Totta vai tarua?

Anonyymi-ap

Paljon on juttuja, joissa pari on etsinyt miestä kolmanneksi, mutta heikoin tuloksin. Olisin kyllä kovasti halukas viestimään mustasukkaisuudesta vapaan pariskunnan kanssa mikä siinä on haastavaa. Asiallisia ja eteenpäin vieviä viestejä. Oso:kuhanen7gmail.com

15

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuosien varrella etsitty miestä kolmen kimppaan, usein mies pyörtää tapaamisen viime hetkellä. Aloimme ilmoittaa vaimo tulee eka tapaamiseen yksin, homma alkoi toimia oikeesti. Tapaaminen yleensä jossain rauhallisessa parkissa, silloin pääsee tutustuu ilman paineita. Jokusen kanssa vaimo yhtynytkin samantein autossa kun molemmat kiihottuneet jutellessa. Pari 50v

• Anonyymi

Mistä teidän laisia pareja löytää t.m52

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä teidän laisia pareja löytää t.m52

Olemme Hyvinkäällä salaisuushan tämä ole. Jokunen tuttukin tietää ja nähnyt vaimon halimassa/ suutelemassa huoltsikan parkissa kun kaverin kanssa kahvilla käyneet. Päädyimme emme tapaile piilossa kun aloitimme voisko sanoa harrastuksen. Pari 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme Hyvinkäällä salaisuushan tämä ole. Jokunen tuttukin tietää ja nähnyt vaimon halimassa/ suutelemassa huoltsikan parkissa kun kaverin kanssa kahvilla käyneet. Päädyimme emme tapaile piilossa kun aloitimme voisko sanoa harrastuksen. Pari 50v

Antaako vaimosi tutulle pillua esim. Bubissa tapaa ja kaveri haluu naida. M 33v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaako vaimosi tutulle pillua esim. Bubissa tapaa ja kaveri haluu naida. M 33v

Pari tuttua miestä jootka käyvät samalla kuntosalilla, olleet vaimon kanssa muutaman kerran. Salilla juttelemme normisti ei mitään kyräilyä, vaimo tykkää molemmat hyviä sänkyssä. Pari 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari tuttua miestä jootka käyvät samalla kuntosalilla, olleet vaimon kanssa muutaman kerran. Salilla juttelemme normisti ei mitään kyräilyä, vaimo tykkää molemmat hyviä sänkyssä. Pari 50v

Hitsi pakko runkata vaimolles. M 33v

• Anonyymi

Niinpä,mistäpä teidänlaisia löytäisikään... Mie en pahastu vaikka siinä autossa olis mieskin mukana.... Tämmöisiä toiveita 60 vee herralla Kymenlaaksossa ...

• Anonyymi

Meillä ollaan päästy yli mustasukkaisuudesta.
      Ainoa mitä emme halua on ihmisten puheet siksi olemme varovaisia.
      Tutut jotka olemme ottaneet sänkyyn ovat saaneet vapaasti panna rouvan kanssa.
      Usein on yövieras samassa sängyssä kun me nukutaan aina alasti.

• Anonyymi

Olisi ollut liikaakin tarjontaa kun itse olen 20 vuotias ja tyttöystävä on seitsemäntoista.

• Anonyymi

"Paljon on juttuja, joissa pari on etsinyt miestä kolmanneksi"

Missä niitä on?

• Anonyymi

Me olemme hakeneet miehiä ja pareja avopuolisoni on N31v ja itse olen M33v.
        Aaavokkini on täysillä mukana ja osaa nauttia vieraistakin miehistä.
        Mistäpäin olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olette?

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olette?

Oulu ois ok tavata avoin pariskunta.
        T: Um +50

• Anonyymi

Miksei teillä oo treffien puolella hakua, täällä on noita vajakkeja ihan liikaa.

• Anonyymi

Vaimo on 26v ja itse olen 28v..
        Kaverini oli eronnut tammikuussa 2020 ja oli melko masentunut niin ajateltiin piristää häntä.
        Oltiin puhuttu paljon parinvaihdosta ja kolmenkimpasta vaimon kanssa.
        Kaverin masentuneisuus aikaisti meidän kimppaseksiä kun otimme hänet mukaan kolmanneksi.
        Kaveri alkoi voimaan paremmin kun sai vaimoltani seksiä.
        Nyt tulee huhtikuun 6 päivä 5 vuotta kun kaveri on ollut vaimon vaki rakastaja.
        Vaimoni on kahden miehen nainen ja kaverini ainoa nainen jota panee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe