Vainon tai jatkuvan kiusan kohteeksi ja sitten teidät on leimattu hulluksi tms kun olette ottaneet asian esille eikä kukaan usko teitä?
Oletteko joutuneet ikinä
132
928
Vastaukset
- Anonyymi
Olis ihan karmee tilanne.
- AnonyymiUUSI
Mustamaalaamisen uhri olen ollut ja huomannut, että vie oman aikansa saada muut tajuamaan mustamaalaukset valheeksi. Aina en ole siinä onnistunut, kerran onnistunut ja sain kuulla mitä valheita siellä paljastui tai minkä tyylisiä valheita siellä paljastui. Raukkamaisuus kuuluu tietynlaisen ihmisten tapaan toimia, valitettavasti. Ovat yleensä traumatisoituneita ihmisiä.
- Anonyymi
Silloin on parasta nukahtaa…
- Anonyymi
Ps muista pohtia ääneen täällä että onko toisen piip toivominen rikos kun toive esitetään sinun suuntaan. Kunnon mimosa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps muista pohtia ääneen täällä että onko toisen piip toivominen rikos kun toive esitetään sinun suuntaan. Kunnon mimosa
Webmiliisi auta ja heti
- AnonyymiUUSI
Sulla on poju pokkaa vihjailla täällä tämmöisiä kun gubbe vähän kynäilee mutta uliset heti kun joku heittää sinulle vastaavaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Webmiliisi auta ja heti
Olen mies jolla mielipaha eikö se riitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies jolla mielipaha eikö se riitä
Kyllä se riittää t PS
- Anonyymi
Itsemurhaan pystyy yllyttämään monin tavoin. Lait ei kaikkia kosketa.
- Anonyymi
Joskus tuntuu että moni haluaisi minun tappavan itseni.
- Anonyymi
Semmosii ne läheisetkin on joskus, täysiä 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi et tee niinkuin ajattelet muiden haluavan sinun tehdä.
- Anonyymi
That is so not normal
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun tapa jutella tälle gubelle on hyvin vastenmielinen, mutta onneksi saat Kuitenkin poistatettua epämieluisia kommentteja😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenties sinua kadehditaan jostain syystä. Vaino alkaa pienestä haitanteosta työtehtävissä kenties jonkin toisen onnistumisen vuoksi. Vainosta ja kiusaamisesta usein vaietaan ja usein uudet kuulijat liitetään tai jopa velvoitetaan hiljaisesti mukaan. Vain vahvat selviävät He oppivat väistämään ja jopa ohittamaan haitanteon riskienhallintaan liittyvillä toimilla. Ajan myötä heillä on toimivat taustatukijat, kuten luottojuristit sekä terapeutti a psykologi tukenaan. Selviytyjät osaavat mukauttaaa ja säädellä toimiaan mahdollisten riskien varalta. Heistä tulee me -nestyjiä. Eikä vähiten siksi, että he kehittyvät haasteiden kautta. He ovat useinmiten myös keskivertokulkijaa lahjakkaampia, monipuolisia neuvokkaita toimijoita. Näistä heidät huomattiin hetkeä ennen haitanteon alkua. Kaikkialla kadehditaan, verrataan ja kiusataan, jätetään ulkopuoliseksi. Työssä alistetaan, nöyryytetään sukupuoliseen häirintään. Naisjohtajia irtisanotaan perusteitta. Vahvat etenevät uralla silti. Fiksut laajasti ajattelevat näkevät ilmiön enemmän yhteiskunnallisena vaiettuna ongelmana, valtapelien ja johdon asemien väärinkäyttönä kuin kenties yksittäisenä henkilökohtaisena tragediana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenties sinua kadehditaan jostain syystä. Vaino alkaa pienestä haitanteosta työtehtävissä kenties jonkin toisen onnistumisen vuoksi. Vainosta ja kiusaamisesta usein vaietaan ja usein uudet kuulijat liitetään tai jopa velvoitetaan hiljaisesti mukaan. Vain vahvat selviävät He oppivat väistämään ja jopa ohittamaan haitanteon riskienhallintaan liittyvillä toimilla. Ajan myötä heillä on toimivat taustatukijat, kuten luottojuristit sekä terapeutti a psykologi tukenaan. Selviytyjät osaavat mukauttaaa ja säädellä toimiaan mahdollisten riskien varalta. Heistä tulee me -nestyjiä. Eikä vähiten siksi, että he kehittyvät haasteiden kautta. He ovat useinmiten myös keskivertokulkijaa lahjakkaampia, monipuolisia neuvokkaita toimijoita. Näistä heidät huomattiin hetkeä ennen haitanteon alkua. Kaikkialla kadehditaan, verrataan ja kiusataan, jätetään ulkopuoliseksi. Työssä alistetaan, nöyryytetään sukupuoliseen häirintään. Naisjohtajia irtisanotaan perusteitta. Vahvat etenevät uralla silti. Fiksut laajasti ajattelevat näkevät ilmiön enemmän yhteiskunnallisena vaiettuna ongelmana, valtapelien ja johdon asemien väärinkäyttönä kuin kenties yksittäisenä henkilökohtaisena tragediana.
Näon sen olen nähnyt. Joku pelkää asemansa puolesta ja sen jälkeen alkaa selkäänpuukotus ja seläntakakana mustamaalaus omaksi hyväkseen. Siinä on ihminen yksin hyvin yksinäinen, vaikka yrittäisi rehellisesti kertoa, että miten asiat aikuisten oikeasti on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näon sen olen nähnyt. Joku pelkää asemansa puolesta ja sen jälkeen alkaa selkäänpuukotus ja seläntakakana mustamaalaus omaksi hyväkseen. Siinä on ihminen yksin hyvin yksinäinen, vaikka yrittäisi rehellisesti kertoa, että miten asiat aikuisten oikeasti on.
Oho, tulipas kirjotusvirheitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä siis syytät että joku vaan ajattelee eli siis kuvittelee jonkun haluavan noin käyvän?
Miksi sä vähättelet tapahtumia?
Siksikö että oot ite osallinen?
Sellasesta on ihan todisteita et tollasta täällä on.
Koetko että oon vainnonnut tai kiusannut sua, vai onko muut ihmiset kiusannu sua assosiaatiosta? (Ne jotka voi huonosti ja ei nää totuutta)
- Anonyymi
Oon joutunut naapurin kiusaamaks
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Eikö sulla mitään muuta ole kuin miehes kans kiusata täällä paria henkilöä? Mitä jos nuo teidän teot tulis julki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten?
Säkö sait heti täältä anonyymilta keskustelupalstalta jotain millä viedä upeita tarinallisuuksias eteenpäin? Hanki elämä
- Anonyymi
Sama täällä. Naapurit ovat joskus paskoja. Tehokkainta on kun kohtelee sellaista kuin ilmaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla mitään muuta ole kuin miehes kans kiusata täällä paria henkilöä? Mitä jos nuo teidän teot tulis julki.
Kyllä tuohon kiusaaja rinkiin liittyy muitakin.On kolmas pyörä ja vanha ukon käppyrä joka luulee olevansa tarzan koska omistaa metsää.Vanha lesbo haaveilee pääsevänsä neljänneksi pyöräksi jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuohon kiusaaja rinkiin liittyy muitakin.On kolmas pyörä ja vanha ukon käppyrä joka luulee olevansa tarzan koska omistaa metsää.Vanha lesbo haaveilee pääsevänsä neljänneksi pyöräksi jne.
No tämähän kertomus se gubbe fyysiseksi meni. Joko daikki fistasi kaikkia tms?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säkö sait heti täältä anonyymilta keskustelupalstalta jotain millä viedä upeita tarinallisuuksias eteenpäin? Hanki elämä
Relax!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tämähän kertomus se gubbe fyysiseksi meni. Joko daikki fistasi kaikkia tms?
Ei me tunneta sillä en ole kuullut tommosia sanoja missään.Olet sen yhden naisen exä joka luulottelee kaikkia exän vihaajiksi vaikka itse kirjoittelullaan ja kyttäämisellään aiheuttaa exälleen vihamiehiä.Provoaa,on miehinen testosteroini liian koholla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Relax!
No ookko itte relax kun oot kasannu näitä ajatuksiasi pari tuntia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On rikos nimitellä hetero ihmistä lesboksi,Hyi oikein yököttää! Gubella ei oikein toi pää pelaa, puhut toisista,mitäitse olet!suljetulla olis sulle sopiva paikka,pois kiusaamasta ja vainoamasta ja satuttamasta kunnon ihmisiä! Kateus on kamala tauti sekin,mut siitä voi kyllä parantua tai sit ei!
- Anonyymi
Häirikköpariskunta naapurissa sanoi meitä hulluksi kun valitimme heille toistuvasta yöllisestä koiranhaukunnasta.
- Anonyymi
No kai tekin menitte sitten koiralle uhittelemaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kai tekin menitte sitten koiralle uhittelemaan?
Auts this minimazing evil
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Auts this minimazing evil
And so deserved Vuf
- Anonyymi
Mitä vtun tarvetta on pelleillä tälläsellä?
Sitäkö mitä tossa yhes kommentis luki?
Kyllä mä täältä lähen.
🦊🐾 - Anonyymi
Tykkäätkö useinkin trollata kyseisellä aiheella?
- Anonyymi
niin kauan kun onnistuu mitä tarkoittaa näillä ja toisilla jutuilla täällä.
- Anonyymi
Tykkäätkö useinkin nähdä jonkun muun kuin guben trollaajana? Läpinäkyvä tämä tuttavallinen linja
- Anonyymi
Itsensä vahingoittaminen sen takia että jollakin toisella on paha olo on vähän hassu ajatus.
- Anonyymi
Ei susta taida edes aapeegubelle koutsiksi olla
- Anonyymi
Sä oot aika hassu ton hassun hauskan kommenttis kaa. eli kiusaajiin kuulut säkin siis.... ?
- Anonyymi
But i’m a tuff cookie
- AnonyymiUUSI
Kyllä, koko ajan olen tuossa tilanteessa
- AnonyymiUUSI
Samoin.Minusta yritetään leipoa stalkkeria ja kiusaajani kiusaajaa.
Motiivi.Huomasin salasuhteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.Minusta yritetään leipoa stalkkeria ja kiusaajani kiusaajaa.
Motiivi.Huomasin salasuhteen.Mitä sinulle muiden suhteet kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Täällä myös yksi vainottu, mutta en tekisi tälläisiä aloituksia tänne. Pyrin luottamaan siihen, että minuna esiintyvä kiusaaja jää pian esityksestään kiinni ja kaipaamani ihminen tuntisi minua jo sen verran hyvin, että ymmärtäisi kenen suunnasta se häikäilemätön ja oma-etulähtöinen käytös tulee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulle muiden suhteet kuuluu?
Miten aina haksahdatkin näihin guben trollauksiin- onko tuattamuksellista peräti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä kannan yhteiskunnassa huolen ettei tuommoset tee ihmisiä mielisairaiksi.Jokainen turha itsemurha on liikaa tuommosten k*sipäiden takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ovat saaneet olla siihen asti rauhassa kun itse ensin sekaantui minun viestiin.Pelko percieessä luuloineen teki niille hullunkiilon silmiin.Katsos kun nämä salasuhteet aiheuttaa just tämmöstä luulottelua ja siitä johtuvaa kiusaamis vainoa sitten eikä luulotautisella pelkurilla ole täyden järjen tuomas luottoa kehenkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toikin on hyvä kysymys!
Aattele ton lisäksi, se vielä on maalannut ihan syyttömästä täysin tuntemattomasta naisesta syyllisen tuohon salasuhteeseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten aina haksahdatkin näihin guben trollauksiin- onko tuattamuksellista peräti?
Miten säkin jaksat syytellä syyttömiä
ties mistä kaikesta,
ja et edes tajua kuinka julma ja paha trolligubbekiusaajavainooja sä ite oot.
Tai kyllähän sä sen tajuatkin silti jatkat.
Mitäs se sitten kertookaan susta????? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä kannan yhteiskunnassa huolen ettei tuommoset tee ihmisiä mielisairaiksi.Jokainen turha itsemurha on liikaa tuommosten k*sipäiden takia.
Tajuatko sä ollenkaan että
SÄ ITSE
aiheutat
TÄYSIN SYYTTÖMIEN JA ULKOPUOLISTEN
Mielenterveyden menettämistä
sekä juurikin noita
turhia
SYYTTÖMIEN
itsem*rhia ‼️‼️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ovat saaneet olla siihen asti rauhassa kun itse ensin sekaantui minun viestiin.Pelko percieessä luuloineen teki niille hullunkiilon silmiin.Katsos kun nämä salasuhteet aiheuttaa just tämmöstä luulottelua ja siitä johtuvaa kiusaamis vainoa sitten eikä luulotautisella pelkurilla ole täyden järjen tuomas luottoa kehenkään.
