2 lasta kriittisessä tilassa ampumisen ja hätäleikkauksen jälkeen. Ei varjele herra meitä lapsiakaan. Poliisi pelasti tilanteen, ettei enempää uhreja tullut. Ampuja, Glenn Litton 56, kävi seitsemännen päivän adventistikoulua lähellä San Diegoa.
Adventismi ja sen ylläpitämät koulut aiheuttavat mielisairauksia.
https://edition.cnn.com/2024/12/04/us/california-school-shooting/index.html
Ammuntaa adventtikirkon päiväkodissa Kaliforniassa.
12
92
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaik uskonnot ovat sairaita kun ne menevät fanatismiksi .
- AnonyymiUUSI
Fanatismia. Pimeä keskiaika kesti 1260 vuotta. Surmattuja tuli 50 miljoonaa, kun fanatismit pistivät tuulemaan.
- AnonyymiUUSI
Kuvasta päätellen tuolla miehellä ei kaikki ole oikein hyvin. Amerikoissa ammuskellaan tämän tästä.
Täällä Suomessakin tapahtuu kummallisia tapauksia kun käytetään huumeita. Niinpä pantiin eräs mies säkkiin ja pudottiin vesistöön, mutta ei onnistunut piilo, hänet löydettiin. Näitä huumehörhöjen surmaania aina silloin tällöin. - AnonyymiUUSI
Tuostahan saattaisi tehdä sen johtopäätöksen, että adventistien koulut aiheuttavat lapsissa aika paljon pahoinvointia. Suomessahan perinteisesti on tehty nämä viimeiset ratkaisut hieman eri tavalla kuin Amerikassa, vaikka hyppäämällä junan eteen. Syy lienee silti sama.
- AnonyymiUUSI
Se oli 56 vuotias lapsi. Opettele lukemaan.
- AnonyymiUUSI
Joku on ehtinyt jo wikipediassivun kirjoitella.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Feather_River_School_shooting
Taparikollinen, huumeiden käyttäjä.
Ilmeisesti tunsi kaunaa kristittyjä tai erikoisesti adventisteja kohtaan. Ilmeisesti käynyt aikaisemmin adventistien koulua, joten tämä aloittajan ajatus koulun vaikutuksesta on mahdollinen, mutta todennäköisyydestä on vaikea sanoa.
En alkaisi tämän perusteella leimata adventisteja, vaikka heissä paljon puutteita onkin.- AnonyymiUUSI
Kävi lapsena adventtikirkon koulua, mutta koulunkäynti jäi kesken. Vankilakundi.
- AnonyymiUUSI
Olisiko nimimerkki Iloinen nauraja?
- AnonyymiUUSI
Taas typerä aloitus.
- AnonyymiUUSI
Itse olet typerä. Aloitus oli faktaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet typerä. Aloitus oli faktaa.
Kaikki, mikä käsittelee adventismia on typerää, koska adventismi on typeryyttä.
Sitä minä tarkoitin lauseellani: "Taas typerä aloitus." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki, mikä käsittelee adventismia on typerää, koska adventismi on typeryyttä.
Sitä minä tarkoitin lauseellani: "Taas typerä aloitus."Kirjoituksesi oli todella typerä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962