Rakentavaa keskustelua ja debattia ei täällä voi oikein käydä, kun yksi trolli saa riehua täällä ja sotkea palstaa älyvapailla kirjoituksillaan ja nettiseuralinkeillä. Eikö tätä trollia saa täältä jo hoitolaitokseen?
Vai onko kaikki laitokset alasajettu? Vituttaa lukea päivästä päivään hänen älyvapaita kirjoituksiaan eri nimimerkkien takaa ja välillä anonyyminäkin. Ite menetin elävän uskon, kun luin hänen kirjoituksiaan ja sekosin lopulta itekin.
Eikö tota älyvapaata trollipeikkoa saa jo pois täältä
100
657
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa.
- Anonyymi
Seota ei olis kannattanut.
- Anonyymi
Joo, ei. Mutta sitten ku sekoaa, sille ei mahda enää mitään. Onegasin kirjoituksia yritin ymmärtää ja ettiä niistä jotain merkityksiä. Välillä olin jopa löytävinäkin, kunnes sekosin täysin. Ja sekoamiseni näkyy lähinnä siinä, että minusta on tullut työkyvytön. Aivoni ei kykene enää järkevään duuniin. Ainakaan pitkäkestoiseen sellaiseen. Tarkkaavuuteni on toisinsanoen lähes täys nolla. Tämän lisäksi aika ajoin päässäni vain humisee, jolloin en kykene yhtään mihinkään. Jos minä en ole seonnut, mitä tää sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei. Mutta sitten ku sekoaa, sille ei mahda enää mitään. Onegasin kirjoituksia yritin ymmärtää ja ettiä niistä jotain merkityksiä. Välillä olin jopa löytävinäkin, kunnes sekosin täysin. Ja sekoamiseni näkyy lähinnä siinä, että minusta on tullut työkyvytön. Aivoni ei kykene enää järkevään duuniin. Ainakaan pitkäkestoiseen sellaiseen. Tarkkaavuuteni on toisinsanoen lähes täys nolla. Tämän lisäksi aika ajoin päässäni vain humisee, jolloin en kykene yhtään mihinkään. Jos minä en ole seonnut, mitä tää sitten on?
Tuleeko paniikkihäiriö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala vetää kannabista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lomaa tän yhteiskunnan eteen ei kannata tehä mitään Perusta oma firma ja ala myymään pimeänä huumeita
- Anonyymi
Uskovan puhe on uskottomalle hullutusta.
- Anonyymi
Onegas ei todennäköisesti edes ole uskova, vaikka mistäpä tuon tietää. Sekaisin se on siinä, missä minäkin. Eri tavalla vain. Siinä, missä Onegas sekoittaa muiden päänuppeja, minä olen vain sekaisin, enkä haluaisi, että yksikään muu sekoaisi myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onegas ei todennäköisesti edes ole uskova, vaikka mistäpä tuon tietää. Sekaisin se on siinä, missä minäkin. Eri tavalla vain. Siinä, missä Onegas sekoittaa muiden päänuppeja, minä olen vain sekaisin, enkä haluaisi, että yksikään muu sekoaisi myös.
Sitten sinulla on kaksi vaihtoehtoa mennä lääkäriin kuvauttamaan aivosi onko sinulla kasvain päässä ja sitten leikata se pois jos sellainen löytyy.
Toinen vaihtoehto on että jos sinä tunnet nyt sinun heikkoutesi ja viallisuutesi niin usko nyt kaikki sinun syntisi anteeksi Jeesuksen Kristuksen pyhässä nimessä ja kalliissa sovintoveressä ja riipu kaksin käsin kiinni siinä armossa uskon kautta ilman tekoja sillä lain vanhurskaus on täytetty Kristuksessa Jeesuksessa jokaiselle joka uskoo että Kristus on noussut kuolleista ylös! Ja niin olkoon armon a rauha sinun kanssasi jos sinä sen vain uskot.
Ja jos et kykene uskomaan eli Jumala ei anna uskoa niin sitten on hyvä tulla kuuntelemaan elävää Jumalansanaa esimerkiksi kuuntelupalvelu.fi ja rukoilla että se on elävää koska ei se aina ole..ja uskoa se mitä saarnataan ennen kaikkea se korkein evankeliumi että sinun syntisi on anteeksi annettu ja pois pyyhitty kalliissa ja puhtaassa Kristuksen sovintoveressä ja riippua kiinni siinä uskon* kautta ilman tekoja sillä kirjoitettu on joka lakia opettaa ja neuvoo sen alle tulemaan ja rikkoo yhdessä kohtaa on vikapää kaikkiin lainkohtiin.
Niin tulee usko* kuulosta mutta kuulo Jumalansanan kautta, mutta Jumalansana on se saarna Kristuksesta että jokainen joka uskoo on vanhurskas uskon kautta ilman tekoja Jeesuksen Kristuksen ansion tähden että meidän syntimme annettaisiin anteeksi!
Mutta ei kaikki usko koska ei.he tahtoneet kuulla, mutta ketä he olisivat kuulleet kun ei yhtäkään joka heidän seassaan saarnasi ollut lähetetty?
Moses antoi Israelin lapsille lain taulut mutta se oli Pyhä laki koska se oli Jumalalta annettu, ja joka siihen uskoi, ei ollut vanhurskas lain vaan uskon kautta että hän uskoi Jumalansanat niin oli hän vanhurskas uskon* kautta mutta nyt on Jumalansana toinen että Kristus on syntynyt neitsyt Marian kautta niin että jokainen joka siihen uskoo pelastuu uskon kautta ilman tekoja koska hän uskoi Jumalan sanan* eli Pojan päälle joka oli Jumalalta lähetetty!
Ja sen tähden kun tulee valhe profeetta eli valhe saarnaaja niin avaa korvasi ja kuule nyt se on vaarallista sen tähden ettei se sana ole Jumalalta lähetetty ja sen tähden siinä on kuolema eikä elämä joka uskoo sen sanan jota ei itse taivaan Jumala ole antanut Pyhän Henkensä kautta varokaa siis vääriä opettajia jotka tulevat lammasten vaatteissa mutta sisältä ovat raatelevaiset sudet koska ei se sana joka heidän tykönään eli matkassaan on ole Jumalansanaa vaan heidän omaa sanaansa kirottu sana joka palaa kerran helvetissä ynnä heidän kanssaan jotka sen päälle uskoivat ettei he uskoneet Jumalan sanoja vaan perkeleen sanoja. Kavahtakaa siis vääriä seurakuntia niin kuin myös Luther sanoo että siinä on helvetin portit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oon ollu sekasin koko elämäni mitä sekasempi sen parempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinulla on kaksi vaihtoehtoa mennä lääkäriin kuvauttamaan aivosi onko sinulla kasvain päässä ja sitten leikata se pois jos sellainen löytyy.
Toinen vaihtoehto on että jos sinä tunnet nyt sinun heikkoutesi ja viallisuutesi niin usko nyt kaikki sinun syntisi anteeksi Jeesuksen Kristuksen pyhässä nimessä ja kalliissa sovintoveressä ja riipu kaksin käsin kiinni siinä armossa uskon kautta ilman tekoja sillä lain vanhurskaus on täytetty Kristuksessa Jeesuksessa jokaiselle joka uskoo että Kristus on noussut kuolleista ylös! Ja niin olkoon armon a rauha sinun kanssasi jos sinä sen vain uskot.
Ja jos et kykene uskomaan eli Jumala ei anna uskoa niin sitten on hyvä tulla kuuntelemaan elävää Jumalansanaa esimerkiksi kuuntelupalvelu.fi ja rukoilla että se on elävää koska ei se aina ole..ja uskoa se mitä saarnataan ennen kaikkea se korkein evankeliumi että sinun syntisi on anteeksi annettu ja pois pyyhitty kalliissa ja puhtaassa Kristuksen sovintoveressä ja riippua kiinni siinä uskon* kautta ilman tekoja sillä kirjoitettu on joka lakia opettaa ja neuvoo sen alle tulemaan ja rikkoo yhdessä kohtaa on vikapää kaikkiin lainkohtiin.
Niin tulee usko* kuulosta mutta kuulo Jumalansanan kautta, mutta Jumalansana on se saarna Kristuksesta että jokainen joka uskoo on vanhurskas uskon kautta ilman tekoja Jeesuksen Kristuksen ansion tähden että meidän syntimme annettaisiin anteeksi!
Mutta ei kaikki usko koska ei.he tahtoneet kuulla, mutta ketä he olisivat kuulleet kun ei yhtäkään joka heidän seassaan saarnasi ollut lähetetty?
Moses antoi Israelin lapsille lain taulut mutta se oli Pyhä laki koska se oli Jumalalta annettu, ja joka siihen uskoi, ei ollut vanhurskas lain vaan uskon kautta että hän uskoi Jumalansanat niin oli hän vanhurskas uskon* kautta mutta nyt on Jumalansana toinen että Kristus on syntynyt neitsyt Marian kautta niin että jokainen joka siihen uskoo pelastuu uskon kautta ilman tekoja koska hän uskoi Jumalan sanan* eli Pojan päälle joka oli Jumalalta lähetetty!
Ja sen tähden kun tulee valhe profeetta eli valhe saarnaaja niin avaa korvasi ja kuule nyt se on vaarallista sen tähden ettei se sana ole Jumalalta lähetetty ja sen tähden siinä on kuolema eikä elämä joka uskoo sen sanan jota ei itse taivaan Jumala ole antanut Pyhän Henkensä kautta varokaa siis vääriä opettajia jotka tulevat lammasten vaatteissa mutta sisältä ovat raatelevaiset sudet koska ei se sana joka heidän tykönään eli matkassaan on ole Jumalansanaa vaan heidän omaa sanaansa kirottu sana joka palaa kerran helvetissä ynnä heidän kanssaan jotka sen päälle uskoivat ettei he uskoneet Jumalan sanoja vaan perkeleen sanoja. Kavahtakaa siis vääriä seurakuntia niin kuin myös Luther sanoo että siinä on helvetin portit.Nii just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onegas on terve ja sulla skitsofrenia koska olet epäuskoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen tähden kun tulee valhe profeetta eli valhe saarnaaja niin avaa korvasi ja kuule nyt se on vaarallista sen tähden ettei se sana ole Jumalalta lähetetty ja sen tähden siinä on kuolema eikä elämä joka uskoo sen sanan jota ei itse taivaan Jumala ole antanut Pyhän Henkensä kautta varokaa siis vääriä opettajia jotka tulevat lammasten vaatteissa mutta sisältä ovat raatelevaiset sudet koska ei se sana joka heidän tykönään eli matkassaan on ole Jumalansanaa vaan heidän omaa sanaansa kirottu sana joka palaa kerran helvetissä ynnä heidän kanssaan jotka sen päälle uskoivat ettei he uskoneet Jumalan sanoja vaan perkeleen sanoja. Kavahtakaa siis vääriä seurakuntia niin kuin myös Luther sanoo että siinä on helvetin portit.Tuputtaja
- Anonyymi
Ei se sun uskossa joo mennyt mihinkään oikeen elävästi ittes ilmasit
- Anonyymi
Kyllähän se vähän harmittaa kun yks on sekopää ja yrität suhtautua kaikella rakkaudella ja toinen vetää 100 lasissa
- Anonyymi
Oisko järkevämpää kun hommaat ittesä täältä pois.
- Anonyymi
Onegas eri nikkeineen ja persoonineen on saastuttanu tän palstan täysin. Järki menee vähemmästäku, ku hänen suoltamaa soopaa vähääkään lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onegas eri nikkeineen ja persoonineen on saastuttanu tän palstan täysin. Järki menee vähemmästäku, ku hänen suoltamaa soopaa vähääkään lukee.
Moni puhuja on varoittanut osallistumista suomi24 vanhoillislestdiolaisuus keskusteluun.Eikö ole varoitukset menny perille?turha onegasta syyttää mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni puhuja on varoittanut osallistumista suomi24 vanhoillislestdiolaisuus keskusteluun.Eikö ole varoitukset menny perille?turha onegasta syyttää mistään.
Puhujien varoitukset kaikuvat kuuroille korville, täällä keskustellaan niistä asioista, jotka on kiellettyä vl-liikkeen sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhujien varoitukset kaikuvat kuuroille korville, täällä keskustellaan niistä asioista, jotka on kiellettyä vl-liikkeen sisällä.
Sekoilu ei ole kiellettyä, mutta se on mielenterveydelle vaarallista. Voit seota toisen kryptisistä kirjoituksista. Erittäin sekanen tyyppi kirjottaa niin psykoottista tekstiä, että herkän sielun mieliki voi siinä seota. Siksi täällä ei kannatteis käydä, jos haluaa pitää päänsä kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoilu ei ole kiellettyä, mutta se on mielenterveydelle vaarallista. Voit seota toisen kryptisistä kirjoituksista. Erittäin sekanen tyyppi kirjottaa niin psykoottista tekstiä, että herkän sielun mieliki voi siinä seota. Siksi täällä ei kannatteis käydä, jos haluaa pitää päänsä kunnossa.
Hei, kannattaa pysyä pois täältä, jos sinulle on tullut tuollaisia ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ne ole sekasta kaikessa on järki ongelma tulee siinä miten mieli kestää järkytyksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ne ole sekasta kaikessa on järki ongelma tulee siinä miten mieli kestää järkytyksen
Järkytys on herätys, missä painajaisunessa olen elämäni elänyt. Alistunut hoitomiesten uhriksi, jättänyt oman elämän elämättä.
- Anonyymi
Ehkä ei kannata kaikkea lukea. Jokaisella on sananvapaus ja ilmaisuvapaus. Ainakin näin pitäisi olla demokratiassa, mutta EU:ssa halutaan mennä yhä pahemmin sensuuriin päin ja kieltää sananvapaus. Sitäkö täällä halutaan, aikaan, jolloin Suomessakin painettiin mustia postimerkkejä sensuurin ja ahdistuksen vuoksi.
