Itse Aiheutettu Asunottomuus?

Anonyymi-ap

Kun Jakobin Tupa mikä on haittoja vähentävä päihde työ niin kun ne sielttä potkaisee jotkut kadulle niin olen kysynyt nilttä että miksi ne ei järjestä nille asuntoa niin mielenkiintoinen aspekti on se että ne vasta näin että sen takia kun tämä asunnottomuus on itse aiheutettu.

16

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonompi homma jos tuollaisesta kuntoutuksesta laitetaan pois ja ohjataan kadulle.Se on jo ihan hyvin että koittaa raitistua.Jonkin laiseen hoitosuunnitelmaan varmaan täytyy sitoutua.

• Anonyymi

Asumisen opettelemisesta on siis kyse. Ei osata elämisen perusasiaa. Asumisessa pitää siivota joka viikko, maksaa vuokra ja olla häiritsemättä naapureita. Moni nuori aikuinen ei vaan osaa.

• Anonyymi

kelan toimentulo hyppelee nollasta viiteen sataan ja vaikka saisi asunnon, kuukauden päästä joutuu luopumaan siitä

siksi ei hae asuntoa eikä hae sen takia töitä mistään

töitä olisi helpompi tehdä jos se olisi YHDEN PÄIVÄN TYÖ ja illalla saa palkan itselleen eikä jäisi velkaa minnekään

• Anonyymi

näinhän VVA - vaille vakituista asuntoa ja sosiaalityöntekijät väittävät suoraan kodittoman naamaan suoraan, että ikään kuin itse ei tahdo asuntoa, vaihtoehtoa tai apua

ensinnäkin sossu kaikki ovat naisia ja koditon on mies, jo tästä osin emme ymmärrä toisiaan

jos koditon olisi nainen niin nainen juoksisi kilpaa sossun luokse ämmistelemään ja samaan etuuksia, mutta kyseinen toimintatapa ei kuuluu miehelle ja naistyöntekijä ei meinaa ymmärtää, miksi mies ei juokse alaarvoisesti kuin pikkupoika korkeaarvoisen sossun luokse anelemaan jotakin seteliä

eläkeläiset ja sairaat voivat mutta ei muu mies

siten sossu naiset syyttävät miestä itseään siitä, että ei suostu sossuttavaksi

mies jää kadulle

sossu tahtoo tavata vain ja mitä sen jälkeen tapahtuu voi vain arvailla, että ehkä ei tapahdu mitään

sossu miehet ovat usein kykenemättömiä ymmärtämään, koska kyseinen ala ei sovi heille, heidän sossu kykynsä on huono
      usein heiltä voi puuttua tahtoa myös auttaa toista miestä

koditon voi tarkoittaa avulla jotakin muuta mitä on tarjolla

käsitykset siitä, mikä auttaa, eroavat avun saajissa ja avun antajissa

valtion avun käsitys on outo
      he itse sanovat, että olemassa hyvä avun anto koneisto
      samaan aikaan suomessa on edelleen yli 3 000 asunnotonta
      eli apu ei auta kaikkia

avun anto on erittäin nöyryyttävä kokemus ja siihen ei jokainen alistu vapaaehtoisesti

apu on riittämätön

hyvä apu on avaimet käteen ja turhat pulinat pois, mutta sellaista ei ole
      kyse on byrokratiasta, jossa on pitkä kusetus ilmaiseksi köyhän päälle
      helpommin kuin tulla sisälle, on lentää takaisin pihalle
      turhauttava auktoriteetti rakenne järjestelmässä vie haluja yrittää

• Anonyymi

SYY MIKSI MIES ON KODITON ON SOSSU ITSE
        JA MIEHEN PITÄÄ MENNÄ TAKAISIN SYYLLISEN SOSSUN LUOKSE
        ESITTÄMÄÄN ALAARVOISTA ANELIJAA
        VAIKKA SOSSU ITSE SÖSSINYT MIEHEN ASUNNON