Sä oot kyllä huippu tossa uhriutumisessas!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä aiheesta hän gubbe sitten avautuu mielestäsi henkisesti sairastunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä kai kuulanahka et käy täysillä ja kuulut lukkojen taa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä kai kuulanahka et käy täysillä ja kuulut lukkojen taa
Lähe kiitää taas harhojesi kanssa!!!!
Mä en kuulu lukkojen taakse edelleenkään.
😚🤗 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä aiheesta hän gubbe sitten avautuu mielestäsi henkisesti sairastunut?
G voisit jo lopettaa tai ottaa selvää asioista. 🙃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös yksi vainottu, mutta en tekisi tälläisiä aloituksia tänne. Pyrin luottamaan siihen, että minuna esiintyvä kiusaaja jää pian esityksestään kiinni ja kaipaamani ihminen tuntisi minua jo sen verran hyvin, että ymmärtäisi kenen suunnasta se häikäilemätön ja oma-etulähtöinen käytös tulee.
Täällä esitetään monia muitakin eikä vaan sua.
Sun ehkä kannattais tehdä aloitus aiheesta jos haluat jonkun tietävän ton asian.
Ja sillei että se joku tunnistaakin siitä teiät.
Joku täällä esitti muakin, ja sai vakavia vahinkoja aikaan ja sotkettua ihmissuhteen lopullisesti rikki.
- AnonyymiUUSI
Helluntalais lapseton pariskunta yritti iskeä minua, ei onnistuneet koska olen heteron. Sen jälkeen alkoi mustamaalaaminen ja paskanpuhuminen. Näin tämä homo/lesbous pariskunta vei huomion pois itsestään.
- AnonyymiUUSI
Jaa meinaatko gubbe että lätän lyömisellä pääsis kuitenkin pälkähästä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa meinaatko gubbe että lätän lyömisellä pääsis kuitenkin pälkähästä?
Gubettajaa ilmeisen vattuttaa elämänsä.Eikö viikonloppuna lohennut rakkautta?
- AnonyymiUUSI
Ei ole tapahtunut. Yksi ihminen ei uskonut kun kerroin erään tositarinan, mutta muut uskoivat.
- AnonyymiUUSI
Mut tunnetaan luotettavana, joten harva kyseenalaistaa puheitani.
- AnonyymiUUSI
Vaarallinen yhdistelmä katkera ja luotettava.
Aina pitää muistaa miten jokaisella on omat demoninsa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaarallinen yhdistelmä katkera ja luotettava.
Aina pitää muistaa miten jokaisella on omat demoninsa.Mistä päättelet, että olen katkera. Useimmilla ihmisillä ei ole demoneja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet, että olen katkera. Useimmilla ihmisillä ei ole demoneja.
Sivusta - eiköhän tuon kommentin kirjoittaja ole itse katkera ja kateellinen. Luultavasti käyttää itse kaiken sikansa ja energiansa muiden ohjailuun ja stalkkaamiseen...jos siis kyseessä epäilemäni henkilö joka täällä palstalla manipuloi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - eiköhän tuon kommentin kirjoittaja ole itse katkera ja kateellinen. Luultavasti käyttää itse kaiken sikansa ja energiansa muiden ohjailuun ja stalkkaamiseen...jos siis kyseessä epäilemäni henkilö joka täällä palstalla manipuloi.
Siltä tosiaan vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Sä et taida yhtään edes sisäistää mistä tämä gubbe kirjoittelee komppaat vain ns hakuammunnalla🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet, että olen katkera. Useimmilla ihmisillä ei ole demoneja.
Yleistin.
- AnonyymiUUSI
Palstasekopåå tykkää mässäillä näillä itsariaiheilla. Todennäköisesti gubbe on ollut koulukiusattu ja muutenkin syrjäytymisen kielekkeellä koko elämänsä, sinänsä inhimillistä yrittää siirtää omaa kuonaansa koko kansalle mutta se lienee faktaa että maailma olisi paljon parempi paikka jos oikeasti poistaisi jo itsensä.
- AnonyymiUUSI
Sinä olet pakkomielteinen tästä gubbe asiasta.Oletko joutunut lapsena guben astumaks?Luulet kaikkia gubeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet pakkomielteinen tästä gubbe asiasta.Oletko joutunut lapsena guben astumaks?Luulet kaikkia gubeksi.
Sinä luulet kaikkia gubettelijoita samaksi. Psykiatrin edessä varmasti sekin fakta selkenee kuka piiloutuu eri persoonien taakse kun koittaa kovat ajat.
Toisinsanoen olet saanut todella huonot kortit elämään ja yrität viskellä niitä muihin pöytiin pskavaipat jalassa joista otat nettiinkin kuvia, ei kovin tervettä mutta senhän sinä kuuppajumi jo tiedätkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä luulet kaikkia gubettelijoita samaksi. Psykiatrin edessä varmasti sekin fakta selkenee kuka piiloutuu eri persoonien taakse kun koittaa kovat ajat.
Toisinsanoen olet saanut todella huonot kortit elämään ja yrität viskellä niitä muihin pöytiin pskavaipat jalassa joista otat nettiinkin kuvia, ei kovin tervettä mutta senhän sinä kuuppajumi jo tiedätkin.Netissä riehuminen ei auta live-elämän ongelmissa lainkaan. Voi käydä jopa päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Netissä riehuminen ei auta live-elämän ongelmissa lainkaan. Voi käydä jopa päinvastoin.
En harrasta, mutta sen voin luvata että huonosti tulee käymään tälle sekopåålle. Eikä se ole enää edes minun käsissäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisinsanoen olet saanut todella huonot kortit elämään ja yrität viskellä niitä muihin pöytiin pskavaipat jalassa joista otat nettiinkin kuvia, ei kovin tervettä mutta senhän sinä kuuppajumi jo tiedätkin.En kyllä vielä ole joutunut vaippoja pitään mutta nyt paljastit itses olet myös se toisten p*skan kyttääjä miten muuten tietäisit?Se ei riko lakia kuka omia vaippojansa kuvaa mutta se rikkoo kuka kyttää toisten intiimejä asioita kuten p*skalla käyntejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta, mutta sen voin luvata että huonosti tulee käymään tälle sekopåålle. Eikä se ole enää edes minun käsissäni.
Ai niinkö kävi Antillekkin.?Täällä olen seurannut uhkailuja ja ne on aina toteutuneet olen takuu varma että yks Antti on täällä ollut myös.Ennenkö Antille sitte kävi huonosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö kävi Antillekkin.?Täällä olen seurannut uhkailuja ja ne on aina toteutuneet olen takuu varma että yks Antti on täällä ollut myös.Ennenkö Antille sitte kävi huonosti.
En ota kantaa gubbe näihin nimileikkeihisi. Olet sen verran sairas tapaus että tekosi kyllä kulminoituu kohtaloosi. Ei muuta sanottavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Netissä riehuminen ei auta live-elämän ongelmissa lainkaan. Voi käydä jopa päinvastoin.
Tällä merkityksettömällä pikku aforismills ei taida olla mitään sidosta mihinkään. Sivusta buu gubbe go ätmihunter jos puali pitää valita. Tui tui
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ota kantaa gubbe näihin nimileikkeihisi. Olet sen verran sairas tapaus että tekosi kyllä kulminoituu kohtaloosi. Ei muuta sanottavaa.
Näin. Antaa muiden sotkea asiansa näillä nimiarvailuilla. Tietäjät tietää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisinsanoen olet saanut todella huonot kortit elämään ja yrität viskellä niitä muihin pöytiin pskavaipat jalassa joista otat nettiinkin kuvia, ei kovin tervettä mutta senhän sinä kuuppajumi jo tiedätkin.Ai miten niin? Puhun kokoajan kiusaaja porukasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä olet terve🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä olet terve🤣🤣🤣🤣🤣
Lisään.Etkä yhtään ole kosto mielellä rakkausesta sokeana.Voi,Hellan tuuteli sentään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano nyt vielä ketä Anttia tarkoitin.Nimittäin näitä Antteja suomessa on kummasti päässyt otsikoihin ja monta.
