Taas pitäisi jäädä neljän seinän sisälle toivotuksia piiloon. Jotenkin tuo kiitos samoin sanominen tuntuu suurennellulta. Mitä JT vanhin sanoisi tähän? Onko se niin vaarallista, jos sanoo kiitös samoin? En minä sitä vietä kuitenkaan.
Toivotuksista
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Järjetöntähän tuollainen toivottelukin on.,
- Anonyymi
Toivottelu on tapakulttuuria, eikä sillä pahaa tarkoiteta. Asia on vastaava kuin "hyvää viikonloppua", josta ei tarvitse loukkaantua, vaikka olisikin viikonlopun töissä tai ei pitäisi viikonloppua mitenkään erityisen odotettavana asiana. Kohteliaisuuteen voi vastata kohteliaisuudella, sen mukaan kuin tapana on.
- Anonyymi
"Mitä JT vanhin sanoisi tähän? Onko se niin vaarallista, jos sanoo kiitös samoin? "
Jos tällainen vastaus tulisi tietoon, vaikkapa vanhimman kanssa liikkeellä ollessa vastaisi jonkun jouluntoivotukseen "kiitos samoin", niin kyllä vanhin siitä varmaan huomauttaisi.
Jos jollakulla olisi tapana vastata joulun ym. juhlapyhien toivotuksiin kiitos samoin, eikä hän suostuisi tapaansa muuttamaan, niin kyllä hän jonkinlaisen leiman saisi otsaansa. Erottamiskysymys tuo ei varmasti olisi, mutta tuollaista julistajaa ei enää pidettäisi "esimerkillisenä", jonka toiminta kelpaa toisillekin malliksi. Tällöin ei olisi kelvollinen myöskään erikoistehtäviin.- Anonyymi
Olen todellakin jäänyt neljän seinän sisään joulun ajaksi, että ei tarvitsisi tavata joulun toivottelijoita. Minä kun en osaa vastata kohteliaisuuksiin kuin kiitos samoin. Kaikki muu on miukan käytöstä. Siitä huolimatta olen joutunut tekemisiin ihmisten kanssa, ja vastannut kiitos samoin toivotuksiin. Typerää tuollaisen takia tehdä iso numero, jos kiittää samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430