Mikä kaivatussasi

Anonyymi-ap

On huonoa? 🖤🖤🖤

104

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Se jos hänen seuranaan on kaveri jota täytyy väkisin viihdyttää.

• Anonyymi
        UUSI

Joo siis tämä!

• Anonyymi
        UUSI

Ok!

• Anonyymi
        UUSI

Sellanen kaveri on rasittava, joka väkisin yrittää tukkia kahdenväliseen keskusteluun mukaan. Kommentoi takavasemmalta ja tekonauraa, yrittää saada huomiota.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä on se hyvä puoli että toi kaveri on varmaan niin epäviehättävä ettei ainakaan siihen sitten ihastu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on se hyvä puoli että toi kaveri on varmaan niin epäviehättävä ettei ainakaan siihen sitten ihastu.

Totta muuten!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän sääntö kuin poikkeus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla enemmänkin teidän nuorten tapa tunkea kaverinne mukaan treffeille.
        Aikuiset uskaltaa mennä ihan yksin.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä et ole ensinkään tervetullut meidän seuraan pysy kaukana hullu oleggi! Nyt o kuule mitta täysin!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ilkeitä teinejä, säälittävää settiä.

• Anonyymi
      UUSI

En kommentoi.

-nukke

• Anonyymi
        UUSI

Kommentoit kuitenkin

- alaviistosta vasemmalta

• Anonyymi
      UUSI

En mahdu hänen autoon sisälle.

• Anonyymi
        UUSI

Voitko hieman avata tätä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko hieman avata tätä?

Jos vaikka iso mies ja pieni auto?

Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Liian kauan, liian kaukana, liian kauan kaukana...

• Anonyymi
        UUSI

Mutta junassa on mukavaa 😉

• Anonyymi
        UUSI

Etkö osannut mennä lähemmäs?

• Anonyymi
      UUSI

Jalanpohjat ja sijainti.

• Anonyymi
      UUSI

Epävakaa personaa.

• Anonyymi
        UUSI

Tiiän etten oo helppo nakki. Yritän parhaani joka päivä etten olis niin hankala.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiän etten oo helppo nakki. Yritän parhaani joka päivä etten olis niin hankala.

Se sinussa onkin ihanaa❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se sinussa onkin ihanaa❤️❤️

🥹❤️

• Anonyymi
        UUSI

Miten erottaa epävakaan ja narsistin toisistaan? Kaivattuni voisi olla "vaan" epävakaa. Epäilen kuitenkin jälkimmäistä vaihtoehtoa, enkä halua enää narsistia elämääni. Välttelen. Lapsuus meni narsistien lytätessä kotona ja aikuisuudessa tiedostamattani hakeuduin samanlaiseen seuraan. Äidin rakkautta ja hyväksyntää olen hakenut niistä suhteista. Mutta narsistille ei kelpaa koskaan, vaikka tekisi mitä. Aina tulee lytätyksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten erottaa epävakaan ja narsistin toisistaan? Kaivattuni voisi olla "vaan" epävakaa. Epäilen kuitenkin jälkimmäistä vaihtoehtoa, enkä halua enää narsistia elämääni. Välttelen. Lapsuus meni narsistien lytätessä kotona ja aikuisuudessa tiedostamattani hakeuduin samanlaiseen seuraan. Äidin rakkautta ja hyväksyntää olen hakenut niistä suhteista. Mutta narsistille ei kelpaa koskaan, vaikka tekisi mitä. Aina tulee lytätyksi.

Tuo on totta ja samaa pelkään itsekin. Olen narsistimagneetti, mutta nyt jo tiedän miten tunnistan tai käsittelen heitä. Mun kohdalla ei tarvitse pelätä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Epävakaasta persoonallisuushäiriöstä voi parantua. Narsismista ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten erottaa ne toisistaan, kysyin. En paranemisista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sulla on väärää tietoo. Narsismista voi parantua terapian ja itsetietoisuuden avulla. Kaksisuuntaiseen auttaa lääkehoito.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sulla on väärää tietoo. Narsismista voi parantua terapian ja itsetietoisuuden avulla. Kaksisuuntaiseen auttaa lääkehoito.

Oon kuullut, että narsisti osaisi manipuloida jopa terapeuttia, että siitä on vaan haittaa. Ei kyllä mitään faktatietoa tästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuolla puhuttu kaksisuuntaisesta, vaan epävakaasta. Nyt meni termistö ihan sekaisin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei jaksa alkaa luettelee.

• Anonyymi
      UUSI

Sormus nimettömässä.

• Anonyymi
        UUSI

Kohta on🥰😚

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta on🥰😚

Hänellä on jo.

• Anonyymi
        UUSI

Taas

• Anonyymi
        UUSI

Se on huono juttu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on jo.

Joo sormus ollut v78,elikkä voit jättää toisten perheet rauhaan ja jättää sen stalkkaamisen ja vainoaminen ja satuttamisen!

• UUSI

Se, ettei ole sellaista.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä johtuu?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä johtuu?

Kysytkö tätä ihan aidosti? Johtuu siitä, ettei kaivattu halunnut olla minun kaivattu.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kysytkö tätä ihan aidosti? Johtuu siitä, ettei kaivattu halunnut olla minun kaivattu.

Enkä ole ihastunut kehenkään toiseenkaan. Saa nähdä milloin sekin tapahtuu. Vai tapahtuuko enää ikinä? Onko se edes mahdollista?

• Anonyymi
      UUSI

Kaljanjuoti ja saamattomuus.

• Anonyymi
        UUSI

Sekin voi kertoa jostakin mikä harmittaa.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Hänen käytös on tosi ristiriitaista.

• Anonyymi
        UUSI

No niin on tilanteetkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin on tilanteetkin.

Vaan ei ole mitään tilanteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan ei ole mitään tilanteita.

On ollut. Niille me ei voida mitään. Varmaan omakin käytökseni on ristiriitaista. Yritän jatkossa prmm. 15:40:17.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaako kaivata ihmistä jos täytyy miettiä, että mikä hänessä on vialla. Omapahan on ongelmanne. Minä ainakin hyväksyn toisen sellaisena kun on.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä. Ei hänessä ole mitään vikaa. Arvostan ja rakastan. Välillä katsoo kuitenkin tuimasti 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Ei hänessä ole mitään vikaa. Arvostan ja rakastan. Välillä katsoo kuitenkin tuimasti 😁

Mun perusilme on aika tuima, kun painan menemään. Hänen seura on hymyilyttänyt minua enemmän kuin mikään muu.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä, outo tapa ajatella ihmisten vikoja.

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaa. Ei aivoja tartte narikkaan heittää, vaikka onkin ihastunut. Järjenkäyttö on sallittua.

Parempi huomata viat hyvissäajoin, niin ei tarvitse edes aloittaa suhdetta, jos ei henkilö olekaan sellainen kuin alunperin kuvitteli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa. Ei aivoja tartte narikkaan heittää, vaikka onkin ihastunut. Järjenkäyttö on sallittua.

Parempi huomata viat hyvissäajoin, niin ei tarvitse edes aloittaa suhdetta, jos ei henkilö olekaan sellainen kuin alunperin kuvitteli.

Mitä vikaa omassa kaivatussasi on?

• Anonyymi
      UUSI

Rakastaa varattua naista esittää sen ystää ettei kylä tietäis oikeeata laitaa.Kun naisen mies on pois pitkillä reissuilla mies menee naisen kämpille h*ssiin sitä.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Yleinen valuvika.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Hyh, tuo ei kyllä naurattais.

• Anonyymi
      UUSI

Vain se, että hän ei ole täällä luonani. 💔

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään🙂

• Anonyymi
      UUSI

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤 😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️ 🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

• Anonyymi
        UUSI

Pilven reunalta pilkistelet🧚 mikä sun kaivatussa on ikävää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se että se ei voi hyvin, ja on jossain piilossa eikä anna auttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä mitään ikävää ole muutoin.
        Kaikkine ominaisuuksineen se on paras ja tärkein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin annat toisen elää rauhassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin annat toisen elää rauhassa.

Pakkohan niin on tehdä vaikka sattuu itteä kun toisella on vaikeeta. Ja luottaa vääriin ihmisiin. No kyllä mä tiedän missä se on et ei se ihan piilossa oo, mutta.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se...

