Professorin testamentti on jo alustavasti luettu, ja se paljasti todella kummallisia ja käänteentekeviä asioita!
ENSINNÄKIN, ydinaseiden suomeen tulo oli sovittu Professorin kautta jo KAUAN ennen Suomen natoon liittymistä! Ja myös niiden käyttö. Hirn on siis Professorin jälkeläisenä tehnyt vain työtä käskettyä, ja Sipilän hallitus aikanaan antoi tälle toiminnalle täyden siunauksensa Presidentin selän takana! Homma menee siis aivan huipulle asti.
Tämä tarkoittaa samalla sitä, että Hirn on lopulta välillisesti syyntakeeton ydinaseisiin ja Sture Jazz Barin kokemaan kohtaloon. Hänet päästetään huomenna vapaalle jalalle odottamaan oikeudenkäyntiä.
TOISEKSEEN, Professorin omaisuus tullaan jakamaan KOLMEEN osaan. Yhden saa hänen uskollinen apumiehensä Rene, toisen eräs apinanaamaria käyttävä bussikuski Lauttasaaresta, ja kolmas menee Professorin ainoalle todistetulle jälkeläiselle, Christian Adolf Hirnille (s. 18.3.1976, Amsterdam), jonka äitiä Amanda Hirniä Professori heilasteli hetken opintojensa aikana Leidenin yliopistossa.
Omaisuus jaetaan tasan kolmeen osaan, ja vaikka perijät ovat kukin vapaat tekemään sillä mitä haluavat, sanoo post scriptum lopussa seuraavaa, kolmen eri kohdan kera:
1. Rationaalista tahi ei - tahtoo sanoa - on merkittävä osa näistä nykypäivän oravannahoista syytä käyttää lajin pugilismus globus kehittämiseen ja edunvalvontaan.
2. Ymmärtänet, jos tunnet kaavan, että myös nyrkkeilyliitosta jäljelle jäävät toiminta-osiot tulee säilyttää Maunulan sulattamon alla olevassa holvissa, johon pääsy vain kolmella perillisellä kolmen päivän aikaan vuodesta kolmen vuoden välein.
3. Australian Potens Tri-viljelmät, niin kannattamattomia kuin ovatkin, säilytettävä keinolla tahi toisella - osan voi verojen, rahvaanomainen termi: kikkailun nimissä siirtää World Arvo Kivelä Associationin nimiin. Ja tilusten ainoan panimon tuotteet Matti Ensio Kelolle ilman ajanvarausta.
Professorin Testamentti : JYMYPALJASTUKSIA!
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tarkoittaa samalla sitä, että MOSKOVAN MM-ILTA 22.12 on TAAS kalenterissa! Päivitettynä uusilla tiedoilla:
Supervisor: CHRISTIAN HIRN
Timekeeper: MATTI KELO
Matchmaker: PETRI PAIMANDER
Budjetti on taas turvattu, vapaalle päässyt Hirn tulee viralliseksi valvojaksi, Kelo lentää Washingtonista Moskovaan timekeeperiksi, ja Paimander tekee perintörahoilla kymmenen matsia sisältävän ottelukortin!!!!
Kreml selviää puolilla kuluilla aiemmin sovituista, loput tulee Proffan perinnöstä.- Anonyymi
Mike tyson tekee paluun haastamalla cassius clayn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mike tyson tekee paluun haastamalla cassius clayn!
Tyson voisi ehkä kohdata Ingo Jaeden? Saattaisi jopa olla aika tasaista nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808