Nyt aion pitää kunnon talviloman. Kuukauden olen poissa töistä. Eli lomailen kuukauden ja kerään ajatuksiani. Voin jatkaa tulevaisuudessa ja tehtävän kuvat ovat selvillä jatkoa ajatellen. Työn jälki on moitteeton. Pitää pitää hyvät suhteet työnantajiin, vaikka välillä on ollut tervan juontia oikean työtehtävän haku. Kuitenkin oikea tehtävä löytyi.
Säästöjä on syntynyt varsin mukavasti. Nyt on 12 000€ säästötilillä. 10 000€ on veden jakaja, kaikki ylimääräisen voi laittaa kulutuksseen. Eli 2000€ voi käyttää ensi vuonna. Keittiön pöytä tuolinneen pitää hommata. Iskulta ajattelin ostaa.
Pieni aktiviteetti on varsin mukavaa, ettei tarvite kotona vain nyhjätä. Rahallisesti tämä on myös järkevää.
Mb_76
Soppari loppui
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
Eikun puhalluslamppu perseen alle ja kuukaudeksi kanarialle. Õle!
- Anonyymi
Taidan pysyä koti Suomessa. Korvamerkittyä rahaa on 2000€, jotka voin kuluttaa pois. Iskun kautta mennään. Eli sisustukseen menee rahat. Paljon ei ole ostettavaa. 1000€ keittiön pöytä pitää hommata. Lopuille ei ole varsinaista tarkuitusta, Ehkä vähän vaateita voi uudistaa.
Tunnelma on varsin juhlava, kun ei tarvitse tehdä mitään ja suunnitelmia voi tehdä tulevaisuutta koskien.
Mb_76
- Anonyymi
Kyllä aina kannattaa kerätä sitä rahaa tuleviin tarpeisiin. Eipä tarvitse maksella
niitä korkoja eikä osamaksulisiä, kun korotkin ovat kerkealla.
Pitää vaan päivittää sitä säästösuunnitelmaa: Vanha 5 %:n säästöosuus on jo
kärsinyt pahasti inflaatiosta, joten pitää vuodenvaihteessa muuttaa se tuohon
asiantuntijoiden suosittamaan 10 %:n erään niin alkaa kertymään sitä
eri tarkoituksiin tarvittavaa varantoa selkeästi ripeämmin.
Muuten maksuliikenne toimii hyvin sen debet-puolen kautta niin että
luottoa on käytetty vain muutaman kerran 15 viime vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755