Paluu palstalle

Monella teistä oli varmaan jo ikävä ja onpa joku pitänyt minua jopa "satuhahmona". Nyt olen täällä taas valmiina ottamaan kantaa ajankohtaisiin puheenaiheisiin. Vapise, keskustapuolue!

18

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lämpimästi tervetuloa!❤

• Anonyymi

Lisähappisäiliöitä tuodaan jo palstalle

• Anonyymi

Tietääkö Seppo miksi Kasvojentunnistus järjestelmään kerätään tietoja vaikka vain Kiinassa vainotaan kansalaisia täten.
        Liittovaltioksi pyrkivä Euroopan unioni ryhtyy biometriseen kansalaisten matkustuksen valvontaan rajoillaan vuoden 2025 alusta alkaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö Seppo miksi Kasvojentunnistus järjestelmään kerätään tietoja vaikka vain Kiinassa vainotaan kansalaisia täten.
        Liittovaltioksi pyrkivä Euroopan unioni ryhtyy biometriseen kansalaisten matkustuksen valvontaan rajoillaan vuoden 2025 alusta alkaen.

Pystyykö tunnistamaan happinaamarin läpi made in USSR 1987 ja sisältää asbestoosia

• Anonyymi

Kiva onko sulla vielä sitä kuvaa jossa on Lasse ja kim Jon niin iskä kättelevät..

• Anonyymi

Ikaalisissa hoikkalooseet imöö sepiä.

• Anonyymi

Minä en ole kyllä yhtään kaivannut tällaista nimimerkki-kirjoittajaa, jota muistellaan kuin Jeesusta ja hänen toista tulemista!

• Rinnastuksesi on mitä osuvin, olenhan jumala.

• Anonyymi

Jarmo tuli ikaalisten kivigrillillä asiakkaiden vaatteille.

• Anonyymi

Ilmasilta Koomsjoki-Ikaalinen on nyt vihdoinkin valmis.Kunnallusvaslit ja Hoikkalat jo odottavatkin iskuja Sierran kylkeen ja pökäleet penkillä lisääntyvät

• Anonyymi

Onko Koomajojen Tempelhofin lentoasemalla kaikki palvelut viinapalvelut

• Anonyymi

Mitä pahaa olet tehnyt hatuselle ja hoikkalalle?

• Hoikkalan kanssa olen vain väitellyt eri asioista enkä tehnyt sen kummempaa. Hatusen tunnen vielä huonommin ja olen pyrkinyt pitämään etäisyyttä häneen hänen arveluttavan maineensa tähden. Hatunen tunnetusti hyökkäsi Hoikkalan pihaan joitain vuosia sitten.

• seppo_myllis kirjoitti:

Hoikkalan kanssa olen vain väitellyt eri asioista enkä tehnyt sen kummempaa. Hatusen tunnen vielä huonommin ja olen pyrkinyt pitämään etäisyyttä häneen hänen arveluttavan maineensa tähden. Hatunen tunnetusti hyökkäsi Hoikkalan pihaan joitain vuosia sitten.

Hän saapui hoikkalaisen pihahan mun määräyksestä.

• Anonyymi
        ReijoVehmala kirjoitti:

Hän saapui hoikkalaisen pihahan mun määräyksestä.

• Vaikka tuulivoimalla on monia etuja, kuten uusiutuvan energian tuotanto ja ympäristöystävällisyys, on myös syitä, miksi jotkut saattavat olla sitä mieltä, että tuulivoimaa ei pitäisi olla Tampereella tai tietyillä alueilla. Tässä muutamia mahdollisia syitä:

1. Maisemahaitat: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa maisemaan ja luonnon kauneuteen, mikä voi olla huolenaihe paikallisille asukkaille.

2. Meluhaitat: Tuulivoimalat voivat aiheuttaa melua, joka voi häiritä lähellä asuvia ihmisiä ja eläimiä.

3. Lennonesteet: Tuulivoimalat voivat olla esteitä lentoliikenteelle, mikä voi olla ongelma, erityisesti alueilla, joilla on lentokenttiä tai muuta ilmailutoimintaa.

4. Luonto ja eläimistö: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa paikalliseen ekosysteemiin ja eläimistöön, erityisesti lintuihin, jotka voivat törmätä turbiineihin.

5. Energiantuotannon epävakaus: Tuulivoima on riippuvainen tuulen voimakkuudesta, mikä tarkoittaa, että se ei aina tuota energiaa tasaisesti. Tämä voi aiheuttaa haasteita energian saatavuudessa.

6. Kustannukset: Vaikka tuulivoima on pitkällä aikavälillä taloudellisesti kannattavaa, alkuinvestoinnit ja infrastruktuurin kehittäminen voivat olla kalliita.

Nämä syyt voivat vaikuttaa siihen, miksi jotkut ihmiset tai yhteisöt saattavat olla varauksellisia tuulivoiman suhteen Tampereella tai muilla alueilla. On tärkeää käydä avointa keskustelua eri näkökulmista ja löytää tasapaino energian tuotannon ja ympäristön suojelun välillä.

NÄINKÖ?

• Vaikka tuulivoimalla on monia etuja, kuten uusiutuvan energian tuotanto ja ympäristöystävällisyys, on myös syitä, miksi jotkut saattavat olla sitä mieltä, että tuulivoimaa ei pitäisi olla Tampereella tai tietyillä alueilla. Tässä muutamia mahdollisia syitä:

1. Maisemahaitat: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa maisemaan ja luonnon kauneuteen, mikä voi olla huolenaihe paikallisille asukkaille.

2. Meluhaitat: Tuulivoimalat voivat aiheuttaa melua, joka voi häiritä lähellä asuvia ihmisiä ja eläimiä.

3. Lennonesteet: Tuulivoimalat voivat olla esteitä lentoliikenteelle, mikä voi olla ongelma, erityisesti alueilla, joilla on lentokenttiä tai muuta ilmailutoimintaa.

4. Luonto ja eläimistö: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa paikalliseen ekosysteemiin ja eläimistöön, erityisesti lintuihin, jotka voivat törmätä turbiineihin.

5. Energiantuotannon epävakaus: Tuulivoima on riippuvainen tuulen voimakkuudesta, mikä tarkoittaa, että se ei aina tuota energiaa tasaisesti. Tämä voi aiheuttaa haasteita energian saatavuudessa.

6. Kustannukset: Vaikka tuulivoima on pitkällä aikavälillä taloudellisesti kannattavaa, alkuinvestoinnit ja infrastruktuurin kehittäminen voivat olla kalliita.

Nämä syyt voivat vaikuttaa siihen, miksi jotkut ihmiset tai yhteisöt saattavat olla varauksellisia tuulivoiman suhteen Tampereella tai muilla alueilla. On tärkeää käydä avointa keskustelua eri näkökulmista ja löytää tasapaino energian tuotannon ja ympäristön suojelun välillä.

Valtiovarainministeriö kaavailee kuntaosuuksien kompensoimista niille kunnille, jotka ovat jättäytyneet tuulivoimaloiden sijoituskuntien ulkopuolelle. Siksi on tärkeää, että tamperelaiset jäävät tuulivoimaloiden sijoittamisen paikkakunnalleen ulkopuolelle.

SIKSI! Hyödyt tulevat olemaan paljon suuremmat huomioiden niiden suuret haittavaikutukset elinkeinotoiminnalle ja mikä tärkeitä asukkaille tulevat haitat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mahtavaa Myllis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      584
      2269
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      408
      1826
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1650
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1428
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1226
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1154
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1144
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      878
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe