Yle:
Presidentti Stubb Lucia-neidon kohtaamasta rasismista: Järkyttävää ja yksiselitteisen väärin
Presidenttipari otti vastaan perinteiset joulutervehdykset. Tilaisuudessa esiintyi kohun keskellä ollut Lucia-neito Daniela Owusu.
Kommentti:
Hienoa, presidentti!
Toivotaan, että Lucia-neito-perinne jatkuu, olipa valittu vaalea tai tumma tai siltä väliltä.
Pääasia on, että Lucia tuo valon pimeyteen.
HIENOA, PRESIDENTTI!
46
390
Vastaukset
- Anonyymi
musta ei tuo valoa vaan raiskausta ruttoa yms.
- Anonyymi
Hyvä joulunodotusta sinullekin,
näin Lucian päivän aikoihin. - Anonyymi
Kaksinais moraalia
Hyväksyy käyhien sorron ja riiston ja rikkaiden suosimisen
Stupp vastaa: " Vittu mitä paskaa me kokkareissa ei tällasista välitetä-... kansalta rahat pois vaan ja ulkomaiden sala-tileille...Nyt kiire ottamaan selfie-kuva kännykällä nettiin- ja seuraavaan 'huippu'-kokoukseen poseeraamaan kuuluisuuksien kanssa...
TSAU hölmölä!!
- Anonyymi
whites matters
- Anonyymi
isaac sene lucia
- Anonyymi
Lucia-neidon valinta on hieno perinne,
upeaa katsottavaa televisiosta,
ja varmaan vielä upeampaa paikalla.
Valoa pimeyteen, monessakin mielessä...- Anonyymi
Ei ole kovinkaan pitkä perinne. Rantaruotsalaisten Ruotsista kopioima. Svedupelle juttuja.
- Anonyymi
Kaunis tyttö
- Anonyymi
kuolleena
- Anonyymi
Stubbin horina, että Venäjällä ei ole mitään tekemistä kaapelien katkaisujen kanssa on uskomatonta.
- Anonyymi
Tarkoitti vissiin, ettei ole näyttöä, todisteita, oikeiksi todistettavia todisteita.
- Anonyymi
Valitaan sitten blondi yön kuningattareksi. Eivät Kenian yössä yökerhon tytöt kovin Lucialta näyttäneet; tytöistä näkyi vain silmän munat ja valkeat hampaat silloin kun asento oli "auki".
- Anonyymi
FOLKHÄLSAN SVENSKA YLE. VOISI AIVAN HUOLETTA LOPETTAA. JUHLIKOON RUOTSALAISET IHAN YKSIKSEEN. SUOMI POIKA EVVK.
- Anonyymi
Folkhälsan on samaa flokia kuin me muutkin suomalaiset, samaa maata ja kansaa.
Lucia tuo valon pimeyteen, eikä täällä valoa ole koskaan liikaa...
- Anonyymi
joo mutte ei musta lucia
- Anonyymi
Stubb on ihan teini, pissis, vähän yksinkertainen.
Luulee olevansa boss, mutta siinä tyypissä ei ole karismaa. Hölöttäjä!
Tuli äänestettyä häntä ihan siksi, että suomalaisista ei olisi tullut ruotsalaisittain homokansaa.
Vaikka taitaa Aleksanterikin olla pikkusen…sen oloinen…neiti!- Anonyymi
Nappiin osuit
- Anonyymi
Aleksanteri on myös puppelipoikia. Avioliitto ja lapset on kokoomuksen järjestämä kulissi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aleksanteri on myös puppelipoikia. Avioliitto ja lapset on kokoomuksen järjestämä kulissi.
Oisko homo
- Anonyymi
Ei ollut jätkällä selkärankaa viheltää peliä poikki. Vöyhötys asian ympärillä jatkuu ja tulee jatkumaan, kun tuommoinen bissispressa vain jatkuvasti "tuomitsee syvästi" suomalaisten mielipiteet. Kysymys Lucia-keskustelussa ei ole lainkaan rasistinen. On vain kysymys vanhasta instituutosta, jota valinnallaan on horjuttanut jo pelkästään vaaleaihoinen, mutta tummatukkainen Lucia-neitonenkin.
- Anonyymi
Rasismi on rasismia, turha yrittää luikerrella.
- Anonyymi
Folkhälsan on samaa terrori järjetöä kuin hamas.rahaakin tulee terroristeilta yms.venäjän veri rahaa.. puuttinismi ja islamisaatio järjestö,,
- Anonyymi
Ja pimeys on teilläkin edelleen vetten päällä...!
