Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.

Anonyymi-ap

”Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.”
Psalmi 51:8

31

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso, sinä halajat totuutta, joka salaudessa on, ja ilmoitat salatun viisauden minulle.

• Anonyymi

Du har ju behag till sanning i hjärtegrunden; så lär mig då vishet i mitt innersta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Du har ju behag till sanning i hjärtegrunden; så lär mig då vishet i mitt innersta.

Behold, thou desirest truth in the inward parts: and in the hidden part thou shalt make me to know wisdom.

• Anonyymi

Jotkut ihmiset salaavat valheensa ja LUULEVAT, ettei Jumala näe.

• Anonyymi

Jumala näkee mutta ei välitä.

• Anonyymi

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa?

• Anonyymi

Jumalan lait ja käskyt on heitetty romukoppaan ja nyt vaan hurmoshenkien kanssa pelataan. Porukka ryömii lahkokellarissa penkkien välissä taju kankaalla etsimässä sitä Jeesusta.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan lait ja käskyt on heitetty romukoppaan ja nyt vaan hurmoshenkien kanssa pelataan. Porukka ryömii lahkokellarissa penkkien välissä taju kankaalla etsimässä sitä Jeesusta.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Vai sellaista menoa teillä siellä Savitaipaleella pidellään. Pitääpä tulla joku päivä kuokkimaan sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sellaista menoa teillä siellä Savitaipaleella pidellään. Pitääpä tulla joku päivä kuokkimaan sinne.

Voin tuoda sen lupaamani kahvin tullessani, jos kelpaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin tuoda sen lupaamani kahvin tullessani, jos kelpaa?

Teuvon leski voi hakea sinulle lähestymiskieltoa, jos menet sinne kahjoileen.
        Sen jälkeen jo viranomasetkin puuttuu touhuusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvin vienti palstan kirjoittajalle ei lie rikos. Mielestäni se on ystävällisyyden osoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvin vienti palstan kirjoittajalle ei lie rikos. Mielestäni se on ystävällisyyden osoitus.

Toki enhän minä tuputtamaan rupea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei nyt mitään turhia väärinkäsityksiä pääse syntymään, niin ihan ystävällisessä hengessä käyn jossain vaiheessa asioista selvää ottamaan.
        Suomihan on vapaa maa ja meillä on vapaa liikkumisoikeus yleisillä paikoilla. Enhän minä nyt toki kenenkään kotiin tuppaudu. Kahvin voin toimittaa esim. lähikaupan avustuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei nyt mitään turhia väärinkäsityksiä pääse syntymään, niin ihan ystävällisessä hengessä käyn jossain vaiheessa asioista selvää ottamaan.
        Suomihan on vapaa maa ja meillä on vapaa liikkumisoikeus yleisillä paikoilla. Enhän minä nyt toki kenenkään kotiin tuppaudu. Kahvin voin toimittaa esim. lähikaupan avustuksella.

Tarkoitus on selvittää, pitääkö huhu paikkansa vai ei. Totuus minua kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus on selvittää, pitääkö huhu paikkansa vai ei. Totuus minua kiinnostaa.

Sinulle on satoja kertoja kerrottu, että Teuvo Suni on kuollut vuonna 2022
        Joku oli varmistanut asian Teuvon leskeltäkin, joka oli kertonut Teuvon kuolleen, ja tuhkatun, mutta ei kertoneen tuhkan sijoitus paikkaa. Lopeta ainakin asiasta meuhkaaminen palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku oli varmistanut asian Teuvon leskeltäkin, joka oli kertonut Teuvon kuolleen, ja tuhkatun, mutta ei kertoneen tuhkan sijoitus paikkaa. Lopeta ainakin asiasta meuhkaaminen palstalla.

Se on huhu.
        Siitä aion ottaa selvän, onko se totuus.
        Asia selviää, älähän hätäile.
        En meuhkaa, vaan ihan joku toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sinäkin olet sitten iloinen, kun olen päässyt selville, mikä totuus asiassa on. Ymmärtänet kuitenkin, että pelkän huhun varaan asiaa ei voi jättää.
        Ole huoleti. Kyllä asia selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sinäkin olet sitten iloinen, kun olen päässyt selville, mikä totuus asiassa on. Ymmärtänet kuitenkin, että pelkän huhun varaan asiaa ei voi jättää.
        Ole huoleti. Kyllä asia selviää.

Minulle ei asiassa ole mitään epäselvää, että siitä älä huolehdi. Jokainen sen tietää ettet sinä mihinkään matkusta, yrität vain uskotella muka käyneesi siellä, ja sitten lorsaat asioita muka tosijuttuina. Mikä hoitomies sinä kuvittelet olevasi edes eläville, saatikka sitten kuolleille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei asiassa ole mitään epäselvää, että siitä älä huolehdi. Jokainen sen tietää ettet sinä mihinkään matkusta, yrität vain uskotella muka käyneesi siellä, ja sitten lorsaat asioita muka tosijuttuina. Mikä hoitomies sinä kuvittelet olevasi edes eläville, saatikka sitten kuolleille?

