Mistä rikkaat usa miehet+ ystävät netistä iloista tekemistä rikastuu netis fiksua netis ruoka AINEKSET alkoholi sikari ulkomailta miten rikkaaksi usa asuu auta autan sua oon ihana hyvä ystävä miksi nykyelämä on kurjaa Miks ei oo fiksua hyvää musaa spotify mitä elä.ä.on jos oot miljonääri nykis kaiken tehnyt niinku mä ei oo mitään tekemistä pelasta minut kiittäen
Hanki minulle täydellinen elämä, saan elä yhden elämän
2
268
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikkien sielut matkaa läpi monen elämän, ei yhden elämän aikana ehdi kokea ja käydä läpi kaikkia katsantokantoja, ei vaikka olisi kuinka monipuolinen ja tapahtumarikas elämä ja eläisi vanhaksi.
Parhaimmassa tapauksessa voimme kehittyä sieluina yhdessä ja havahtua kaiken katoavuuteen, onni pitäisi löytää sielusta, sielu kun on loppujen lopuksi ainoa pysyvä asia Jumalan lisäksi, kaikki muu katoaa. Oma ja läheisten sielut, siinä on onnen ydin. - Anonyymi
Ei niitä usan rikkaita tällä palstalla ole, sieltä usasta niitä pitää mennä etsimään. Tosin sinulla ei rahkeet riitä alkuunkaan.......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800