- Anonyymi
Kerää pisteitä saa sitten hölöttää ulkomailla aivopierujaan.
- Anonyymi
Kaikenlainen sonnan syytäminen Lucian valinnan vuoksi johtuu yksinkertaisesti siitä, että jotkut vain eivät voi sulattaa erivärisen henkilön valintaa Luciaksi.
Vaikka ottavat kyllä mielellään kesäisin aurinkoa hyvin päivettyäkseen.
Tietysti on sellaisia olmeja, jotka eivät voi auringonvaloa sietää, vaan elävät mieluiten varjoissa, pimeässä, ja hautovat päässään ihmisvihaisia, sairaita ajatuksia.
Toivotaan, että heidänkin kohdallaan valo voittaa. - Anonyymi
KOK TUPPI VAIN SUURISUINEN RESSUKKA LUULEE OLEVASA TÄRKEÄ MINNE HYVÄNSÄ MENIKÄÄN. KAHTOO NE MAILMALLA MISTÄ TIVOLISTA TÄMMÖNEN PELLE KARANNU TULI ILMASILLE EVÄILLE,
- Anonyymi
Pellet ja muut vastaavat löytyvän Kremlistä.
- Anonyymi
Rodunjalostajat joukolla Lucia-neidon kimpussa.
Raukkamaista porukkaa, etten sanoisi, että paskahousuja.
Sanonkin.
Paskahousuja.- Anonyymi
Sellaisia ne rasistit ovat.
Rodunjalostajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne rasistit ovat.
Rodunjalostajia.Nätti flikka, kiusaaminen on rumaa ja paljastaa kiusaajasta jotain alhaista. 👹👹👹
- Anonyymi
Kyllä tuo on jo jotain muuta, kuin rasismia, jos pitää teini-ikäistä tyttöä haukkua.
- Anonyymi
Me suomenruotsalaiset voimme valita juuri sen värisen Lucia-neidon kuin itse haluamme, persujen ja muiden suomijunttien on turha valittaa. Tärkeintä ei ole Lucia-neidon ihonväri vaan se, että Lucia osaa puhua ruotsia! Ruotsin kieli on sivistyskieli ja erottaa meidät suomenruotsalaiset suomalaisesta paskasakista! Minä olen suomenruotsalainen ja ylpeä siitä! Hejå Swerige! Me suomenruotsalaiset voisimme aivan hyvin vaihtaa kaikki Suomenkieliset ruotsia puhuviin maahanmuuttajiin. Yksikielinen Suomi jossa kaikki ovat ruotsinkielisiä olisi ihannevaltio, valittajat voivat minun puolestani muuttaa Venäjälle. Klippanilla käytämme Aleksis Kiven seitsemää veljestä ja Väinö Linnan Tuntematonta Sotilasta wc-paperina. Ensin syön rapuleipiä ja juon päälle snapseja, kun vatsa on täynnä menen paskalle ja pyyhin perseeni Kiven ja Linnan kirjoihin. Tällä tavoin voin suomenruotsalaisena kunnioittaa suomalaista kulttuuria, joka on täyttä paskaa. Kun joskus kävelen olympiastadionin ohi, käyn kusemassa Paavo Nurmen patsaan jalustaan, tehdään kaikki niin!
Elisabet Rehn presidentiksi!- Anonyymi
Rkp:n Biaudet äänesti rajalakia vastaan yhdessä muiden Kremlin tukijoiden kanssa. Ruotsinkielisistä osa kärsii pahaa ylivertaisuusvinoumaa samalla tavalla kuin sekunda-akateemiset, joille työtehtävät ovat liian vaativia.
- Anonyymi
Olen suomenruotsalainen, asun Kauniaisissa, kotona käytän wc-paperina seitsemää veljestä siis kirjan sivuja. Käyn myös säännöllisesti Svenska Klubbenilla, sielläkin käytämme Aleksis Kiven ja Väinö Linnan kirjoja wc-paperina, tehkää tekin samoin! Se on meidän suomenruotsalaisten oma asia minkä värisen Lucia-neidon valitsemme, suomalaisten mielipiteen ei pidä antaa vaikuttaa tähän eikä mihinkään muuhunkaan asiaan. Voisimme hyvin antaa koko Itä-Suomen Venäjälle, jos Putin tukee muun Suomen muuttamisen kokonaan ruotsinkieliseksi. Mielestäni me suomenruotsalaiset voisimme liittoutua Putinin kanssa.