Asia selvitetään. Usko pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun selvität, kahjoilusi on oma asiasi, tosin touhujesi takia muut kokee myötähäpeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä selvität, omapa on häpeäsi, tosin tunteehan sinun touhujesi takia muutkin myötähäpeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun selvität, kahjoilusi on oma asiasi, tosin touhujesi takia muut kokee myötähäpeää.

Luulisi sinunkin olevan tyytyväinen, että saan totuuden selville. Totuushan on myönteinen asia, eikö niin?
        Lopultahan totuus paljastuu ja valheet väistyvät.

• Anonyymi

Minulla on erittäin vahva motiivi asian selvittämiseksi, koska Paavalia ja kristittyjä herjataan niin rajusti. Herja on jatkunut kauan.

• Anonyymi

Vai Paavalin asioita sinä hoitelet, eikös sekin ole, aikoja sitten kuollut. Eiköhän sinun herjasi olisi tarpeellista ensimmäiseksi tutkia, niitä on palsta täynnä, toistakymmenen vuoden ajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai Paavalin asioita sinä hoitelet, eikös sekin ole, aikoja sitten kuollut. Eiköhän sinun herjasi olisi tarpeellista ensimmäiseksi tutkia, niitä on palsta täynnä, toistakymmenen vuoden ajalta.

Kyllä saa tutkia. Kaikin mokomin. Mutta älä sekoita minua henkilöön, joksi minua luulet.
        Jos totuuden esilläpito ja puolustaminen on herjaa, niin sitten meillä on hyvin eri käsitys sanasta herja.
        Mutta hei, kiva oli taas turista.
        Mukavaa ja totuudellista joulun odotusta, eli rauhallista Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa tutkia. Kaikin mokomin. Mutta älä sekoita minua henkilöön, joksi minua luulet.
        Jos totuuden esilläpito ja puolustaminen on herjaa, niin sitten meillä on hyvin eri käsitys sanasta herja.
        Mutta hei, kiva oli taas turista.
        Mukavaa ja totuudellista joulun odotusta, eli rauhallista Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlaa!

Turhaan sinä minulle valehtelet, en usko jutuistasi sanaakaan. Tuliko selväksi?
        Heippa!

• Anonyymi

Mikähän onkaan tämä psalmin kohdan mainitsema salaisuus?

• Anonyymi

Aloitusviestin jae ei ole 51:8.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en malta olla lainaamatta, mitä psalmin yllä lukee tarkennukseksi:
        "Johtajalle. Daavidin psalmi, kun profeetta Natan tuli Daavidin luo tämän oltua sukupuoliyhteydessä Batseban kanssa."

Natan tuli Israelin Jumalan luota, ei murhamies Daavidin pyynnöstä, vaan Israelin Jumalan asialla. Ja Jumalan huone ei todellakaan ollut Juudeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan on. Ainakin -38:n mukaan.

• Anonyymi

totuus on unhoittunut, ja harhoissa eletään.
      Suomessa ei ole enää rahoja hoitaa omia asioita, oman kansan asioita !
      Ei ole enää rahoja suomalaisille.
      Rahat Suomesta imetään ulkomaille, hienoin sanakääntein vedätetään Suomea.
      Ei se naiivi , kiskonta talous- markkina liberalismi ole yhtään sen järkevämpää kuin viher vas uskomukset !
      Ehkä Se totuus tai toimiva malli on jostain kiskonnan- ja terrorin- anarkian - ja pervous uskomusten puolivälistä ? Kuitenkin niin, ettei mikään uskontokunta yksin pääse valtaan.
      - Esim globalismi hegemoniat ovat selvä haitta.
      Ei ole ollut osaamista Suomen politiikassa vuosikymmeniin.
      Suomi on lännen kiskonta busineksessa se alistettu lypsylehmä.
      viimeisin lama on jo 2008 - 2025.
      - ja Suomi on yli-velka valtio.
      - itsenäisyys on menetetty.
      - Osaamaton talous- ja ulkopolitiikka heikentää Suomea.
      - Vaikea tilanne.
      - pääomat makaa laiskoina, ja rikkaat on veronmaksu käpykaartissa.
      - Liian kallis, suuri hallinto.
      - -siirtomaa asema eu nato toimissa.
      - eu dumpppaa elättejä tänne Eu etelä-rajalta elätettäviksi. Suuria määriä.
      - Suomi on turvaton lasten raiskaus valtio, menossa kohti taantuvaa muinais uskonto terroria.
      - super naiivi ns. "monikulttuuri-mantra-uskonto" - se uskomus, maksaa liikaa ja tekee Suomesta turvattoman kehitysmaan,.
      ( ja esimerkit on olemassa, ettei missään se "monikulttuuri" toimi, ei toimi..).
      - Löytyykö Suomessa enää myönteiseen kehitykseen eväitä. ?
      - Miten päästään Suomea tuhoavista harhoista ja uskomuksista eroon ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe