Pitääkö kertoa vaimon vakkarille jos vaimo on antanut toisillekin miehille/miehelle pillua?
Vaimolle tuli tunnontuskat kun pantiin häntä toisen vieraan miehen kanssa.
Pitääkö kertoa
7
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä. Se on jokaisen oma asia kenelle antaa. Ei kuulu pätkääkään muille.
- Anonyymi
oikein vaimoni saa antaa muille minä myös muille miehille
- Anonyymi
Kyllä siinä kohtaa jos ei kortsua tilanteessa käytetty hänellä on oikeus tietää asiasta tällöin jotta voi valita haluaako panna vaimoasi vai haluaako ensin nähdä sukupuolitauti testin tuloksen
- Anonyymi
vois kysyä pitääkö miehen kertoa jos antanut suuta ja peppua miehille
- Anonyymi
Meillä vaimo kertoi vakkarilleen että tuttu kaverimme oli kolmantena.
- Anonyymi
Mitäs vakkari meinas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vakkari meinas?
Vakkari oli mielissään kun kertoi eikä ole jättämässä häntä.
Vaimon vakkari on minun vanha kaveri ja minun bestman häissämme.
Vaimo vakuutti vakkarille että jos hän olisi ollut lyhytaikainen seksikumppani niin ei hän olisi ollut mukana hääyötä viettämässä meidän kanssa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018174- 565052
- 244697
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274610Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364420Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h654311- 623893
- 423545
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402824- 452539