Onko helluntailaisilla ja saatanan palvojilla sama jumala?
saatanan palvojat muuttivat pitkän Rukous taistelun jälkeen vierestä pois ja meillä oli hyvä asua.
Sitten helluntailaiset Hammarit rupesivat kiroamaan ja herjaamaan minua aivan samoin kuin saatanan palvojat olivat tehneet.
saatanan palvojat eivät saaneet käännettyä puolisoani minua vastaan, mutta helluntailaiset siinä onnistuivat.
Sain kuulla helluntailaisilta Hammareilta että olen herkkä!
Tuo sen jälkeen kun minua oli uudelleen herjattu, joka tapahtui sen jälkeen kun sain tapaturmassa aivovamman ja silmävamman!
Samoin koulu/työpaikka kiusaamitapauksissa uhri on tekijän mukaan liian herkkä!
helluntailaiset Hammarit saivat rikottua minun avioliittoni!
helluntailaiset hammarit herjaten kirosivat samalla tavalla kuin saatanan palvojat
Anonyymi-ap
1
262
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on Keskivaikea Aivovamma haittaluokka 10
Vasemman silmän näköhermon vaurio haitta-aste 20 %
Tapaturman jälkeen en saanut mitään tukea keltään helluntailaiselta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741