Vaalit tulee

Anonyymi-ap

Pidetään se huoli,ettei yksikään istu edeuskunnassa hyvällä palkalla enää seuraavilla kausilla ,koska äänestivät lakkauttamisista.SUUNNITELLAAN-KAIKKI JÄRJESTYY.

20

282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistähän vielä löytyisi s24 palsta minne sinä pyhäjärven trolli et vielä olisi kirjoittanut avausta sotepalveluiden leikkaamisesta? Joista on kiittäminen Marinin hallitusta ja sen maakuntamallia.

• Anonyymi

Se Marinin hallitus RKP:tta lukuunottamatta istuu nyt oppositiossa vastustaen maakuntamallin soteleikkauksia joista se syyttää Orpon hallitusta. Juuson erikseen kiitellessä Pohjois-Pohjanmaan maakunnan hallintoa siitä, että se on toteuttanut maakuntamallin ohjeistuksia leikaten sotepalveluista ihan kitiettävästi. Joita Pohteen kepulaiset jne. kutsuu säästöiksi niistä itseään kiitellen ja joita aateveljet ja -sisaret eduskunnan oppositiossa kutsuu leikkauksiksi joita se vastustaa. Todellisuudessa hihitellen sisäänpäin hyvillä mielin Orpon ottaessa pakkokeinot käyttöön maakunnissa jotka eivät maakuntamallin velvoitteista noudattaneet talouden tasapainottamiseksi sotepalveluiden leikkauksilla jne.

• Anonyymi

Joo, pidetään vain huoli ettei persut pääse aluevaltuustoihin ajamaan alas maakunnan sotepalveluita. Tai kuntien valtuustoihin seuraamaan katseella vierestä kun maakuntapomot ilman persuja sulkee heidän terveyskeskuksensa tms.

• Anonyymi

Persuista pihalle potkittu rotuoopia julistava Natoa vastustava Kremlin trolli se jaksaa ahkeroida 365vrk vuodessa kaikilla s24 palstoilla maalittamalla venäjä vihamielisiä Ukrainalaisia tukevia persuja ;DDD

• Anonyymi

Keputha siellä nytki ajaa palveluita alas...

• Anonyymi

Paljonko heikompi palkka tai lyhyempi kesäloma on opposition kansanedustajalla verrattuna hallituspuolueiden kansanedustajiin? Kun olet edelliseen kysymykseen vastannut saat luvan vastata mitkä puolueet ne maakunnat pakotti soteleikkauksiin edellisen hallituksen toimesta? OrpoPurran tehdessä sen niiden maakuntien puolesta joilta se jäi tekemättä maakuntavelvoitteista välittämättä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
      • Anonyymi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010908123.html

"Opposition mukaan päätös heikentää kansalaisten terveyspalveluita, ja myös hallituspuoleista viisi edustajaa äänesti lakia vastaan.

Perussuomalaisten oululaisen kansanedustajan Jenna Simulan mukaan sairaalaverkon leikkausten hylkääminen eduskunnassa olisi kuitenkin itse asiassa heikentänyt Oulaisissa sijaitsevan Oulaskankaan sairaalan palveluja."

• Anonyymi

Jaffat tulloo..

• Anonyymi

Millon aattelit töihin mennä?

• Anonyymi

Saitko sisältöä tyhjään elämääsi aukomalla somessa päätä ihmisille ottamatta sanallakaan kantaa itse aiheeseen mistä muut keskustelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko sisältöä tyhjään elämääsi aukomalla somessa päätä ihmisille ottamatta sanallakaan kantaa itse aiheeseen mistä muut keskustelee?

Ärsyttääkö kun tukia leikattiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttääkö kun tukia leikattiin?

Saitko sisältöä tyhjään elämääsi aukomalla somessa päätä ihmisille ottamatta sanallakaan kantaa itse aiheeseen mistä muut keskustelee??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko sisältöä tyhjään elämääsi aukomalla somessa päätä ihmisille ottamatta sanallakaan kantaa itse aiheeseen mistä muut keskustelee??

Ärsyttääkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttääkö?

Et sinä pyhäjärven luotsi joka riitaa taas haastat ärsytä säälin ollessa ainoa tuntemus mitä herätät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä pyhäjärven luotsi joka riitaa taas haastat ärsytä säälin ollessa ainoa tuntemus mitä herätät.

päivän kohokohta jos joku edes vttuilee takaisin. Mitä taas kerjäämällä kerjää,,,

• Anonyymi

Eikait niiden palkka tipu vaan nousee aina nu uusi eduskunta valitaan!! Saajat voi vähä muuttua muttei muuhun vaikuta...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3064
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      196
      2549
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2225
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      30
      1551
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13