IL kysyy artikkelissaan ja pyytää kokemuksianne:
_"SUHTEET
Miltä seksuaalinen torjunta tuntuu miehistä? Kerro meille
Kumppani kääntää selän, kun tekisi mieli? Nukutaanko teillä jo eri huoneissa, ja saman peiton alle päädytään vain lomamatkoilla. Miltä tuntuu, kun kumppani torjuu seksuaalisesti kerta toisensa jälkeen?
Seksin puute suhteessa voi satuttaa molempia.
((Tekijän kuva
Tuuli Topelius
Tänään klo 12:27))
Kerroimme hiljattain naisten kokemuksia siitä, kun mies ei halua seksiä silloin, kun itse tekisi mieli - tai ollenkaan. Naiset kertoivat jatkuvien torjuntojen aiheuttavan ahdistusta, masennusta ja oman arvon tunnon menettämisen tunnetta.
– Mies hoitelee itse itsensä yöllä. Tätä on jatkunut jo vuosia. Mies osoittaa kyllä hellyyttä ja pussaa, mutta seksiä ei saa. Masentaa, kertoo yksi vastaajista.
Ei koskaan tätä? Väestöliiton perhebarometrin mukaan isossa osassa parisuhteita halut eivät kohtaa.
– Kerran olin panostanut ja ostanut seksiliikkeestä asun ja sopinut lapsille yökyläpaikan mummolaan. Miehen tultua kotiin olin valmiina ja viettelevänä, mutta miehen ilme oli lähinnä äreä. Hän lähti kavereiden kanssa kaljalle. Itkin sen yön yksinään.
Olo oli nöyryytetty. Olen harkinnut eroa, koska en halua hukata parhaita vuosiani miehen kanssa, joka ei halua minua, toinen kertoo nöyryyttävästä tilanteesta.
//\\
Kerro meille IL netti julkaisu 17.12.
Miltä seksuaalinen torjunta tuntuu miehistä?
Miesoletetut - kertokaa miltä tuntuu jos tulee seksuaalisesti torjutuksi?
6
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mies ja miksei palstan "onneton setäilijäkin" kertokaa miten koette kun tulette torjutuksi tai huomiotta seksiin ja suhteeseen muutenkin liittyen?
- AnonyymiUUSI
Huora ämmä nimeltä Laura kertoi neljän vuoden ja kymmenen tuhannen euron jälkeen että olen liian lihava hänelle.
Että häntä ei kiinnosta olla minun kanssa.- AnonyymiUUSI
No voih... olisit pitänyt huolta kunnostasi ja syömätavoistasi ajoissa ja enemmän!
No toivottavasti hän on onnellisempi?
Ja sinä myös! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voih... olisit pitänyt huolta kunnostasi ja syömätavoistasi ajoissa ja enemmän!
No toivottavasti hän on onnellisempi?
Ja sinä myös!To lihoin kylläkin sairauden ja lääkkeiden vuoksi, huora vei vain rahat. Persettä se varmaan jakaa ympäri suomea nytkin.
- AnonyymiUUSI
On miehiä ja naisia, ei muita.
- AnonyymiUUSI
On olemassa biologinen sukupuoli ja sosiaalinen sukupuoli, sukupuoli ei ole ihan niin yksinkertainen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995