Sen takia poistettiin, koska oli kirjoittanut maakuntalehdessä päätoimittajankin hyväksymän mielipidekirjoituksen, jossa muun muassa puolustettiin perinteisiä sukupuolikäsityksiä sekä tuettiin lapsen kehitykselle ja yhteiskunnalle hyväksi todettua perinteistä perhemallia.
Kansanedustaja poistettiin Provinssista
24
430
Vastaukset
- Anonyymi
Petosjytky.. Oman maan köyhät ja työntekijät petettiin. Petturipurran OMA SANA ei pitänyt..
- Anonyymi
Perussuomalaiset tekevät viisaita päätöksiä.
- Anonyymi
Ainakin jos on seissy siä talvella
- Anonyymi
ei mikään hyvä asia
- Anonyymi
Kyllä te persut jaksatte sitten vatvoa vanhoja asioita. Onko elämänne noin tylsää ja vailla sisältöä vai onko se vain niin kiva persuöyhöttää? Öyhöti öyhöti! 😂
- Anonyymi
Persut on antanu periksi näissä homppelijutuissa. Kaapinovia aukeilee siellä sun täällä ja ne jotka vielä kainostelee, niin nostaa niitä jo esiin vaalikiertueilla. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on antanu periksi näissä homppelijutuissa. Kaapinovia aukeilee siellä sun täällä ja ne jotka vielä kainostelee, niin nostaa niitä jo esiin vaalikiertueilla. Kyllä se siitä.
Noiden juttujen vuoksi olenkin siirtynyt kristillisdemokraatteihin.
- Anonyymi
Huomaatko persu kuinka teidän kannatus laskee jatkuvasti
- Anonyymi
Perussuomalaisuus on järkevyyttä
- Anonyymi
Kerroppa miten se ilmenee käytännössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa miten se ilmenee käytännössä?
Tähän ei ikinä tule vastausta, koska sellaista ei löydy kuin satukijoista.
- Anonyymi
Kyllä peussuomalaisten kannattais muuttaa puoluenn nimi AItosuomalainen Nua vinkujat saa jotakin kiksesä kun voi kirjoittaa persu
- Anonyymi
Kansaa harmittaa.
- Anonyymi
Joulun ajaksi voisi unohtaa tämän.
- Anonyymi
Varhaiskasvatusikäisille lapsille ei todellakaan pitäisi opettaa että pojalla voi olla pimppi ja tytöllä pippeli. Vihreät ja vasemmistolaisia puolueita kannattavat wokettajat voivat näin opettaa lapsilleen kotonaan, mutta muita pieniä lapsia ei pidä tälläisillä aivopestä ja lapsille tuputtaa. Nykyisen hallituksen pitäisi poistaa tämä älyttömyys näistä edellisen hallituksen sorvaamista varhaiskasvatusopeista.
- Anonyymi
Sebu vie asiaa eteenpäin eu:ssa ja mikä vikmanni se oli, edistää asiaa eduskunnassa.
- Anonyymi
Juha Mäenpää taitaa saada provinssissa poistamisen ansiosta muutama sata ylimääräistä ääntä seuraavissa vaaleissa
- Anonyymi
Molopää kun poistettiin niin tuli seuraavalla kertaa yleisöennätys vaikka persut vaahtosivat ettei kukaan tule tämän jälkeen sinne. Mutta kuinka joku jaksaa muistella jotain parin vuoden takaista asiaa.
https://yle.fi/a/74-20097192
- Anonyymi
Hyvä. Tuollainen takapajuinen mies joutaakin poistaa. Ennen oli ennen ja nyt on nyt,mailma muuttuu.
- Anonyymi
Ennen olin sen verran konservatiivinen etten pitänyt näistä lgbt asioista, mutta vaikka en edelleenkään henkilökohtaisesti aiheesta niin välitä, olen kuitenkin tullut lopputulokseen että kaikki vapauden puolesta puhuvat ja tekevät oli melkein asia kuin asia kyseeessä ovat parempi vaihtoehto. Ei kaikelle vapauden rajoittamiselle.
En todellakaan halua sellaista mummojen maailmaa jota tällä palstalla olevat edustavat. Täälä ei saisi tehdä mitään muutakuin kutoa sukkia ja katsoa televisiota juuri niitä ohjelmia mitä ne tarjoaa eikä mitään muuta. Suomi muuttuisi kyttäysvaltioksi jossa jatkuvasti raportoitaisiin toisten asioita viranomaisille. Todella kammottava on teidän utopistinen todellisuutenne. Kukaan ei saisi olla omanlaisensa, eikä edes normaali vaan heidän pitäisi pukeutua samaan paskaiseen tuulitakkiin ja ruskeisiin alushousuihin joita te pidätte yllänne päivästä toiseen.
Hävetkää te veemäiset vanhukset jotka olette omaan elämäänne noin tyytymättömiä. Menkää ulos keräilemään käpyjä ja tai haiskaa sielä kotonanne ja ryystäkää kahvia ja syökää nisua niin että mahat ennestään turpoo ja takamus leviää. Noin käy kun kasvatus on ollut perämetsäläistä ja sivistymätöntä, teissä se vika on ja teidän kasvatuksessa. Ei nuoret puhu samanmoisesti ja raukkamaisesti netissä. Te olette niitä jotka ei osaa käyttäytyä ja olette ilkeyden ja katkeruuden perikuva.
- Anonyymi
Mäenpään kannatus nousee.
- Anonyymi
Provinssi ei ole valkoihoisen lihansyöjä heteron paikka ollenkaan!
- Anonyymi
On tämä maailma mennyt kamalaksi.
- Anonyymi
Mutta monet hyvät asiat tulevat takaisin kun huomataan nykymenon mielettömyys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876