- Anonyymi
Ehkä onegas on sen verran fiksu et jos sen juttuja alkaa lukee sekoaa tarvitaan korkeampaa ymmärrystä pitää vähintäänkin olla filosofian maisteri tavallinen amis jää kakkoseksi ellei satu olee ajokortti ja vähän bensa rahaa
- Anonyymi
Vai että "rakentavaa keskustelua" !!! Ainoa aihepiiri voisi olla saarnamiesten harjoittama lasten raiskaus mutta että "rakentavaa" ??
- Anonyymi
Pedofiili asioista ei saa rakentavaa tekemällään niin pahassa synnin suossa ne on ei kuulu bachi kuin lapsen itku ja sitä riittää lisääntymis vimmassa ainaista riitaa ja rähinää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedofiili asioista ei saa rakentavaa tekemällään niin pahassa synnin suossa ne on ei kuulu bachi kuin lapsen itku ja sitä riittää lisääntymis vimmassa ainaista riitaa ja rähinää
kun kattoi niitten naamoja ryllä ne on just rähissy kotona ja väöntelee naamaansa ryllä
- Anonyymi
Onegas on saanut minutkin sekaisin. Erityisesti hänen sivunikkinsä tätiryhmä ja tähtiryhmä sekoitti pääni totaalisesti. Alkuun luulin näitä nimimerkkejä oikeesti ryhmiksi, kunnes tajusin, että niiden kirjotukset vastaa täysin onegasin kirjotuksia. Eli yhtä kryptisiä ja sekavia. Olin tuossa vaiheessa tosin jo pimahtanut ja uskonikin menettänyt. Nyt lääkkeiden ja hoidon ansiosta olen suhteellisen tolpillanni, mutta yhä olen onegasin tavoin sekasin. Hänellä vain ei liene lääkitystä, mulla onneksi on 🤗
- Anonyymi
onegas on terve sinuun verrattuna olet sekaisin oleva psyykkisesti sairas umpi tyhmä hoitolahkon lesta horo
- Anonyymi
Hullumalta minusta tuntuu kun hoitokokous rikollisia ja pedofiilejä on puhumassa vaikka ei ole rikoksia korjannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullumalta minusta tuntuu kun hoitokokous rikollisia ja pedofiilejä on puhumassa vaikka ei ole rikoksia korjannut.
Ja siihen vielä muut rikolliset päälle niin huhuh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onegas on terve sinuun verrattuna olet sekaisin oleva psyykkisesti sairas umpi tyhmä hoitolahkon lesta horo
tyhmän paikalle aivopesty sen verran korjaan joka osottaa järjen vähyyttä psyykenlääkkeet vetoaa ihmisen pimeään puoleen avaat tiesi paholaiselle ja sua ei ole kukaan suojelemassa lääkärit tietää sen ja susta tulee koulutettu tappaja jolla ei ole tunteita kaikki tietysti yhteiskunnan parhaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyhmän paikalle aivopesty sen verran korjaan joka osottaa järjen vähyyttä psyykenlääkkeet vetoaa ihmisen pimeään puoleen avaat tiesi paholaiselle ja sua ei ole kukaan suojelemassa lääkärit tietää sen ja susta tulee koulutettu tappaja jolla ei ole tunteita kaikki tietysti yhteiskunnan parhaaksi
mut mitä muuta teiltä hoitolahkon lestoilta odottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut mitä muuta teiltä hoitolahkon lestoilta odottaa
lääkkeet tuhoaa aivot 15 vuodessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee siinä samalla kilpirauhasen terveys.Metabolinen oireyhtymä.Ym somattisenpuolen vaivaa.
Ei ole psyykenlääkkeet autuaaksi tekevä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko omakohtainen kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee siinä samalla kilpirauhasen terveys.Metabolinen oireyhtymä.Ym somattisenpuolen vaivaa.
Ei ole psyykenlääkkeet autuaaksi tekevä.Ja lopulta ihmisen autonominen hermosto lakkaa toimimasta ja ihminen kuolee hengen ahdistukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopulta ihmisen autonominen hermosto lakkaa toimimasta ja ihminen kuolee hengen ahdistukseen
Näillä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko omakohtainen kokemus.
Nimenomaan!
- Anonyymi
kuka maksaa menetetystä elämästä paitsi putinin atomipommit jotka tappaa maan ihmiset sitä voin olla tyytyväinen kun koston himo on tyydytetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka maksaa menetetystä elämästä paitsi putinin atomipommit jotka tappaa maan ihmiset sitä voin olla tyytyväinen kun koston himo on tyydytetty
Ei näitä voi antaa anteeksi joo ne tuhosi vielä mun hampaatkin saatana näistä voi vaan rukoilla jumalauta mahdollisimman pahaa kostoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä voi antaa anteeksi joo ne tuhosi vielä mun hampaatkin saatana näistä voi vaan rukoilla jumalauta mahdollisimman pahaa kostoa
terveen elämän turmeleminen täydellisesti on jotakin muuta kuin sivuutetaan suomalaisia on rangaistava vaikka tappamalla kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terveen elämän turmeleminen täydellisesti on jotakin muuta kuin sivuutetaan suomalaisia on rangaistava vaikka tappamalla kaikki
ainoastaan rangaistuksia ja niitä riittää jokainen paha teko kosretaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainoastaan rangaistuksia ja niitä riittää jokainen paha teko kosretaan
Ei mua muuten haittaa mutta ne tekuvätkin sen min uskon takia ja siitä rangaistaan tappamalla kaikki en ole pyhimys enkä henki pallo suomalaisten mielisairaus on aika pahalla tasolla tullaan et voidaan tehdä mitä tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua muuten haittaa mutta ne tekuvätkin sen min uskon takia ja siitä rangaistaan tappamalla kaikki en ole pyhimys enkä henki pallo suomalaisten mielisairaus on aika pahalla tasolla tullaan et voidaan tehdä mitä tahansa
ja oon rukoillut monet kerrat et putin tappaa suomalaiset kun se on petosta jos en niin tekis ei suomalaisten kanssa voi elää rauhassa koska ne kaivaa verta nenästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja oon rukoillut monet kerrat et putin tappaa suomalaiset kun se on petosta jos en niin tekis ei suomalaisten kanssa voi elää rauhassa koska ne kaivaa verta nenästä
meillä on uskovaisina juurikin sota lihaa ja verta vastaan muu on kusetusta lestadiolaisten harha oppi väittää muuta sodittava niin kauan kun pysyy uskomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meillä on uskovaisina juurikin sota lihaa ja verta vastaan muu on kusetusta lestadiolaisten harha oppi väittää muuta sodittava niin kauan kun pysyy uskomassa
Liha ja veri siellä sotii meitä se saatana kun ei epäuskoiset kykene hallittee sitä ne pitää tappaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liha ja veri siellä sotii meitä se saatana kun ei epäuskoiset kykene hallittee sitä ne pitää tappaa
yhtään päivää en joo elänyt etteikö ja liha ja veri ois sotinu mua vastaan mikä aivo sumu lestoilla on kun ne ei käsitä sitä ja ne toimii aivan samoin mut silti käyttää äönellistä synninpäästön kun ne lihassa tekee syntiä se ei tee parannusta joten niitten synnin teko on turha ja niin on myös synninpäästökin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhtään päivää en joo elänyt etteikö ja liha ja veri ois sotinu mua vastaan mikä aivo sumu lestoilla on kun ne ei käsitä sitä ja ne toimii aivan samoin mut silti käyttää äönellistä synninpäästön kun ne lihassa tekee syntiä se ei tee parannusta joten niitten synnin teko on turha ja niin on myös synninpäästökin
eli ne ei käytännössä tee parannusta mutta pyytelee syntejä anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli ne ei käytännössä tee parannusta mutta pyytelee syntejä anteeksi
Itkettää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkettää
hanhen maksa palleroita on tarjolla virka aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hanhen maksa palleroita on tarjolla virka aikana
et ymmärrän hyvin onegasia enkä sekoaa päästäni vaikka olisin sen jutut takia perin sata kertaa joten ihmettelen kuinka joku voi traumatisoitua kun on elämässä nähny kaiken maailman sekopäitä joista nää hoitokousihmiset olivat tärähtäneimpiä psykopaatti narsisti juudas saatana ja tunnepaattii hoitomies jeremias soronen ja ja se hoitosisko helena soronen ylivoimaisesti sairaimpia ihmistä mitä on koskaan tavannut ja vielä srk ja mulle kaupattu akka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et ymmärrän hyvin onegasia enkä sekoaa päästäni vaikka olisin sen jutut takia perin sata kertaa joten ihmettelen kuinka joku voi traumatisoitua kun on elämässä nähny kaiken maailman sekopäitä joista nää hoitokousihmiset olivat tärähtäneimpiä psykopaatti narsisti juudas saatana ja tunnepaattii hoitomies jeremias soronen ja ja se hoitosisko helena soronen ylivoimaisesti sairaimpia ihmistä mitä on koskaan tavannut ja vielä srk ja mulle kaupattu akka
sitä ku molemmat näkee oikeasti saatanoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä ku molemmat näkee oikeasti saatanoita
toinen suihku huoneen seinällä ja toinen muuten vain ja odottaa koko ajan pelkää siis et saatana tulee hakee sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toinen suihku huoneen seinällä ja toinen muuten vain ja odottaa koko ajan pelkää siis et saatana tulee hakee sen
viimeksi se akka selitti et jeremias yrittää tappaa ikkunan kahvalla 5,55 m päässä muutti sen kello 5,55 psykopaatti muuttelee koko ajan tarinaansa sitä kun tein mun kielen jonka kehitin siinä antikristus vastasi luku 5555 ja tää akka passaa islami paskaa niin joo ja 5555 oli myös sen akan koko nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viimeksi se akka selitti et jeremias yrittää tappaa ikkunan kahvalla 5,55 m päässä muutti sen kello 5,55 psykopaatti muuttelee koko ajan tarinaansa sitä kun tein mun kielen jonka kehitin siinä antikristus vastasi luku 5555 ja tää akka passaa islami paskaa niin joo ja 5555 oli myös sen akan koko nimi
eikä siinä mitään samalla kielellä jeremias on reptiliaani sylkee koko ajan juudas saatana iskariot kaikki pitää paikkansa myös se kaikki reptiliaani ovat on kaikki psykopaatiksi käärmeaivosia liskon aivo tumake myös sen sisko ruumiin rakenne kapea lantio hartiat niinkuin on kattonut niitä esittäviä vanhoja veistoksia ja ne pyrkii pariutumaan ja tätä kiima paskaa riittää ja sen veli kuvaskin mitä saatanan päässä tapahtuu kun taistelin sitä vastaa sen päästä kuuluu siuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä siinä mitään samalla kielellä jeremias on reptiliaani sylkee koko ajan juudas saatana iskariot kaikki pitää paikkansa myös se kaikki reptiliaani ovat on kaikki psykopaatiksi käärmeaivosia liskon aivo tumake myös sen sisko ruumiin rakenne kapea lantio hartiat niinkuin on kattonut niitä esittäviä vanhoja veistoksia ja ne pyrkii pariutumaan ja tätä kiima paskaa riittää ja sen veli kuvaskin mitä saatanan päässä tapahtuu kun taistelin sitä vastaa sen päästä kuuluu siuuu
et en joo ollut tekemisissä kaikkein tervepäisimpien ihmisten kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se akka yritti mittailla sovinko hänelle partneriksi juuri kun elukalta olettaa sopii ennenku se parittelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se akka yritti mittailla sovinko hänelle partneriksi juuri kun elukalta olettaa sopii ennenku se parittelee
Luultavasti tämäkin nainen on hoitokokousten uhri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vl-liikkeestä lähti suurin osa nuorista miehistä ulos hoitokokousten takia, sen takia on niin paljon vanhojapiikoja. Liian kova osa, kun on joutunut luopumaan miehestä ja lapsista hoitokokousten takia ja vl-liikkeen ulkopuolelta ei saa katsella aviopuolisoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vl-liikkeestä lähti suurin osa nuorista miehistä ulos hoitokokousten takia, sen takia on niin paljon vanhojapiikoja. Liian kova osa, kun on joutunut luopumaan miehestä ja lapsista hoitokokousten takia ja vl-liikkeen ulkopuolelta ei saa katsella aviopuolisoa.
Luukas 10
46 Jeesus vastasi: "Voi teitäkin, lainopettajat! Te panette ihmisten harteille taakkoja, jotka ovat raskaita kantaa, mutta itse ette kajoa niihin edes yhdellä sormella. [Matt. 23:4; Ap. t. 15:10
Hoitomiehet ovat kyllä naimisissa ja tuovat esille, että se on elämän tärkein asia uskon jälkeen ja he tuhosivat tuhansien naisten oikeudet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antikristus ei ole koskaan uhri koska sillä ei ole jeesusta sopii hyvin rikolliseksi laiton on aina juoruilija kuten muutkin rikolliset jotka eivät kestäneet hoitokokouksia jeremias oli näistä kahdesta terveempi ja vaikutti uskovaiselta mutta nainen ei ollut epäilen häntä pedofiiliksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antikristus ei ole koskaan uhri koska sillä ei ole jeesusta sopii hyvin rikolliseksi laiton on aina juoruilija kuten muutkin rikolliset jotka eivät kestäneet hoitokokouksia jeremias oli näistä kahdesta terveempi ja vaikutti uskovaiselta mutta nainen ei ollut epäilen häntä pedofiiliksi
koska hän 5 vuotta jauhoi omasta lapsesta paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska hän 5 vuotta jauhoi omasta lapsesta paskaa
et huudas tarkoitti hyvää hyvyyttä tarjota siskonsa puolisoksi mut se paljastu antikristukseksi ei sellainen rakasta ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et huudas tarkoitti hyvää hyvyyttä tarjota siskonsa puolisoksi mut se paljastu antikristukseksi ei sellainen rakasta ketään
ja juudaksella oli kumminkin evankeliumi et epäilen oliko hoitomies lainkaan voi olla et nää hoitomies jutut on kiimaisten juoruilijoiden kirjoittamia ja hoitokoukseti olivat siunauksella mikä on fakta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja juudaksella oli kumminkin evankeliumi et epäilen oliko hoitomies lainkaan voi olla et nää hoitomies jutut on kiimaisten juoruilijoiden kirjoittamia ja hoitokoukseti olivat siunauksella mikä on fakta
Ihmiset eivät tehneet synneistään parannusta ja raskaasti sitoivat synteihinsä jonka jälkeen epöussa ei saanut enää parannuksen armia ja joutu helvettiin tämä on totuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset eivät tehneet synneistään parannusta ja raskaasti sitoivat synteihinsä jonka jälkeen epöussa ei saanut enää parannuksen armia ja joutu helvettiin tämä on totuus
Hoitomiehet tekivät syntiä, kun alkoivat hoitamaan ihmisiä kososlaisesta hengestä, ne ei pysty tänäpäivänäkään sanomaan, mikä on kososlainen henki. Pääasia, alistu hoitomiesten hoitoon, eli ala noudattaan SRK.n syntilistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoja piikoja on sen takia niin paljon kun he ovat epä uskossa vain uskovaiset ovat naimisissa koska tekivät hoitomiehen neuvon mukaan parannuksen lähimmäisen rakkauteen vanhoilla piioilla ei ole jumalaa he ovat vain rahan takia mukana että saisivat siihen hyödykettä pariskunnilta ja se on hyvin kiusallista koska ovat suurin osa pedofiili jolla ei ole tunnon rauhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukas 10
46 Jeesus vastasi: "Voi teitäkin, lainopettajat! Te panette ihmisten harteille taakkoja, jotka ovat raskaita kantaa, mutta itse ette kajoa niihin edes yhdellä sormella. [Matt. 23:4; Ap. t. 15:10
Hoitomiehet ovat kyllä naimisissa ja tuovat esille, että se on elämän tärkein asia uskon jälkeen ja he tuhosivat tuhansien naisten oikeudet.Jumala on siunannut hoitomiehiä kun he rakkaudella kaitsevat seurakuntaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on siunannut hoitomiehiä kun he rakkaudella kaitsevat seurakuntaa
toisin on vanhat piiat jumala ei ole siunannut heitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitomiehet tekivät syntiä, kun alkoivat hoitamaan ihmisiä kososlaisesta hengestä, ne ei pysty tänäpäivänäkään sanomaan, mikä on kososlainen henki. Pääasia, alistu hoitomiesten hoitoon, eli ala noudattaan SRK.n syntilistaa.
olivat niin paljon mustia murjaaneita että oma tunto oli kuollut pääasia et eivät kerro kososlaisuus hengestä koska ovat vastuullisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olivat niin paljon mustia murjaaneita että oma tunto oli kuollut pääasia et eivät kerro kososlaisuus hengestä koska ovat vastuullisia
syntilista on pakko olla koska vain siten ihminen pääsee taivaaseen se on hoitomiehen kunnioittamista ja rikkoo muuten lähimmäisen rakkautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syntilista on pakko olla koska vain siten ihminen pääsee taivaaseen se on hoitomiehen kunnioittamista ja rikkoo muuten lähimmäisen rakkautta
hoitomiehen elämää pitää kunnioittaa joka minua kunnioittaa se isää kunnioittaa sanoo jeesus eli hoitomies on jumala jota täytyy kunnioittaa ja palvella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hoitomiehen elämää pitää kunnioittaa joka minua kunnioittaa se isää kunnioittaa sanoo jeesus eli hoitomies on jumala jota täytyy kunnioittaa ja palvella
jos et palvele tie on helvettiin synnyin tunto lähimmäistä kohtaan pitää aina olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
tais olla onegas kommentoimasta sen verran sekanen kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tais olla onegas kommentoimasta sen verran sekanen kommentti
tiedän et luet näitä et mahda minulle mitään vihasi on typerä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla uultavasti häntä kohdannut kammottava vääryys ja hän on tuuli ajolla
- Anonyymi
Onhan se vanhojen piikojenkin vika, kun uskovat hoitomiehiä, ovat antaneet oman elämän heidän käsiin.
