Eikö voi olla että aluksi myös Sexiä. ?. Voihan siitä kehittyä vaikka mitä. Seurustelu Rakkaussuhde?
Pelkkää seksiseuraa hakevat.
32
257
Vastaukset
- Anonyymi
Sexistähän ne parisuhteet usein alkavat, minulla ainakin parisuhde alkoi sexistä ja jatkuu edelleen, sekä parisuhde että seksi.
- Anonyymi
Samoin tapasin upeen blondin aikoinaan hotelissa. Päädyimme sänkyyn molemmat ihastuimme nyt ollaan aviossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tapasin upeen blondin aikoinaan hotelissa. Päädyimme sänkyyn molemmat ihastuimme nyt ollaan aviossa.
Eunukin päiväuni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eunukin päiväuni
Sillälailla spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa.
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä paitsi minun kaikki suhteeni ovat alkaneet hetekalla, se yksi alkoi takapenkillä, vaakatasossa myöskin. Kun suhteessa ei ole seksiä, se on ystävyyssuhde, kaverisuhde, taikka vedätyssuhde joka toiselta nimeltään on tapailusuhde, sellaisessa suhteessa tapailumiestä vedättää maksamaan kustannukset joko ikänainen tai wanhusnainen.
- Anonyymi
Haluaisin tavata pelkkää seksiä haluavan 40-55 vuotiaan naisen Oulusta .Olen kovakuntoinen mies
Suomi 24 treffipalstalla. Melkein kaikki naiset sanoo . Ei Sex. Mitä ne hakevat Elämältään??
- AnonyymiUUSI
Ei ainakaan tuollasta kusikeppiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan tuollasta kusikeppiä
Sinähän se kusikeppis tiedät. Et varmaan eläis ole muuta nähnytkään.
- Anonyymi
Mä haluan tällä hetkellä pelkkää seksiä ja en parisuhdetta.
Emilia19- Anonyymi
Miten sinuun saa yhtettä täällä ja mistäpäin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saa yhtettä täällä ja mistäpäin olet?
Pohjois-Savosta, millainen mies oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi herrasmies,hyväkäytöksinen,isokokoinen ,trenattu viisi kertaa viikossa useita vuosia ja katseenkestävä?Eikö olisi muuta paikkaa keskustelulle kuin tämä?Et olisi hirmu kaukanakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi herrasmies,hyväkäytöksinen,isokokoinen ,trenattu viisi kertaa viikossa useita vuosia ja katseenkestävä?Eikö olisi muuta paikkaa keskustelulle kuin tämä?Et olisi hirmu kaukanakaan?
Olet vanha pieru ja et osaa edes kirjoittaa kunnolla, oho!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipahan joku pilkunnussija asialla kun jäi yksi e kirjoituksesta pois?Sillä täällä ei mitään pitäisi ylimääräistä kirjoitella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipahan joku pilkunnussija asialla kun jäi yksi e kirjoituksesta pois?Sillä täällä ei mitään pitäisi ylimääräistä kirjoitella?
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit kaiken olennaisen itsestäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
Sillälailla spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voih, oot mun tyyppiä kookas ja komea Mies isolla M:llä!!
Alettaisko oleen jos olisit lähempää pks.?
Tositarkoutuksella ei seksiin paikottaen!?
Löytyykö muita vastaavan tyyppisiä uroita?
😚😘🤗 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vielä täällä käynyt, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä?
Hämeessä?
- AnonyymiUUSI
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillälailla vatipää spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa. Mitäs olet niuvanniemen vatipää buaahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tatkoittaa ei kun. Olet vai et ole vatipää niuvanniemen suljetulta. Arvelisin että olet et täällä muista vois tuota tietääkään.
- AnonyymiUUSI
Entä me...
🫡🫣🤫 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä me...
🫡🫣🤫Onko sulla kik sama mies josta halajat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik sama mies josta halajat?
Mikä kik? Ei mulla ole mitään hakuja palstoilla!
Mies miehen kumppanuuteen ainakin ok. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kik? Ei mulla ole mitään hakuja palstoilla!
Mies miehen kumppanuuteen ainakin ok.Valitan olen kyllä hetero,en ala muuhun kuin naisen kanssa?
- AnonyymiUUSI
Voi mutta jos on esimerkiksi sexsisuhteessa ja jommallekummalle alkaa muodostumaan tunteita toista kohtaan on asiasta keskusteltava ja jos toinen ei siitä huolimatta halua muuta on syytä lopettaa sexsisuhde koska muuten se satuttaa toista eli minkäänlaisessa ihmissuhteessa ei voi eikä saa olla liian ITSEKÄS/ITSEKESKEINEN
https://youtube.com/shorts/zbpZGYxeR5I?si=ADusN-72ediIbk7d- AnonyymiUUSI
Miksi Lopettaa??
69 v. aviossa silmistä - seksiin se alkoi.
- AnonyymiUUSI
Onko Etelä-Pohjanmaan alueella ketään joka haluaa vain seksiä? Täälä olis 42v mies joka kyselee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949