Facebookin sivulla:
Enkelit kävivät meillä.
Kerroin siitä eilen kokouksessa.
Tässä linkki:
https://youtu.be/UiqBLlsiLXM?si=C22lnQQvwa88WEsl
Enkelit vierailivat
13
230
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkäsitkö? Juoksitko pakoon?
- Anonyymi
Raamatussakin puhutaan paljon enkeleistä, jotka ilmestyivät ihmisille:
Esimerkiksi kuin 2000 vuotta sitten paimenet Betlehemissä:
"Yhtäkkiä heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus loisti heidän ympärillään. He pelästyivät suunnattomasti, mutta enkeli sanoi heille: ”Älkää pelätkö! Minä ilmoitan teille hyvän sanoman suuresta ilosta, joka on tuleva kaikelle kansalle. Teille on tänään Daavidin kaupungissa syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra. Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen, joka makaa kapaloituna seimessä.” Yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri taivaallinen sotajoukko, joka ylisti Jumalaa sanoen: ”Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maan päällä rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto.” Luuk. 2:9-14. - Anonyymi
Muistaako joku nuo 2000 vuotta sitten tapahtuneet asiat?
- Anonyymi
"Enkeli taivaan lausui näin: Miks hämmästytte säikähtäin."
- Anonyymi
Joulun enkelit ovat eri asia. Luukas 2:8-14. Paimenille ilmestyivät enkelit, ja "he pelästyivät suunnattomasti". Ihmekös tuo.
- Anonyymi
Tarkistakaa ovatko munineet niin voitte paistaa tai keittää niitä.
- Anonyymi
Mitä sieniä pitää syödä että näkee enkeleitä?
- Anonyymi
Kaunis kokemus. Eikä helposti unohdu.
- Anonyymi
Minä näin saunatontun ja oli aunis kokemus. Eikä helposti unohdu.
- Anonyymi
Enkeleitä ei tulisi rukoilla, vaan Jeesuksen nimessä Jumalaa.
- Anonyymi
Eli Saunatonttua.
- Anonyymi
Enkelit ilmestyvät aina kun maailmassa on jotain suurta tapahtumassa.
"Sillä seudulla oli paimenia kedolla vartioimassa yöllä laumaansa. Yhtäkkiä heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus loisti heidän ympärillään. He pelästyivät suunnattomasti, mutta enkeli sanoi heille: ”Älkää pelätkö! Minä ilmoitan teille hyvän sanoman suuresta ilosta, joka on tuleva kaikelle kansalle. Teille on tänään Daavidin kaupungissa syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra. Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen, joka makaa kapaloituna seimessä.” Yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri taivaallinen sotajoukko, joka ylisti Jumalaa sanoen: ”Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maan päällä rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto.” Luuk. 2:8-14. - Anonyymi
Mitä on nyt odotettavissa? Seuraa sivustolta:
https://www.Jeesus-on-Herra.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959