Kun Jakobin Tupa mikä on haittoja vähentävä päihde työ niin kun ne sielttä potkaisee jotkut kadulle niin olen kysynyt nilttä että miksi ne ei järjestä nille asuntoa niin mielenkiintoinen aspekti on se että ne vasta näin että sen takia kun tämä asunnottomuus on itse aiheutettu.
Itse Aiheutettu Asunottomuus?
16
162
Vastaukset
- Anonyymi
Huonompi homma jos tuollaisesta kuntoutuksesta laitetaan pois ja ohjataan kadulle.Se on jo ihan hyvin että koittaa raitistua.Jonkin laiseen hoitosuunnitelmaan varmaan täytyy sitoutua.
- Anonyymi
Asumisen opettelemisesta on siis kyse. Ei osata elämisen perusasiaa. Asumisessa pitää siivota joka viikko, maksaa vuokra ja olla häiritsemättä naapureita. Moni nuori aikuinen ei vaan osaa.
- Anonyymi
kelan toimentulo hyppelee nollasta viiteen sataan ja vaikka saisi asunnon, kuukauden päästä joutuu luopumaan siitä
siksi ei hae asuntoa eikä hae sen takia töitä mistään
töitä olisi helpompi tehdä jos se olisi YHDEN PÄIVÄN TYÖ ja illalla saa palkan itselleen eikä jäisi velkaa minnekään
- Anonyymi
näinhän VVA - vaille vakituista asuntoa ja sosiaalityöntekijät väittävät suoraan kodittoman naamaan suoraan, että ikään kuin itse ei tahdo asuntoa, vaihtoehtoa tai apua
ensinnäkin sossu kaikki ovat naisia ja koditon on mies, jo tästä osin emme ymmärrä toisiaan
jos koditon olisi nainen niin nainen juoksisi kilpaa sossun luokse ämmistelemään ja samaan etuuksia, mutta kyseinen toimintatapa ei kuuluu miehelle ja naistyöntekijä ei meinaa ymmärtää, miksi mies ei juokse alaarvoisesti kuin pikkupoika korkeaarvoisen sossun luokse anelemaan jotakin seteliä
eläkeläiset ja sairaat voivat mutta ei muu mies
siten sossu naiset syyttävät miestä itseään siitä, että ei suostu sossuttavaksi
mies jää kadulle
sossu tahtoo tavata vain ja mitä sen jälkeen tapahtuu voi vain arvailla, että ehkä ei tapahdu mitään
sossu miehet ovat usein kykenemättömiä ymmärtämään, koska kyseinen ala ei sovi heille, heidän sossu kykynsä on huono
usein heiltä voi puuttua tahtoa myös auttaa toista miestä
koditon voi tarkoittaa avulla jotakin muuta mitä on tarjolla
käsitykset siitä, mikä auttaa, eroavat avun saajissa ja avun antajissa
valtion avun käsitys on outo
he itse sanovat, että olemassa hyvä avun anto koneisto
samaan aikaan suomessa on edelleen yli 3 000 asunnotonta
eli apu ei auta kaikkia
avun anto on erittäin nöyryyttävä kokemus ja siihen ei jokainen alistu vapaaehtoisesti
apu on riittämätön
hyvä apu on avaimet käteen ja turhat pulinat pois, mutta sellaista ei ole
kyse on byrokratiasta, jossa on pitkä kusetus ilmaiseksi köyhän päälle
helpommin kuin tulla sisälle, on lentää takaisin pihalle
turhauttava auktoriteetti rakenne järjestelmässä vie haluja yrittää- Anonyymi
SYY MIKSI MIES ON KODITON ON SOSSU ITSE
JA MIEHEN PITÄÄ MENNÄ TAKAISIN SYYLLISEN SOSSUN LUOKSE
ESITTÄMÄÄN ALAARVOISTA ANELIJAA
VAIKKA SOSSU ITSE SÖSSINYT MIEHEN ASUNNON
SYYLLINEN SOSSU ESITTÄÄ YLIARVOISTA MIEHELLE SENKIN JÄLKEEN
ETTÄ JOS MIES HAKISI APUA NIIN EI SAMASTA TAHOSTA, MIKÄ LOI MIEHESTÄ ASUNNOTTOMAN
jos vielä päälle samat työntekijät jotka tekivät miehestä kodittoman tai samat johtopäättäjät edelleen huumassa arvoja korviin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ETTÄ JOS MIES HAKISI APUA NIIN EI SAMASTA TAHOSTA, MIKÄ LOI MIEHESTÄ ASUNNOTTOMAN