Äänestäkää Eva Biaudet presidentiksi seuraavissa vaaleissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen suomenruotsalainen, asun Kauniaisissa, kotona käytän wc-paperina seitsemää veljestä siis kirjan sivuja. Käyn myös säännöllisesti Svenska Klubbenilla, sielläkin käytämme Aleksis Kiven ja Väinö Linnan kirjoja wc-paperina, tehkää tekin samoin! Se on meidän suomenruotsalaisten oma asia minkä värisen Lucia-neidon valitsemme, suomalaisten mielipiteen ei pidä antaa vaikuttaa tähän eikä mihinkään muuhunkaan asiaan. Voisimme hyvin antaa koko Itä-Suomen Venäjälle, jos Putin tukee muun Suomen muuttamisen kokonaan ruotsinkieliseksi. Mielestäni me suomenruotsalaiset voisimme liittoutua Putinin kanssa.
Äänestäkää Eva Biaudet presidentiksi seuraavissa vaaleissa!Taidat olla se "sekunda-akateeminen" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla se "sekunda-akateeminen" ?
Olen diplomiekonomi Hankenista, Hanken on Suomen kovatasoisin koulu. Hankenissa opiskelee eniten älykkäitä, rikkaita ja kauniita puhdasrotuisia suomenruotsalaisia. Suomalaisia pottunokkia ei edes oteta Hankeniin, emme halua Hankeniin suomenkielisten kusenhajua, Hankenissa me emme tarvitse köyhiä. Opiskeluaikoinani Hankenissa käytettiin Aleksis Kiven Seitsemää Veljestä wc-paperina, en tiedä onko sama käytäntö edelleen. Jos joku tietää vilket wc-paperia Hankenissa nykyisin käytetään, niin kirjoitelkaa ihmeessä tänne.
En kon kamrat, altid kamrat.
Hejå HIFK - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen diplomiekonomi Hankenista, Hanken on Suomen kovatasoisin koulu. Hankenissa opiskelee eniten älykkäitä, rikkaita ja kauniita puhdasrotuisia suomenruotsalaisia. Suomalaisia pottunokkia ei edes oteta Hankeniin, emme halua Hankeniin suomenkielisten kusenhajua, Hankenissa me emme tarvitse köyhiä. Opiskeluaikoinani Hankenissa käytettiin Aleksis Kiven Seitsemää Veljestä wc-paperina, en tiedä onko sama käytäntö edelleen. Jos joku tietää vilket wc-paperia Hankenissa nykyisin käytetään, niin kirjoitelkaa ihmeessä tänne.
En kon kamrat, altid kamrat.
Hejå HIFKOlen putkimies Pate Hankasalmella kotoisin. Todistan kaiken edellä kerrotun todeksi. No työtähän se vain tietää, kun nämä Suomenkieliset klassikot tukkivat Ruotsinkielisen kulduri kodin paskaröörit. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen putkimies Pate Hankasalmella kotoisin. Todistan kaiken edellä kerrotun todeksi. No työtähän se vain tietää, kun nämä Suomenkieliset klassikot tukkivat Ruotsinkielisen kulduri kodin paskaröörit. 🤭🤭🤭
Hyvä Pate! Mielestäni on hienoa että presidentti ei vaivautunut vierailemaan suomenkielisten köyhien roskasakin joulujuhlassa, vaikka oli kirjallisesti kutsuttu. Ei ollut edes vaivautunut vastaamaan kutsuun, ei suomea puhuvalle paskasakille tarvitse vastata mitään, oppivathan kunnioittamaan suomenruotsalaista hienoa herraa. Otti sentään vastaan mustaihoisen Lusijaneidon, mutta sehän puhuu ruotsia, ja se on tässä maassa tärkeintä.
En gång kamrat alltid kamrat
- Anonyymi
RKP mammat rasistisimmat!
- Anonyymi
Puhuvat edelleen n-kyssar!
- Anonyymi
Meidän Alexander teki aivan oikein kun ei mennyt köyhien joulujuhlaan, ei meidän suomenruotsalaisten tarvitse aivan kaikkeen suostua, joku taso täytyy pitää yllä. Alexander on kuitenkin suvaitsevainen, kuulun itse kolmeen eri vähemmistöön, olen suomenruotsalainen, homo ja diplomiekonomi. Alex on ollut tosi suvaisevainen meitä homoja kohtaan, moikataan aina kun nähdään kotikulmilla Westendissä. Suomea puhuva suomalainen paskasakki on vain kateellinen meidän suomenruotsalaisten menestyksestä, ne voisi lähettää Venäjälle. Tilalle voitaisiin aivan hyvin ottaa halpaa työvoimaa Lähi-idästä ja Afrikasta sekä Thaimaasta. Thaimaalaiset ovat tosi söpöjä poikia, ja oppivat nopeasti puhumaan ruotsin kieltä, ja sehän on tärkeintä.
En gång kamrat alltid kamrat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän Alexander teki aivan oikein kun ei mennyt köyhien joulujuhlaan, ei meidän suomenruotsalaisten tarvitse aivan kaikkeen suostua, joku taso täytyy pitää yllä. Alexander on kuitenkin suvaitsevainen, kuulun itse kolmeen eri vähemmistöön, olen suomenruotsalainen, homo ja diplomiekonomi. Alex on ollut tosi suvaisevainen meitä homoja kohtaan, moikataan aina kun nähdään kotikulmilla Westendissä. Suomea puhuva suomalainen paskasakki on vain kateellinen meidän suomenruotsalaisten menestyksestä, ne voisi lähettää Venäjälle. Tilalle voitaisiin aivan hyvin ottaa halpaa työvoimaa Lähi-idästä ja Afrikasta sekä Thaimaasta. Thaimaalaiset ovat tosi söpöjä poikia, ja oppivat nopeasti puhumaan ruotsin kieltä, ja sehän on tärkeintä.
En gång kamrat alltid kamratOlen aivan samaa mieltä, hyvin kirjoitettu. Ei minunkaan mielestäni suomenruotsalaisen presidentin tarvitse mennä suomenkielisen roskasakin joulujuhlaan, voi vielä täit tarttua!
Mielestäni köyhät voisi lähettää Venäjälle ja tilalle ottaa lisää siirtolaisia Lähi-idästä tai Afrikasta, tulijoille tulisi opettaa heti alkuun ruotsin kieltä. Kaikki ne jotka läpäisevät ruotsin kielen kielitaitotestin, voivat jäädä töihin Suomeen, muut lähetetään takaisin tai karkotetaan Venäjälle, samalla junalla suomalaisten köyhien kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
En gång kamrat alltid kamratAika hyvin mongersit suomea, kirjoittaen tekstiä. Käännöskoneellahan se nykyään on helppoa. Jopa sinun kaltaiselle swanttepeetterille.
Hyvää matkaa sinulle, takaisin Tukkiholmaan, eli tukholmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin mongersit suomea, kirjoittaen tekstiä. Käännöskoneellahan se nykyään on helppoa. Jopa sinun kaltaiselle swanttepeetterille.
Hyvää matkaa sinulle, takaisin Tukkiholmaan, eli tukholmaan.Putkimies Pate tässä taas. Nyt Ruotsinkielisten kulduuri kotien paskaröörit tunkeutuvat Roosa Liksomin ja Sofi Oksasen tuotannosta. Mistähän tämä tällainen voi tarkoittaa, ettei vaan olisi tehty diiliä Puutin kanssa. 😝😝😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin mongersit suomea, kirjoittaen tekstiä. Käännöskoneellahan se nykyään on helppoa. Jopa sinun kaltaiselle swanttepeetterille.
Hyvää matkaa sinulle, takaisin Tukkiholmaan, eli tukholmaan.Olen ylpeä siitä että olen suomenruotsalainen homo ja Hifk-fani, kaikki suvaitsemattomat rasistit juntit voivat minun puolestani muuttaa Venäjälle. Kannatan samaa joukkuetta kuin Stubb, ja on hienoa että Hifkin fanien joukkoon kaikki homot ja musta Lucia-neito ovat tervetulleita.
Anonyymi kirjoitti:
Putkimies Pate tässä taas. Nyt Ruotsinkielisten kulduuri kotien paskaröörit tunkeutuvat Roosa Liksomin ja Sofi Oksasen tuotannosta. Mistähän tämä tällainen voi tarkoittaa, ettei vaan olisi tehty diiliä Puutin kanssa. 😝😝😝
Hyvä Pate! Suomenruotsalaiset ovat aina olleet liitossa venäläisten ja Putinin kanssa, Harkimohan myi Hartwall-areenan venäläisille, ollessaan kokoomuksen kansanedustaja. Tämä viemärien tukkiminen suomalaisella kirjallisuudella on uusi hybridisodankäynnin menetelmä, mitähän seuraavaksi tapahtuu?
En gång kamrat alltid kamrat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849