Mistä rikkaat usa miehet+ ystävät netistä iloista tekemistä rikastuu netis fiksua netis ruoka AINEKSET alkoholi sikari ulkomailta miten rikkaaksi usa asuu auta autan sua oon ihana hyvä ystävä miksi nykyelämä on kurjaa Miks ei oo fiksua hyvää musaa spotify mitä elä.ä.on jos oot miljonääri nykis kaiken tehnyt niinku mä ei oo mitään tekemistä pelasta minut kiittäen
Hanki minulle täydellinen elämä, saan elä yhden elämän
2
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikkien sielut matkaa läpi monen elämän, ei yhden elämän aikana ehdi kokea ja käydä läpi kaikkia katsantokantoja, ei vaikka olisi kuinka monipuolinen ja tapahtumarikas elämä ja eläisi vanhaksi.
Parhaimmassa tapauksessa voimme kehittyä sieluina yhdessä ja havahtua kaiken katoavuuteen, onni pitäisi löytää sielusta, sielu kun on loppujen lopuksi ainoa pysyvä asia Jumalan lisäksi, kaikki muu katoaa. Oma ja läheisten sielut, siinä on onnen ydin. - Anonyymi
Ei niitä usan rikkaita tällä palstalla ole, sieltä usasta niitä pitää mennä etsimään. Tosin sinulla ei rahkeet riitä alkuunkaan.......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667