Vihdoin pääsin Suihkuun pitkästä aikaa. Aiemmin en uskaltanut yrittää, kun kaikki liikkeet vaivalloisia ja kipeitä.
Viikkoon en kiinnittänyt huomiota asiaan. Sitten viikko sitten alkoi olla isot Kivut, enkä pystynyt oikein liikkumaan. Pääsin lääkärille. Siltä lääkettä ja Voltarenia. Tiistaina Fysioterapeutti. Romahdin lattialle kun yritin taivuttaa selkää.
Fysioterapeutti paineli selkää ja tein jotain liikkeitä. No sen jälkeen olin kaikista kipein. Ja luulin, etten pääse pois sieltä. Mutta meni onneksi ohi istumalla.
Sen jälkeen on parantunut. Tehnyt Harjoituksia. Tosin nyt on Reisi ollut kipeänä. Mutta ehkä parempaan suuntaan ollaan menossa.
Selkä kolme viikkoa kipeä
Anonyymi-ap
0
560
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081