Pitääkö kertoa vaimon vakkarille jos vaimo on antanut toisillekin miehille/miehelle pillua?
Vaimolle tuli tunnontuskat kun pantiin häntä toisen vieraan miehen kanssa.
Pitääkö kertoa
7
1184
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä. Se on jokaisen oma asia kenelle antaa. Ei kuulu pätkääkään muille.
- Anonyymi
oikein vaimoni saa antaa muille minä myös muille miehille
- Anonyymi
Kyllä siinä kohtaa jos ei kortsua tilanteessa käytetty hänellä on oikeus tietää asiasta tällöin jotta voi valita haluaako panna vaimoasi vai haluaako ensin nähdä sukupuolitauti testin tuloksen
- Anonyymi
vois kysyä pitääkö miehen kertoa jos antanut suuta ja peppua miehille
- Anonyymi
Meillä vaimo kertoi vakkarilleen että tuttu kaverimme oli kolmantena.
- Anonyymi
Mitäs vakkari meinas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vakkari meinas?
Vakkari oli mielissään kun kertoi eikä ole jättämässä häntä.
Vaimon vakkari on minun vanha kaveri ja minun bestman häissämme.
Vaimo vakuutti vakkarille että jos hän olisi ollut lyhytaikainen seksikumppani niin ei hän olisi ollut mukana hääyötä viettämässä meidän kanssa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 93904
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691