- Anonyymi
sekoamisesi syy on jumalan valtakuntaa vastaan nouseminen omin jaloin kävelit ovesta ulos ja sekosit
- Anonyymi
Hoitomiehiä pitää vastustaa jokaisen, ne on pilanneet vl-liikkeen hoidoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitomiehiä pitää vastustaa jokaisen, ne on pilanneet vl-liikkeen hoidoillaan.
ei hoitomiehissä ole mitään vikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei hoitomiehissä ole mitään vikaa
minulla on heistä ainoastaan hyvää kerrottavaa ja tuoneet valoa monelle elämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä valoa, voisitko tarkentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
monen elämä on muuttunut kun ovat olleet hoitokokouksissa se on jumalan ihme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä valoa, voisitko tarkentaa.
valoa on vain yksi mutta miten sen aistii näkyvä ja pimeä jeesus oli kirkkaus joka paistoi ihmisten sydämiin ihmisellä on sielu ja henki kun kylvää sielullistaa syntyy henkistä ja kun kylvää turmeluksessa syntyy turmeltumattomuutta kun kylvää heikkoudessa niittää voimaa kun kylvää surussa niittää iloa etc
- Anonyymi
Kun ihminen käsittää sen, mitä hoitomiehet tekivät vl-liikkeelle, häneltä suomukset tippuu silmiltä ja näkee Jumalan armon, mikä on häntä kohdannut.
- Anonyymi
Niin ette osannut varautua kun et osannut tulkita Raamatun ennustuksia.
Raamatussa on monessa kohtaa varoitettu susista lammasten vaatteissa mutta ilman valoa ette nähneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ette osannut varautua kun et osannut tulkita Raamatun ennustuksia.
Raamatussa on monessa kohtaa varoitettu susista lammasten vaatteissa mutta ilman valoa ette nähneet.Niin, miksi hoitokokoukset pääsi tapahtumaan. Täällä tuotu esille, että vl-liike oli harhassa jo pappiseriseuran aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miksi hoitokokoukset pääsi tapahtumaan. Täällä tuotu esille, että vl-liike oli harhassa jo pappiseriseuran aikaan.
Ennen sitä.Ilman valoa ei näe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miksi hoitokokoukset pääsi tapahtumaan. Täällä tuotu esille, että vl-liike oli harhassa jo pappiseriseuran aikaan.
Voi olla että raamattu on vaan yhen sortin satukirja mihin uskotte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 11:35
Pidä siis varasi, ettei se valo, joka sinussa on, ole pimeyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli se valo mutta pelkkä evankeliumi ei auta mihinkään kun siitä puuttuu voima pelkkä jeesuksen nimessä siitä ei ole mitään hyötyä samoin niin kaikki vl opit ne ovat vain sanan litanioita joita luetellaan mutta niissä ei ole voimaa usko ilman tekoja on kuollut käden heilautus ei kerro mistään muusta niin synnin hylkäämisestä mutta se ei pelasta kun kuollut usko ei sano mitään et tarttis tehdä jotakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli se valo mutta pelkkä evankeliumi ei auta mihinkään kun siitä puuttuu voima pelkkä jeesuksen nimessä siitä ei ole mitään hyötyä samoin niin kaikki vl opit ne ovat vain sanan litanioita joita luetellaan mutta niissä ei ole voimaa usko ilman tekoja on kuollut käden heilautus ei kerro mistään muusta niin synnin hylkäämisestä mutta se ei pelasta kun kuollut usko ei sano mitään et tarttis tehdä jotakin
Vl lanseeraama tahranpoisto oppi ei ei pelasta ketään ja sillä ei ole mitään raamatullisia tai kristillisiä perusteita se on jopa julma lähimmäisiä kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vl lanseeraama tahranpoisto oppi ei ei pelasta ketään ja sillä ei ole mitään raamatullisia tai kristillisiä perusteita se on jopa julma lähimmäisiä kohtaan
Lestadiolaiset pilkkaavat hengessä kristittyjä näkeehän jo sen heidän pahuuden kun syntyy talin domeja lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaiset pilkkaavat hengessä kristittyjä näkeehän jo sen heidän pahuuden kun syntyy talin domeja lapsia
Kuka heitä opettaakkin se luettelee litanijoita joista puuttuu kaikki hengen hedelmät ilo pitkämielisyys kärsivällisyys nöyryys tilalla on vain paholainen joka alkaa valehtelemaan heti jos saa tilaisuuden harhaan johtajat ei kestä totuutta ja tuli perseen alla puhuttu sana saa puhujan änkyttämään jonkinlaisen talutus nuorassa puhuva puhuja puhuu palturia ja se saa ne puhumaan totta vasta kun paholainen tökkii hiili hangolla perseeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 11:35
Pidä siis varasi, ettei se valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.Matteus24.
Ne jotka kestää loppuun pelastuvat.
"Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti,Pelastuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteus24.
Ne jotka kestää loppuun pelastuvat.
"Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti,Pelastuu.Ihanat sanat
- Anonyymi
Ei ole se on hampaaton norsu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155