Mietin tuossa yks päivä etten panisi Anttia lapsen nimeksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten niin? Puhun kokoajan kiusaaja porukasta
Naisia ja skidejä stalkkaavaa röhöpanua saakin kiusata. Luuletko sä vtun äitis pieksemä saapas että siitä selviäisi ehjin nahoin, mieti uudestaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisia ja skidejä stalkkaavaa röhöpanua saakin kiusata. Luuletko sä vtun äitis pieksemä saapas että siitä selviäisi ehjin nahoin, mieti uudestaan
Näin. Käy normaalien oikeustajuun
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se,
ei ole munkaan käsissäni enää että
miten ja milloin tapahtuu ja mitä tälle jollekin joka, tai oikestaan näille joillekin jotka ovat vainoilleet, mustamaalailleet sekä muuten vaan kiusoitelleet mukamas vaan ihan läpällä.
Ikävä kyllä en enää voi vaikuttaa asiaan.
^sivustajoku^ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä A:sta sä puhut.
Haluutko kertoa enemmän?
Ite oon ollut yhdestä A:sta huolissani,
joka täälläkin ennen oli ei nyt koko ajan
mutta usein kuitenkin.
Ja onhan täällä tosiaan ollut noita uhkailuja monenmoisia, ja sitten on sattunut jotakin.
Uhkailuja, ilmoituksia, avunpyyntöjä,
sun muita kirjoituksia ennalta....
(ennekujotainonsattunut on pyydetty tukea ja apua)
Esimerkkejä voisi sanoa muutamiakin
mutta taitaa olla turhaa... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit oikeesti selvää ketä sä tolla syyttelet!
Sä et oikeesti taida tajuta että sait tolla vainoomisellasi jo jonkun
täysin syyttömän elämän tuhottua.
Ja samalla sä itse aiheutit juurikin lapsille loppuelämän traumat ja surun.
Että niinkin mahtava, ihailtava, rehellinen, kunnollinen, lasten ja naisten puolustaja sä olet!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Käy normaalien oikeustajuun
Ette te normaaleja ole kun vainoatte syyttömiä!
Juurikin niitä naisia ja lapsia jopa!
- AnonyymiUUSI
Kyllä.Demostroin millasen kiusaajien sanoilla.
Ensin kuitenkin toiminta.
Minä pieraisen kotonani.
Tänne tulee texti esim.näin.
"No,niin seinään jäi vain pelkkä prinssin varjo. - AnonyymiUUSI
Olen ja totesin silloin että lisää vain ei pure minuun ja on todella tapahtunut 2000 alussa
- AnonyymiUUSI
Kyllä on niitä ketkä uskoo jopa viranomaisissa mutta ovat varoitelleet vihjaavin sävyin ettei kannata.Elikä viranomaiset tietää toisten viranomaisten kuulumisen joihinkin rikollispiireihin.
- AnonyymiUUSI
Onhan näitä sigellä poltettuja kirjekuoria kansliasta tullut joo. Tod kuumottavaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä sigellä poltettuja kirjekuoria kansliasta tullut joo. Tod kuumottavaa
Halli o tehnyt itsestään pellen halli on tööt
- AnonyymiUUSI
Kuopan pitää olla niin laaja ettei huomaa. Harva ulkopuolinen kertookaan. Ihminen vaan on vähän sellainen.
- AnonyymiUUSI
Voi hyvää päivää larppaamuksua
- AnonyymiUUSI
Voin kertoa että monia hävettää puolestasi ja omasta puolestaan juuri nyt
- AnonyymiUUSI
Täällä sinä yksinään luentoa pidät ja selaimessa suhailet-kö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin kertoa että monia hävettää puolestasi ja omasta puolestaan juuri nyt
Eipä ole moni tainnut ihan hiffata missä sfääreissä tää menee
- AnonyymiUUSI
Ovesta kun lähtee kohta soi puhelin, toinen varmistaa vielä.
- AnonyymiUUSI
Kerro toki lisää tästä. Se kannattaa todellakin älä yhtään kursaile
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki lisää tästä. Se kannattaa todellakin älä yhtään kursaile
Olen toinen.
Autoillen varmistetaan mihin asti meni kukakin.
