Rakentavaa keskustelua ja debattia ei täällä voi oikein käydä, kun yksi trolli saa riehua täällä ja sotkea palstaa älyvapailla kirjoituksillaan ja nettiseuralinkeillä. Eikö tätä trollia saa täältä jo hoitolaitokseen?
Vai onko kaikki laitokset alasajettu? Vituttaa lukea päivästä päivään hänen älyvapaita kirjoituksiaan eri nimimerkkien takaa ja välillä anonyyminäkin. Ite menetin elävän uskon, kun luin hänen kirjoituksiaan ja sekosin lopulta itekin.
Eikö tota älyvapaata trollipeikkoa saa jo pois täältä
11
146
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei saa.
- AnonyymiUUSI
Seota ei olis kannattanut.
- AnonyymiUUSI
Joo, ei. Mutta sitten ku sekoaa, sille ei mahda enää mitään. Onegasin kirjoituksia yritin ymmärtää ja ettiä niistä jotain merkityksiä. Välillä olin jopa löytävinäkin, kunnes sekosin täysin. Ja sekoamiseni näkyy lähinnä siinä, että minusta on tullut työkyvytön. Aivoni ei kykene enää järkevään duuniin. Ainakaan pitkäkestoiseen sellaiseen. Tarkkaavuuteni on toisinsanoen lähes täys nolla. Tämän lisäksi aika ajoin päässäni vain humisee, jolloin en kykene yhtään mihinkään. Jos minä en ole seonnut, mitä tää sitten on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei. Mutta sitten ku sekoaa, sille ei mahda enää mitään. Onegasin kirjoituksia yritin ymmärtää ja ettiä niistä jotain merkityksiä. Välillä olin jopa löytävinäkin, kunnes sekosin täysin. Ja sekoamiseni näkyy lähinnä siinä, että minusta on tullut työkyvytön. Aivoni ei kykene enää järkevään duuniin. Ainakaan pitkäkestoiseen sellaiseen. Tarkkaavuuteni on toisinsanoen lähes täys nolla. Tämän lisäksi aika ajoin päässäni vain humisee, jolloin en kykene yhtään mihinkään. Jos minä en ole seonnut, mitä tää sitten on?
Tuleeko paniikkihäiriö?
- AnonyymiUUSI
Uskovan puhe on uskottomalle hullutusta.
- AnonyymiUUSI
Onegas ei todennäköisesti edes ole uskova, vaikka mistäpä tuon tietää. Sekaisin se on siinä, missä minäkin. Eri tavalla vain. Siinä, missä Onegas sekoittaa muiden päänuppeja, minä olen vain sekaisin, enkä haluaisi, että yksikään muu sekoaisi myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onegas ei todennäköisesti edes ole uskova, vaikka mistäpä tuon tietää. Sekaisin se on siinä, missä minäkin. Eri tavalla vain. Siinä, missä Onegas sekoittaa muiden päänuppeja, minä olen vain sekaisin, enkä haluaisi, että yksikään muu sekoaisi myös.
Sitten sinulla on kaksi vaihtoehtoa mennä lääkäriin kuvauttamaan aivosi onko sinulla kasvain päässä ja sitten leikata se pois jos sellainen löytyy.
Toinen vaihtoehto on että jos sinä tunnet nyt sinun heikkoutesi ja viallisuutesi niin usko nyt kaikki sinun syntisi anteeksi Jeesuksen Kristuksen pyhässä nimessä ja kalliissa sovintoveressä ja riipu kaksin käsin kiinni siinä armossa uskon kautta ilman tekoja sillä lain vanhurskaus on täytetty Kristuksessa Jeesuksessa jokaiselle joka uskoo että Kristus on noussut kuolleista ylös! Ja niin olkoon armon a rauha sinun kanssasi jos sinä sen vain uskot.
Ja jos et kykene uskomaan eli Jumala ei anna uskoa niin sitten on hyvä tulla kuuntelemaan elävää Jumalansanaa esimerkiksi kuuntelupalvelu.fi ja rukoilla että se on elävää koska ei se aina ole..ja uskoa se mitä saarnataan ennen kaikkea se korkein evankeliumi että sinun syntisi on anteeksi annettu ja pois pyyhitty kalliissa ja puhtaassa Kristuksen sovintoveressä ja riippua kiinni siinä uskon* kautta ilman tekoja sillä kirjoitettu on joka lakia opettaa ja neuvoo sen alle tulemaan ja rikkoo yhdessä kohtaa on vikapää kaikkiin lainkohtiin.
Niin tulee usko* kuulosta mutta kuulo Jumalansanan kautta, mutta Jumalansana on se saarna Kristuksesta että jokainen joka uskoo on vanhurskas uskon kautta ilman tekoja Jeesuksen Kristuksen ansion tähden että meidän syntimme annettaisiin anteeksi!
Mutta ei kaikki usko koska ei.he tahtoneet kuulla, mutta ketä he olisivat kuulleet kun ei yhtäkään joka heidän seassaan saarnasi ollut lähetetty?
Moses antoi Israelin lapsille lain taulut mutta se oli Pyhä laki koska se oli Jumalalta annettu, ja joka siihen uskoi, ei ollut vanhurskas lain vaan uskon kautta että hän uskoi Jumalansanat niin oli hän vanhurskas uskon* kautta mutta nyt on Jumalansana toinen että Kristus on syntynyt neitsyt Marian kautta niin että jokainen joka siihen uskoo pelastuu uskon kautta ilman tekoja koska hän uskoi Jumalan sanan* eli Pojan päälle joka oli Jumalalta lähetetty!
Ja sen tähden kun tulee valhe profeetta eli valhe saarnaaja niin avaa korvasi ja kuule nyt se on vaarallista sen tähden ettei se sana ole Jumalalta lähetetty ja sen tähden siinä on kuolema eikä elämä joka uskoo sen sanan jota ei itse taivaan Jumala ole antanut Pyhän Henkensä kautta varokaa siis vääriä opettajia jotka tulevat lammasten vaatteissa mutta sisältä ovat raatelevaiset sudet koska ei se sana joka heidän tykönään eli matkassaan on ole Jumalansanaa vaan heidän omaa sanaansa kirottu sana joka palaa kerran helvetissä ynnä heidän kanssaan jotka sen päälle uskoivat ettei he uskoneet Jumalan sanoja vaan perkeleen sanoja. Kavahtakaa siis vääriä seurakuntia niin kuin myös Luther sanoo että siinä on helvetin portit.
- AnonyymiUUSI
Ei se sun uskossa joo mennyt mihinkään oikeen elävästi ittes ilmasit
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se vähän harmittaa kun yks on sekopää ja yrität suhtautua kaikella rakkaudella ja toinen vetää 100 lasissa
- AnonyymiUUSI
Oisko järkevämpää kun hommaat ittesä täältä pois.
- AnonyymiUUSI
Ehkä ei kannata kaikkea lukea. Jokaisella on sananvapaus ja ilmaisuvapaus. Ainakin näin pitäisi olla demokratiassa, mutta EU:ssa halutaan mennä yhä pahemmin sensuuriin päin ja kieltää sananvapaus. Sitäkö täällä halutaan, aikaan, jolloin Suomessakin painettiin mustia postimerkkejä sensuurin ja ahdistuksen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962