mutta keppikin lensi
voi kyllä kysyä miksi keihäänheittäjä tekee 2 käden liikettä kun heitto tapahtuu 1 KÄDELLÄ?
Sitä toista puolta pitäisi enemmän vahvistaa yksistään ja ylimääräistä liikkuvuutta olkapää seudulle kehittää, vaikka se olisikin epäsuhtainen vasempaan nähden, tulos paranisi ja terveys kestäisi siten paremmin.
Sitten kun ura loppuu, jää terveenä pois ja keho tasapainottuu , sitten treenaa 2 käden liikkeitä vain kun ei heitä keppiä enää.
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010907126.html
Seppo repi aikoinaan liikaa kuten ronn coleman
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
sama kun esim. kädenvääntäjät treenaa vain sitä toista kättä, ja epäsuhtaista on mutta sitten vääntää paremmin
- Anonyymi
Onkohan ihmisen vääntömomentti (torque) mitä suuruusluokkaa..? 100 Nm..?
- Anonyymi
nykyää treenattu väärin , se toisen puolen turha voima on pois heitosta monta metriä vähintään, jopa kymmenen tai enemmän, se pakistan mies varmaan treenannut vain toista puolta kun ei tarvinnut rätkähtää mahallaan kovaa maata vasten? pysähtyi ja täysin suorana seisoi, keppi lensi kymmenen metriä pitemmälle kuin muilla ja suomen maahan kaatujilla
- Anonyymi
tuoa ihmettelen, samoin ku pesäpallo maaha rätkähtämistä, miten keho voi kestää kivikovaa sora maata vasten siinä hyppäämisen?
kuka semmoista pskaa kattoo ku pesäpallo? sukurutsattuja vammasia? Anonyymi kirjoitti:
tuoa ihmettelen, samoin ku pesäpallo maaha rätkähtämistä, miten keho voi kestää kivikovaa sora maata vasten siinä hyppäämisen?
kuka semmoista pskaa kattoo ku pesäpallo? sukurutsattuja vammasia?Älä muuta sano -menin kerran katsomaan, kun pyydettiin...mikä helekutin idea tuossa pallonhakkaamisessa mahaliukuineen on.. ??
- Anonyymi
Nykyyinen me on kuitenkin heitetty niin että heittäjä kaatui tämä pakistanin ihme miehen ennäyts on vielä 6 metriä jäljessä tätä kaaduttua me heittoa ehkä hänen kannatas kokeilla myös kaatua jos tulis me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329