SYYLLINEN SOSSU ESITTÄÄ YLIARVOISTA MIEHELLE SENKIN JÄLKEEN

ETTÄ JOS MIES HAKISI APUA NIIN EI SAMASTA TAHOSTA, MIKÄ LOI MIEHESTÄ ASUNNOTTOMAN

jos vielä päälle samat työntekijät jotka tekivät miehestä kodittoman tai samat johtopäättäjät edelleen huumassa arvoja korviin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ETTÄ JOS MIES HAKISI APUA NIIN EI SAMASTA TAHOSTA, MIKÄ LOI MIEHESTÄ ASUNNOTTOMAN

jos vielä päälle samat työntekijät jotka tekivät miehestä kodittoman tai samat johtopäättäjät edelleen huumassa arvoja korviin

JOS VIELÄ PÄÄLLE SOSSUN MUU SYYLLISYYS VAIKKAPA LASTENSUOJELU, JOKA ON SAMASSA LAITOKSESSA, NIIN KYKY KOMMUNIKOIDA SOSSUN KANSSA ON NOLLA

SOSSUTYÖNTEKIJÄ ON AINA RISKI KAIKILLE, KOSKA EI VOI TIETÄÄ MITÄ ODOTTAA HEILTÄ SALAKAVALAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS VIELÄ PÄÄLLE SOSSUN MUU SYYLLISYYS VAIKKAPA LASTENSUOJELU, JOKA ON SAMASSA LAITOKSESSA, NIIN KYKY KOMMUNIKOIDA SOSSUN KANSSA ON NOLLA

SOSSUTYÖNTEKIJÄ ON AINA RISKI KAIKILLE, KOSKA EI VOI TIETÄÄ MITÄ ODOTTAA HEILTÄ SALAKAVALAA

ON RISKI ETTÄ ASIOIDESSAAN SAA SYYTTEITÄ JOSTAKIN SUKUPUOLIERILLISESTÄ JA RUMBA JATKUU KÄRÄJILLÄ VAIKKA SOSSUN PITI VAIN JEESATA EIKÄ TAPPAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ON RISKI ETTÄ ASIOIDESSAAN SAA SYYTTEITÄ JOSTAKIN SUKUPUOLIERILLISESTÄ JA RUMBA JATKUU KÄRÄJILLÄ VAIKKA SOSSUN PITI VAIN JEESATA EIKÄ TAPPAA

yhteenveto on että suomessa ei ole apua tarjolla!
        -------------------------------------------------------------

ymmärsit sen lukija tai et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yhteenveto on että suomessa ei ole apua tarjolla!
        -------------------------------------------------------------

ymmärsit sen lukija tai et

ratkaisu on automatisoitu sossu, jossa on tekninen ratkaisu ilman henkilökuntaa

ITSEPALVELUAUTOMAATTI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ratkaisu on automatisoitu sossu, jossa on tekninen ratkaisu ilman henkilökuntaa

ITSEPALVELUAUTOMAATTI

ja ettei vartijat lopettaisi suhteita mielen johteesta, nuoresta iästä tai läsnäololla vaikuttaen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pakko huutaa caps lockilla kun näössäsi ei ilmeisesti vikaa kuitenkaan ole?

• Anonyymi

vva heitti suoraan, että itsepä et tahdo asuntoa - tyyliin ja se tuli suoraan odottamatta, samoin eräs sossunainen sanoi sen...

mietin vain mitä mun olisi pitänyt sanoa hänelle toisin?

mitä he oikein odottavat?

että juoksen perässä ja pyydän selkeästi antamaan asuntoa?

• Anonyymi

Kannattaa elää säntillisesti ja maksaa vuokransa säännöllisesti.
      Sillä lailla se asunto säilyy pitkiä aikoja.

• Anonyymi

Niimpä maksaa vuokransa ja vaikka kaljottelee ni ei möykkää.

• Anonyymi

Muistaa vielä että asunnon haltija on vastuussa vieraistaan. Ryyppyporukkaa sinne ei kannata viedä.

• Anonyymi

Kyllä täytyy olla melkoinen mestari, että joutuu Suomessa asunnottomaksi!

Asuntoja on tarjolla ja asumiseen asumis ym. tuet, ettei ole edes rahasta kiinni.

Ja jos ei osaa hallita elämäänsä tai ei pysty asumaan itsenäisesti, niin pääsee asumaan erilaisiin hoito- ja ryhmäkoteihin.

Oma lukunsa on sitten nämä "elämätapaintiaanit", jotka haluaa asua jossain metsissä, eivät tule asumaan kunnon asuntoihin, vaikka heille sellaista tarjotaankin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5034
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2212
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    5. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      96
      1192
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      825
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      743
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe