Pitääkö kertoa vaimon vakkarille jos vaimo on antanut toisillekin miehille/miehelle pillua?
Vaimolle tuli tunnontuskat kun pantiin häntä toisen vieraan miehen kanssa.
Pitääkö kertoa
7
1216
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä. Se on jokaisen oma asia kenelle antaa. Ei kuulu pätkääkään muille.
- Anonyymi
oikein vaimoni saa antaa muille minä myös muille miehille
- Anonyymi
Kyllä siinä kohtaa jos ei kortsua tilanteessa käytetty hänellä on oikeus tietää asiasta tällöin jotta voi valita haluaako panna vaimoasi vai haluaako ensin nähdä sukupuolitauti testin tuloksen
- Anonyymi
vois kysyä pitääkö miehen kertoa jos antanut suuta ja peppua miehille
- Anonyymi
Meillä vaimo kertoi vakkarilleen että tuttu kaverimme oli kolmantena.
- Anonyymi
Mitäs vakkari meinas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vakkari meinas?
Vakkari oli mielissään kun kertoi eikä ole jättämässä häntä.
Vaimon vakkari on minun vanha kaveri ja minun bestman häissämme.
Vaimo vakuutti vakkarille että jos hän olisi ollut lyhytaikainen seksikumppani niin ei hän olisi ollut mukana hääyötä viettämässä meidän kanssa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419