Älä takerru kun et tiedä asiasta.....
        Kyllä mä tiedän et oikeesti olis pitänyt kirjoittaa hän. Ei vaan kiinnosta tollaset pikkuseikat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

aika hyvin osuit tossa oikeeseen, pian oonkin siellä 😶‍🌫️

• UUSI

se, että hän on liian täydellinen mulle, että pystyisin unohtamaan hänet. Se että hän on liian samanlainen mieli, että tuntisin itseni ja oloni ymmärretyks jonkun toisen seurassa, se että hän on liian kaunis, että voisin unohtaa hänen silmät ja katseen. Se, että hän on liian kiltti ja hyväsydäminen, etä kokisin itseni hänen arvoisekseen. Se, että hän välittää ylenpalttisen paljon muista ja muiden mielipiteistä ja hyvinvoinnista.

En pysty rakastumaan kehenkään toisen, kun en usko, että kukaan toinen tulee tuntuu näin oikealta ja turvalliselt mulle.. se on huono puoli hänessä </3

• Anonyymi
      UUSI

Hän on jostain syystä oppinut minut tuntemaan paremmin kuin minä hänet, ja yrittää monesti ns. "ehdotuksilla" saada haluamansa. 😉 Niin kauan kuin olen samaa mieltä, en niistä lähde taistelemaan.

• Anonyymi
        UUSI

No onko ne ehdotukset sitten huono asia? Painissakin passiivinen joutuu mattoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onko ne ehdotukset sitten huono asia? Painissakin passiivinen joutuu mattoon.

Ei ne huonoja ole olleet, siksi olen useimmin ne toteuttanutkin.

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Mun mielestä tää on sinussa ihanaa, kun olet vähän itsepäinen 😉 ja nehän on vaan mun "ehdotuksia ja suojelevia huomioita" 😘 sori. Lav juu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tää on sinussa ihanaa, kun olet vähän itsepäinen 😉 ja nehän on vaan mun "ehdotuksia ja suojelevia huomioita" 😘 sori. Lav juu.

Lav juut voi tällä pskapalstalla työntää suoraan sinne anneliin ja poikittain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lav juut voi tällä pskapalstalla työntää suoraan sinne anneliin ja poikittain.

Mikä se anneli on 🥹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se anneli on 🥹

Se on paikka johon kaikki pskapuheesi menee suoraan. Pitääkö sullekin hommata lähestymiskielto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se anneli on 🥹

Se anneli on mielikuvitusmaassa sijaitseva paikka, se paikka missä rakkaus on kuin saharan autiomaahan katoava tuhnu. Mitätön..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on paikka johon kaikki pskapuheesi menee suoraan. Pitääkö sullekin hommata lähestymiskielto.

Noo joillekin sekin olisi paikallaan 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se anneli on mielikuvitusmaassa sijaitseva paikka, se paikka missä rakkaus on kuin saharan autiomaahan katoava tuhnu. Mitätön..

Itse olet mitätön, kaikella on jokin merkitys, vaikka se katoaisi ajansaatossa. Eräs ei ikinä kirjoittelis tänne ja varsinkaan mitään lavjuu juttuja. Kunnon teini pelle paikka, muistakaa ettei kaikki tiedä jotain suoli palstaa vaikka itse tänne p_skaa trollaatte.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet mitätön, kaikella on jokin merkitys, vaikka se katoaisi ajansaatossa. Eräs ei ikinä kirjoittelis tänne ja varsinkaan mitään lavjuu juttuja. Kunnon teini pelle paikka, muistakaa ettei kaikki tiedä jotain suoli palstaa vaikka itse tänne p_skaa trollaatte.

Mekko päälle gubbe ja kioskille

• Anonyymi
      UUSI

Hänestä on liian moni kiinnostunut.oon luovuttanut enkä edes yritä.

• Anonyymi
        UUSI

🥺🥺

• Anonyymi
        UUSI

Älä nyt ainakaan palstalta vedä johtopäätöksiä.

• Anonyymi
        UUSI

Hän ei ole kiinnostunut monista muista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole kiinnostunut monista muista.

Sinä et sitä tiedä.oon luovuttanut

• Anonyymi
        UUSI

Onko sillä väliä jos moni on kiinnostunut hänestä? Eikö sillä ole enemmän merkitystä mistä hän on kiinnostunut?

• Anonyymi
        UUSI

Palstan perusteella ei tosiaan kannata tollasia päätellä. Täällä on muka kiinnostuneita,
        sotkijoita ja matkijoita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä väliä jos moni on kiinnostunut hänestä? Eikö sillä ole enemmän merkitystä mistä hän on kiinnostunut?

Niin mitä väliä muista

• Anonyymi
      UUSI

Liian tiukka

• Anonyymi
        UUSI

Tuokin voisi johtua esim. siitä, ettei tiedä tarkalleen mitä menossa, siksi voi torpata asioita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin voisi johtua esim. siitä, ettei tiedä tarkalleen mitä menossa, siksi voi torpata asioita.

Tai sitten hän tarkoitti tiukalla "alakertaa".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tarkoitin, naiselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuta puristus.

T. Etelämpänä voimme nährä havainnekartalta tässä, maan yli pyyhkäisevän hiutalehässäkän.. ..

https://m.youtube.com/watch?v=5dCSUD37qxQ

• Anonyymi
      UUSI

Ihan sama. Selviän kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Katselen maailmaa pinkkien lasien läpi. En huomaa mitään negaa. Mielenmaisema on 100 % puhdasta kultaa ❤️

Hän on bling bling mun silmissä🤗
      🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      UUSI

Sormus ollut jo vuodesta 78,joten voit jättää toisten perheet rauhaan tai tulee pitempi Peltolan reissu!stalkkaat,seuraat vainoat ja satutat naispuoleista ihmistä,siul o pakkomielle tuohon vainoamiseen,emme siitä pidä,sitä jatkunut jo kymmenisen vuotta ja enemmänkin,tulet toisten tonteille ja mökeille ja satutat miehen vaimoa! Kaupoissa sama peli!et todellakaan ole mieleltäsi terve,et jotakin täytyy tehdä,et toi saadaan loppumaan!

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Nyt oli kovaa settiä. Erittäin tuohtunut setä. Taisi soittaa myös Kansan radioon ja sama meno jatkui sielläkin😂 Asiat vois olla huonomminkin.
        🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki tiet vie Peltolaan joo.

• Anonyymi
      UUSI

Mitään huonoa ominaisuutta ei ole vielä tullut esille. Emme tunne ihan täysin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedän pitkältä ajalta

Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t
      Ikävä
      26
      4048
    2. Nainen, yksi paha vika sinussa on

No niin. Haluat sen kuitenkin tietää, niin kerron sen tässä sinulle kaikella rehellisyydellä. Muuta vikaa en keksi. Eli
      Ikävä
      40
      3276
    3. Mikä kaivatussasi on parasta?

❤️❤️❤️❤️❤️
      Ikävä
      108
      1821
    4. Minkä nimiseen

Naiseen/mieheen olette ihastunut. Itse vastaan Lasse etelä-suomi. Hän ei sitä tiedä niin lisätietoja en anna.
      Ikävä
      84
      1779
    5. Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....

Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia
      Maailman menoa
      435
      1734
    6. Mikä kaivatussasi

On huonoa? 🖤🖤🖤
      Ikävä
      104
      1318
    7. Syntyykö lapsi synnittömänä...?

Raamatussa ei ole mainintaa että ihmislapsi syntyy synnittömänä (perisynti). Ps. 58:4 Luopuneita ovat JUMALATTOMAT ÄID
      Helluntailaisuus
      318
      1012
    8. IS Viikonloppu 14.-15.12.2024

Antti Skytän kovis on varsin haastava. Ylempää alkava pääkuvalause on arvattavissa helpostikin, mutta alempi on täysi yl
      Sanaristikot
      67
      961
    9. Martina menee tyypin kanssa naimisiin

IS: Martina toteaa tarvitsevansa paljon omaa tilaa ja aikaa. En tosiaan tarvitse siihen koko ajan jotain tyyppiä vieree
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      880
    10. Anyway, olet

mielessäni. Tunnen sinua kohtaan niin paljon kaikkea ääneen lausumatonta. Tahtoisin tulla lähelle, koskettaa. Näen unia
      Ikävä
      36
      841
    Aihe