jos vielä päälle samat työntekijät jotka tekivät miehestä kodittoman tai samat johtopäättäjät edelleen huumassa arvoja korviinJOS VIELÄ PÄÄLLE SOSSUN MUU SYYLLISYYS VAIKKAPA LASTENSUOJELU, JOKA ON SAMASSA LAITOKSESSA, NIIN KYKY KOMMUNIKOIDA SOSSUN KANSSA ON NOLLA
SOSSUTYÖNTEKIJÄ ON AINA RISKI KAIKILLE, KOSKA EI VOI TIETÄÄ MITÄ ODOTTAA HEILTÄ SALAKAVALAA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOS VIELÄ PÄÄLLE SOSSUN MUU SYYLLISYYS VAIKKAPA LASTENSUOJELU, JOKA ON SAMASSA LAITOKSESSA, NIIN KYKY KOMMUNIKOIDA SOSSUN KANSSA ON NOLLA
SOSSUTYÖNTEKIJÄ ON AINA RISKI KAIKILLE, KOSKA EI VOI TIETÄÄ MITÄ ODOTTAA HEILTÄ SALAKAVALAAON RISKI ETTÄ ASIOIDESSAAN SAA SYYTTEITÄ JOSTAKIN SUKUPUOLIERILLISESTÄ JA RUMBA JATKUU KÄRÄJILLÄ VAIKKA SOSSUN PITI VAIN JEESATA EIKÄ TAPPAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ON RISKI ETTÄ ASIOIDESSAAN SAA SYYTTEITÄ JOSTAKIN SUKUPUOLIERILLISESTÄ JA RUMBA JATKUU KÄRÄJILLÄ VAIKKA SOSSUN PITI VAIN JEESATA EIKÄ TAPPAA
yhteenveto on että suomessa ei ole apua tarjolla!
-------------------------------------------------------------
ymmärsit sen lukija tai et - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhteenveto on että suomessa ei ole apua tarjolla!
-------------------------------------------------------------
ymmärsit sen lukija tai etratkaisu on automatisoitu sossu, jossa on tekninen ratkaisu ilman henkilökuntaa
ITSEPALVELUAUTOMAATTI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ratkaisu on automatisoitu sossu, jossa on tekninen ratkaisu ilman henkilökuntaa
ITSEPALVELUAUTOMAATTIja ettei vartijat lopettaisi suhteita mielen johteesta, nuoresta iästä tai läsnäololla vaikuttaen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos vielä päälle samat työntekijät jotka tekivät miehestä kodittoman tai samat johtopäättäjät edelleen huumassa arvoja korviinOnko pakko huutaa caps lockilla kun näössäsi ei ilmeisesti vikaa kuitenkaan ole?
- Anonyymi
vva heitti suoraan, että itsepä et tahdo asuntoa - tyyliin ja se tuli suoraan odottamatta, samoin eräs sossunainen sanoi sen...
mietin vain mitä mun olisi pitänyt sanoa hänelle toisin?
mitä he oikein odottavat?
että juoksen perässä ja pyydän selkeästi antamaan asuntoa? - Anonyymi
Kannattaa elää säntillisesti ja maksaa vuokransa säännöllisesti.
Sillä lailla se asunto säilyy pitkiä aikoja. - Anonyymi
Niimpä maksaa vuokransa ja vaikka kaljottelee ni ei möykkää.
- Anonyymi
Muistaa vielä että asunnon haltija on vastuussa vieraistaan. Ryyppyporukkaa sinne ei kannata viedä.
- Anonyymi
Kyllä täytyy olla melkoinen mestari, että joutuu Suomessa asunnottomaksi!
Asuntoja on tarjolla ja asumiseen asumis ym. tuet, ettei ole edes rahasta kiinni.
Ja jos ei osaa hallita elämäänsä tai ei pysty asumaan itsenäisesti, niin pääsee asumaan erilaisiin hoito- ja ryhmäkoteihin.
Oma lukunsa on sitten nämä "elämätapaintiaanit", jotka haluaa asua jossain metsissä, eivät tule asumaan kunnon asuntoihin, vaikka heille sellaista tarjotaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205034
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22212Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961192
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719