Hyppyrimäet TaKu:lle

Anonyymi-ap

Mitenhän tuo teknisen lautakunnan ilmoitus aiheesta pitää ymmärtää? Siirtyikö mäkien omistuskin TaKu:lle vaiko pelkästään hallinta ja ylläpitovastuu?

13

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en tiedä tätä.

• Anonyymi

Pelkkä hallinta ja ylläpito

• Anonyymi

Ño sinä sitä on kyllä puuhaa.
      Miten päästään sille aiempien vuosien tasolle hyppyrimäkien käyttöasteessa?
      Minulla on sellainen muistikuva, että se edellinen rinneyrittäjä teki hyvän tilin alkutalven mäkihyppääjillä.

• Anonyymi

Tapsan aikaan Taivalvaaralla kävi alkutalvesta todella paljon ulkomaalaisia mäkijoukkueita leireilemässä. Lumivarmuus ja varmaan Tapsan suhteet toivat joukkueet sinne.
        Majoituskapasiteetin vähyys esti silloin isommankin bisneksen.

• Anonyymi

Eihän sitä ole enää kunnalla semmoista tamppariakaan millä vois hyppypaikat kunnostaa

• Anonyymi

Millaisella " tampparilla" teillä hyppypaikat sitten ennen kunnosteltiin?

• Anonyymi

Aika paljon käytetään resursseja ja rahaa muutaman hyppääjän tähden. Taivalkoskella ei ole yhtään hyppääjää joten satunnaisia hyppääjiä varten pitää olla kunnossa aina.

• Anonyymi

Talkootöillähän TaKu:laiset sitä pyörittää. Kunnalle siitä ei ole kuluja.

• Anonyymi

Hei!Sinä,joka vähekysyt tk. mäkihyppääjiä! On kyllä perinteitä. Kyllä mäet,pitääollakunnossa.On olleet parhaatharjoitulumäet. Kyllä takulle.pisteet 10,kun hoiti mäet kuntoon. uutta tulesaivuuttatv.Fani!

• Anonyymi

Ei pyöritä .

• Anonyymi

Kyllä. Nimittäin - EI onnistu .

• Anonyymi

Ilmaisia palkkatukilaisia vain sinne haalia ja loput talkoilla. Ei taida TaKun kassassa olla ylijäämää hyppyrimäkivastuun jälkeen. Talkoilla pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisia palkkatukilaisia vain sinne haalia ja loput talkoilla. Ei taida TaKun kassassa olla ylijäämää hyppyrimäkivastuun jälkeen. Talkoilla pakko.

Ehken pitäisi osata muutakin, kuin pehmeesti sulkea ovi takanaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8427
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3279
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2450
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1950
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      350
      1648
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1392
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1181
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1010
    Aihe