Paluu palstalle

Monella teistä oli varmaan jo ikävä ja onpa joku pitänyt minua jopa "satuhahmona". Nyt olen täällä taas valmiina ottamaan kantaa ajankohtaisiin puheenaiheisiin. Vapise, keskustapuolue!

19

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lämpimästi tervetuloa!❤

    • Anonyymi

      Lisähappisäiliöitä tuodaan jo palstalle

      • Anonyymi

        Tietääkö Seppo miksi Kasvojentunnistus järjestelmään kerätään tietoja vaikka vain Kiinassa vainotaan kansalaisia täten.
        Liittovaltioksi pyrkivä Euroopan unioni ryhtyy biometriseen kansalaisten matkustuksen valvontaan rajoillaan vuoden 2025 alusta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö Seppo miksi Kasvojentunnistus järjestelmään kerätään tietoja vaikka vain Kiinassa vainotaan kansalaisia täten.
        Liittovaltioksi pyrkivä Euroopan unioni ryhtyy biometriseen kansalaisten matkustuksen valvontaan rajoillaan vuoden 2025 alusta alkaen.

        Pystyykö tunnistamaan happinaamarin läpi made in USSR 1987 ja sisältää asbestoosia


    • Anonyymi

      Kiva onko sulla vielä sitä kuvaa jossa on Lasse ja kim Jon niin iskä kättelevät..

    • Anonyymi

      Ikaalisissa hoikkalooseet imöö sepiä.

    • Anonyymi

      Minä en ole kyllä yhtään kaivannut tällaista nimimerkki-kirjoittajaa, jota muistellaan kuin Jeesusta ja hänen toista tulemista!

      • Rinnastuksesi on mitä osuvin, olenhan jumala.


      • Anonyymi

        Jarmo tuli ikaalisten kivigrillillä asiakkaiden vaatteille.


    • Anonyymi

      Ilmasilta Koomsjoki-Ikaalinen on nyt vihdoinkin valmis.Kunnallusvaslit ja Hoikkalat jo odottavatkin iskuja Sierran kylkeen ja pökäleet penkillä lisääntyvät

      • Anonyymi

        Onko Koomajojen Tempelhofin lentoasemalla kaikki palvelut viinapalvelut


    • Anonyymi

      Mitä pahaa olet tehnyt hatuselle ja hoikkalalle?

      • Hoikkalan kanssa olen vain väitellyt eri asioista enkä tehnyt sen kummempaa. Hatusen tunnen vielä huonommin ja olen pyrkinyt pitämään etäisyyttä häneen hänen arveluttavan maineensa tähden. Hatunen tunnetusti hyökkäsi Hoikkalan pihaan joitain vuosia sitten.


      • seppo_myllis kirjoitti:

        Hoikkalan kanssa olen vain väitellyt eri asioista enkä tehnyt sen kummempaa. Hatusen tunnen vielä huonommin ja olen pyrkinyt pitämään etäisyyttä häneen hänen arveluttavan maineensa tähden. Hatunen tunnetusti hyökkäsi Hoikkalan pihaan joitain vuosia sitten.

        Hän saapui hoikkalaisen pihahan mun määräyksestä.


      • Anonyymi
        ReijoVehmala kirjoitti:

        Hän saapui hoikkalaisen pihahan mun määräyksestä.

        • Vaikka tuulivoimalla on monia etuja, kuten uusiutuvan energian tuotanto ja ympäristöystävällisyys, on myös syitä, miksi jotkut saattavat olla sitä mieltä, että tuulivoimaa ei pitäisi olla Tampereella tai tietyillä alueilla. Tässä muutamia mahdollisia syitä:

        1. Maisemahaitat: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa maisemaan ja luonnon kauneuteen, mikä voi olla huolenaihe paikallisille asukkaille.

        2. Meluhaitat: Tuulivoimalat voivat aiheuttaa melua, joka voi häiritä lähellä asuvia ihmisiä ja eläimiä.

        3. Lennonesteet: Tuulivoimalat voivat olla esteitä lentoliikenteelle, mikä voi olla ongelma, erityisesti alueilla, joilla on lentokenttiä tai muuta ilmailutoimintaa.

        4. Luonto ja eläimistö: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa paikalliseen ekosysteemiin ja eläimistöön, erityisesti lintuihin, jotka voivat törmätä turbiineihin.

        5. Energiantuotannon epävakaus: Tuulivoima on riippuvainen tuulen voimakkuudesta, mikä tarkoittaa, että se ei aina tuota energiaa tasaisesti. Tämä voi aiheuttaa haasteita energian saatavuudessa.

        6. Kustannukset: Vaikka tuulivoima on pitkällä aikavälillä taloudellisesti kannattavaa, alkuinvestoinnit ja infrastruktuurin kehittäminen voivat olla kalliita.

        Nämä syyt voivat vaikuttaa siihen, miksi jotkut ihmiset tai yhteisöt saattavat olla varauksellisia tuulivoiman suhteen Tampereella tai muilla alueilla. On tärkeää käydä avointa keskustelua eri näkökulmista ja löytää tasapaino energian tuotannon ja ympäristön suojelun välillä.

        NÄINKÖ?

        • Vaikka tuulivoimalla on monia etuja, kuten uusiutuvan energian tuotanto ja ympäristöystävällisyys, on myös syitä, miksi jotkut saattavat olla sitä mieltä, että tuulivoimaa ei pitäisi olla Tampereella tai tietyillä alueilla. Tässä muutamia mahdollisia syitä:

        1. Maisemahaitat: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa maisemaan ja luonnon kauneuteen, mikä voi olla huolenaihe paikallisille asukkaille.

        2. Meluhaitat: Tuulivoimalat voivat aiheuttaa melua, joka voi häiritä lähellä asuvia ihmisiä ja eläimiä.

        3. Lennonesteet: Tuulivoimalat voivat olla esteitä lentoliikenteelle, mikä voi olla ongelma, erityisesti alueilla, joilla on lentokenttiä tai muuta ilmailutoimintaa.

        4. Luonto ja eläimistö: Tuulivoimalat voivat vaikuttaa paikalliseen ekosysteemiin ja eläimistöön, erityisesti lintuihin, jotka voivat törmätä turbiineihin.

        5. Energiantuotannon epävakaus: Tuulivoima on riippuvainen tuulen voimakkuudesta, mikä tarkoittaa, että se ei aina tuota energiaa tasaisesti. Tämä voi aiheuttaa haasteita energian saatavuudessa.

        6. Kustannukset: Vaikka tuulivoima on pitkällä aikavälillä taloudellisesti kannattavaa, alkuinvestoinnit ja infrastruktuurin kehittäminen voivat olla kalliita.

        Nämä syyt voivat vaikuttaa siihen, miksi jotkut ihmiset tai yhteisöt saattavat olla varauksellisia tuulivoiman suhteen Tampereella tai muilla alueilla. On tärkeää käydä avointa keskustelua eri näkökulmista ja löytää tasapaino energian tuotannon ja ympäristön suojelun välillä.

        Valtiovarainministeriö kaavailee kuntaosuuksien kompensoimista niille kunnille, jotka ovat jättäytyneet tuulivoimaloiden sijoituskuntien ulkopuolelle. Siksi on tärkeää, että tamperelaiset jäävät tuulivoimaloiden sijoittamisen paikkakunnalleen ulkopuolelle.

        SIKSI! Hyödyt tulevat olemaan paljon suuremmat huomioiden niiden suuret haittavaikutukset elinkeinotoiminnalle ja mikä tärkeitä asukkaille tulevat haitat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mahtavaa Myllis!

    • Anonyymi

      Saako tänne jättää hakuliitteet Keuruun kunnanjohtajan virkaan?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe