuksesta vaikka. Käy edes salilla, sillä kotona olemalla ei ainakaan ketään löydy.

• Anonyymi

Olen syrjäytynyt valtion leipään työskentelevien takia. Yksi suunta vaatii tiettyjä dokumentteja toisesta suunnasta mutta kun on käytetty yli tuhat euroa näihin ja tilanne ei ole edennyt niin tulos on tässä.. Koska ajooikeuteni on niin pitkän pennin takana ja täysin tarpeettomat dokumentit niin usko loppuu. No ei siinä mutta näin on luotu taas yksi syrjäytynyt raivohullu joka ei kunnallisiin suuntiin päin edes kuse ja olkoot kaikki ylpeitä luomuksestansa joka tod näk ajaa jonkun yli pysäytys tilanteessa

• Anonyymi

kun tavaroita puuttuu kotoa, voi mennä varastaa mutta varovasti

• Anonyymi

riippuu päivähoroskoopista, että miltä tuntuu
      kun on paha päivä, voi käyttäytyä sen mukaan
      mutta kun on hyvä päivä, niin voi nauttia

• Anonyymi

voi lukea hindujen pyhiä kirjoituksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe