Hallituksen suosio vaan laskee,hyvä! Nyt tulee Purran valehtelulle ennen vaaleja todiste. Kansa todella pettynyt tähän hallitukseen.
Huono hallitus!
14
123
Vastaukset
- Anonyymi
Purra tekee sen, minkä lupasikin tehdä ennen vaaleja.
- Anonyymi
ai että velan otto loppuu...ei siltä näytä, ensi vuonna 25 mrd lisää velkkaa....en tiedä onko persulla eri käsitys velan otosta....
- Anonyymi
Purran vaalilupaus oli: PIENITULOISILTA. EI. LEIKATA! Miten Purran lupauksen kävi?
Valtiovarainministeri Purra yritti selvitä huumorilla vaalilupauksen pettämisestä. Hän esitteli leikkuusaksia ja leikkuulautojaan ja tekstillä "tämä on huumoria".
Huumori muuttui todeksi, kun hallitus päätti leikata sosiaaliturvasta, työttömyysturvasta ja asumistuet peräti yhdeksällä miljardilla, 9000 miljoonalla, eikä sekään vielä kuulema riitä.
Lisäksi hallitus supistaa sairaalaverkkoa ja lopettaa yöpäivystyksiä , muuttaa hoitotakuun kahdesta viikosta kolmeen kuukauteen mutta lisää resursseja yksityiselle puolelle.
Hallituksen leikkauspolitiikka näkyy suomalaisten ostovoiman vähyytenä: 300 000 työtöntä, konkursseja, potilasjonojen kasvuna jne.
Ja ulkomaan velkaa enemmän kuin koskaan.
Ja velkakello tikittää.
Ja lama sen kun jatkuu vaan.
Ja leipäjonot kasvavat.
- Anonyymi
Minä ainakaan en ole pettynyt!!!
- Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
Minä olen pettynyt !! Koskaan en enää äänestä Persuja ! Enkä Kokoomusta ! Purran ja Orpon arvostus 0 eli nolla !
- Anonyymi
Purra ei suoranaisesti valehtele, mutta vetoamalla valtiovarainministeriön laskemiin lukuihin hän ehkä kiertää totuutta?
Ministeriö tekee laskelmansa pyydettyjen raamien puitteissa!- Anonyymi
VM:n ennusteet tehdään virkamiestyönä. Käytettävissä on laskelmat niistä toimenpiteistä, jotka on tehty ja joiden laskelmat VM on tehnyt. Sillä on siis ylivertainen tieto käytettävissä.
Toisaalta opposition taskulaskin Labore pääsi samaan lukuun.
- Anonyymi
Niin aina on huono hallitus aina huonot päättäjät!
- Anonyymi
Demarit, vasemmisto ja muut oppositio puolueet eivät tule perumaan
työllisyys turvaan tehtyjä muutoksia eivätkä ansiosidonnaiseen päivärahaan.- Anonyymi
Eivät voi elleivät saa aikaiseksi vasemmistolaista hallitusta.
- Anonyymi
Purra puhuu niin totta kuin osaa, ja välillä muunneltua totuutta.
- Anonyymi
Niin sinäkin, joten tuskin voit pitää sitä tuomittavana, vai mitä?
- Anonyymi
Huono hallitus työtä vieroksuville ja tuella eläville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 931324
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231020Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928