- AnonyymiUUSI
No ei kai, ei kaikki oo niin impulsiivista ku autuaalla aukikirjoittajalla. Man down ehkä
- AnonyymiUUSI
Tovottavasti joutuvat ra pam pam
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tovottavasti joutuvat ra pam pam
Amen. Ihan liian paha
- AnonyymiUUSI
Joskus takavuosina eräs kaheli, joka sanoi, että A. Auer on syytön, valitti, että hänet on leimattu hulluksi ym.
- AnonyymiUUSI
Monta kertaa. Ihmiset pitää minua tyhmänä vaikka olen oikeasti tosi älykäs. Voihan sitä sanoa jotain matikan laskuakin tyhmäksi, jos ei itse sitä ymmärrä.
Yritin selittää ystävälleni, mitä maailmassa tapahtuu, ja ystävä oli heti silleen, että olen joku natsi. Kiva sitten pikkukylässä, kun juorut kulkee ja kaupassa ihmiset vaan nyrpistelee nenää minulle.
Oikeesti, tarkoitan kaikille hyvää, mutta ihmiset tuomitsee ajattelemattomuuttaan. Se tekee surulliseksi.- AnonyymiUUSI
Et kovin äkykkäältä vaikuta tarinoinesi
Sano ettet olet näin tyhmä
- AnonyymiUUSI
Tuo on tuttu tunne,hulluksi leimaaminen. Yks tyyppi sai vaimoni pauloihinsa ja hääri selkäni takana,siellä ohjaili kaikkea paskaa. Leimasivat minut vainoharhaiseksi luulosairaaksi,mutta tyyppi teki vihdoin sen virheen mistä olin varoitellut. Leikki loppui kun kanan lento,sitten tuli minun vuoro,ihan hullun raivolla annoin takaisin!olihan mulla hullulla varaa tehdä mitä huvittaa!
- AnonyymiUUSI
Joo naapuri stalkkaa ja päivittelee nettiin asioitani mahtaa olla tylsä elämä
- AnonyymiUUSI
Nää on kyllä jänniä, täällä on joku hönö tuuletellut kainaloita jollekin huudellen kuinka hänellä riittää silmiä selässä ym
- AnonyymiUUSI
Heiii,
oo tyytyväinen
jos sulla on vaan tollanen tilanne.
Toi on aika pientä vielä!!!!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nää on kyllä jänniä, täällä on joku hönö tuuletellut kainaloita jollekin huudellen kuinka hänellä riittää silmiä selässä ym
Sinä olet rinkiin kuuluva.
Yleisesti todella sairasta miten pääsee töihin keskustelupalstoille vaikka on joku kriminaalimielinen.
Työntekijät näkee IP ja mac osoitteet ja käyttää kiusaamiseen niitä Olen testaillut ja provonnut hyvin tuloksin näitä jonkin aikaa.
Antavat rikollisringeille potenttiaaliset osoitteet josko vois kiristää rahaa tai kostaa.
On myös töissä niitä aatteellisia kuten polyamorian puolesta puhujia joiden käämit palaa jos joku ei ole samoilla linjoilla.On aivan eriasia olla erimieltä kuin käyttää hyväkseen työnkautta valtaa ja vainota. - AnonyymiUUSI
Ei se oo tylsyyttä se on vainoamista ,tuhoamis moodilla.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, mutta nämä ihmiset jätetään omaan arvoonsa.
- AnonyymiUUSI
Kerrotko tarkemmin mitä tarkoitat?
Ai ne uhrit vai tekijät?
Ja miten jätetään ja mikä se arvo on?
Ne uhritko jätetään yksin eikä viitsitä auttaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin mitä tarkoitat?
Ai ne uhrit vai tekijät?
Ja miten jätetään ja mikä se arvo on?
Ne uhritko jätetään yksin eikä viitsitä auttaa?Tekijät tietenkin, se arvo jonka he itselleen laittoivat omalla toiminnallaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekijät tietenkin, se arvo jonka he itselleen laittoivat omalla toiminnallaan.
Uhrejakin kyllä jätetty täysin yksin,
eikä kovin hyvillä tai mukavilla seurauksilla. :( - AnonyymiUUSI
Järkyttävää. Nyt sitten ensimmäinen yliopisto on ilmoittanut, että kirurgian erikoistumiskoulutusta ei voi enää suorittaa Savonlinnassa. Eli näivetetään sairaalat pikkuhiljaa, niin kuin tiedettiin käyvän. Lisäksi kun työnkuva muuttuu suppeammaksi, niin henkilökuntaa on hankalaa saada pysymään.
