Soppari loppui

Anonyymi-ap

Nyt aion pitää kunnon talviloman. Kuukauden olen poissa töistä. Eli lomailen kuukauden ja kerään ajatuksiani. Voin jatkaa tulevaisuudessa ja tehtävän kuvat ovat selvillä jatkoa ajatellen. Työn jälki on moitteeton. Pitää pitää hyvät suhteet työnantajiin, vaikka välillä on ollut tervan juontia oikean työtehtävän haku. Kuitenkin oikea tehtävä löytyi.

Säästöjä on syntynyt varsin mukavasti. Nyt on 12 000€ säästötilillä. 10 000€ on veden jakaja, kaikki ylimääräisen voi laittaa kulutuksseen. Eli 2000€ voi käyttää ensi vuonna. Keittiön pöytä tuolinneen pitää hommata. Iskulta ajattelin ostaa.

Pieni aktiviteetti on varsin mukavaa, ettei tarvite kotona vain nyhjätä. Rahallisesti tämä on myös järkevää.

Mb_76

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikun puhalluslamppu perseen alle ja kuukaudeksi kanarialle. Õle!

• Anonyymi

Taidan pysyä koti Suomessa. Korvamerkittyä rahaa on 2000€, jotka voin kuluttaa pois. Iskun kautta mennään. Eli sisustukseen menee rahat. Paljon ei ole ostettavaa. 1000€ keittiön pöytä pitää hommata. Lopuille ei ole varsinaista tarkuitusta, Ehkä vähän vaateita voi uudistaa.

Tunnelma on varsin juhlava, kun ei tarvitse tehdä mitään ja suunnitelmia voi tehdä tulevaisuutta koskien.

Mb_76

• Anonyymi

Kyllä aina kannattaa kerätä sitä rahaa tuleviin tarpeisiin. Eipä tarvitse maksella
      niitä korkoja eikä osamaksulisiä, kun korotkin ovat kerkealla.
      Pitää vaan päivittää sitä säästösuunnitelmaa: Vanha 5 %:n säästöosuus on jo
      kärsinyt pahasti inflaatiosta, joten pitää vuodenvaihteessa muuttaa se tuohon
      asiantuntijoiden suosittamaan 10 %:n erään niin alkaa kertymään sitä
      eri tarkoituksiin tarvittavaa varantoa selkeästi ripeämmin.
      Muuten maksuliikenne toimii hyvin sen debet-puolen kautta niin että
      luottoa on käytetty vain muutaman kerran 15 viime vuoden aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1389
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1185
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      212
      1180
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1171
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      881
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe