voisi tehdä aikansa kuluksi kun ei ole ystäviä yhtään ja vastakkainen sukupuolikin syrjii?
Mitä syrjäytynyt ihminen
14
393
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa hakeutua töihin. Sieltä löytyy myös kavereita.
- Anonyymi
Olen JO töissä mutta sielläkin syrjitään. Istun ruokatunnitkin yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen JO töissä mutta sielläkin syrjitään. Istun ruokatunnitkin yksin.
Sama.
Työyhteisöstä ulos sulkeminen eli ostrakismi on ollut Suomessa melko vaiettu asia.
Ihan minä!
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/2ce99fb8-d564-4819-99a2-e844bd1f7f89
- Anonyymi
Parasta on heittää kaikki LEKKERIKSI!!!!!!
- Anonyymi
Sehän olisi vaan luovuttamista. Ei tosimies sellaista tee vaan porskuttaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisi vaan luovuttamista. Ei tosimies sellaista tee vaan porskuttaa eteenpäin.
Paras käyttää energia sellaiseen mihin pystyy vaikuttamaan
- Anonyymi
Ala käyttää amfetamiinia tilaamalla sitä netistä ja pura pahaa oloa eri foorumeilla trollaamalla ja haukkumalla muita.
Siten huomaat, miten nopeaa ne päivät kuluvat. - Anonyymi
Liikunta helpottaa. Se riittää elämän sisällöksikin kun siihen addiktoituu. Mausteeksi kalastusta tai jotakin vastaavaa luonnossa. Ystäviä ei tarvita, nehän ovatkin vain satuhahmoja.
- Anonyymi
Osta ase ja lipas ja patruunat pimeästä netistä.
Mene ostarille, koululle ja ...
Lopuksi säästä viimeinen luoti itsellesi.
Pääset lööppeihin... - Anonyymi
Ala itse syrjimään
- Anonyymi
Muuta pois Suomesta se vois auttaa vaikka Viron siellä on ihania ihmisiä kuka lähesty ja juttele.
- Anonyymi
Tai toinen vaihtoehto on , että muutat pohjoisen johonkin pikku kylän missä ihanat ihmiset tai syrjäseudulle . Isommissa kaupunkeissä ja paikkakunnilla on paljon kusip_itä kuka ei osa elää sitä oma elämää.
- Anonyymi
Itse olen myös pahasti syrjäytynyt en viha ihmisiä , mutta en halua olla enää kenenkään kanssa tekemisissä patsi muut tietyt ihmiset.
- Anonyymi
Yrittäisi löytää jostain edes yhden hyvän ystävän. Ei niitä tarvitse mitään laumaa olla.
Jostain harrastuksesta vaikka. Käy edes salilla, sillä kotona olemalla ei ainakaan ketään löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142