- AnonyymiUUSI
Tästä voisin kirjoittaa kirjan.tämä on sitten yllätys...
- AnonyymiUUSI
En o jaksan vaivautuun miettiä moisia jos olen joutunu ei yhdelläkään ole ainakaan ollu selkärankaa kasvotusten mulle mitään sanoa
- AnonyymiUUSI
Joo ei niillä ole pokkaa
naaman eteen tulla sanoo mitään.
Eikä näillä kaikesta mahdollisesta toisia syyttävilläkään.
Ne uskaltaa
haukkua,
uhkailla
ja
mustamaalata
vaan netissä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei niillä ole pokkaa
naaman eteen tulla sanoo mitään.
Eikä näillä kaikesta mahdollisesta toisia syyttävilläkään.
Ne uskaltaa
haukkua,
uhkailla
ja
mustamaalata
vaan netissä.Halutaan keskustella, ei puhua uhkaavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halutaan keskustella, ei puhua uhkaavasti.
Lisäksi, kuka on sanonut, että esimerkiksi ainoa tapa vaikuttaa asioihin on tulla paikan päälle. Nykyaikana monet asiat voi hoitaa aivan hyvin vaikka keskustelupalstan kautta. Miksi tänne, koska noissa terveydenhoitopalveluja koskevilla keskustelualueilla ei ole keskustelijoita. Lisäksi toiset kirjoittaa paremmin, toiset puhuu. Ihmiset on erilaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi, kuka on sanonut, että esimerkiksi ainoa tapa vaikuttaa asioihin on tulla paikan päälle. Nykyaikana monet asiat voi hoitaa aivan hyvin vaikka keskustelupalstan kautta. Miksi tänne, koska noissa terveydenhoitopalveluja koskevilla keskustelualueilla ei ole keskustelijoita. Lisäksi toiset kirjoittaa paremmin, toiset puhuu. Ihmiset on erilaisia.
No mä en ainakaan selvitä asioita täällä.
Siinähän sitten selvitätte poliisin kanssa kun syyte nostetaan... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mä en ainakaan selvitä asioita täällä.
Siinähän sitten selvitätte poliisin kanssa kun syyte nostetaan...Mikä syyte?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä syyte?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Toistuvasti ja ilman syytä.
- AnonyymiUUSI
Miksi sä valvot?
- AnonyymiUUSI
Miksi sä itse valvot ja setvit turhia asioita yötäpäivää heh?
- AnonyymiUUSI
Yks positiivinen asia tuossa on ettei mitättömyyksiä vainota.Ylpeänä voit kulkea maailmalla olet joku joka huomataan hulluuteen asti.
- AnonyymiUUSI
Lisään.Olet todennäköisesti myös vaarallinen yksilö moraalittomille.Moraalilla tarkoitan ihan oikeustajua en uskontoa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yksi paha vika sinussa on
No niin. Haluat sen kuitenkin tietää, niin kerron sen tässä sinulle kaikella rehellisyydellä. Muuta vikaa en keksi. Eli52721420e Depolla 250 ilmaiskierrosta ilman kierrätystä! Trustlyn pikamaksut ees ja taas.
Psst pieni vinkki rotvallinreunalla eläjille! VB:lle 20e Depolla 250 ilmaiskierrosta Blue Fortune peliin. Ilman kierrät62771- 1391799
- 91955
Oletteko joutuneet ikinä
Vainon tai jatkuvan kiusan kohteeksi ja sitten teidät on leimattu hulluksi tms kun olette ottaneet asian esille eikä kuk132928- 68875
Älä välitä nainen
Kaikki on mitä on. Ei välitetä enää yhtään mistään. Ollaan vaan ja katsotaan mihin elämä kuljettaa.60844- 73834
Krista Kiuru
Luin tuota Krista Kiuruun kohdistunutta hyökkäystä. Jäin ihmettelemään, miksi ilmoitettiin, että hänen lapsensa on Kaisa135816Kiurusta uutisointi kuivui kasaan
kun havaittiin että näpäyttäjä olikin satunnainen vasemmistohörhö. Kun ei enää pystytä maalittamaan persuja, niin asia e185808