Syyrian tulevaisuus ?

Anonyymi-ap

Mitähän siitäkin vielä seuraa...

-Maailman pahin Terroristi valtio Pommittaa nyt siellä
-Maassa ei ole mitään teollisuutta mistä tulisi rahaa sinne
-Maassa on johdossa vallan kaapanneet entiset Terroristit
-Maan ainoa tulon lähde on miljoonat Euroopaan lähteneet pakolaiset jotka lähettää rahaa sinne terroristeille ,jotka saa järjettömän suuria sosiaali tukia (suomessakin n.2000,-/kk)

KUKAAAN EI OLE AJATELLUT SITÄ MILLÄ SYYRIA SITTEN ELÄÄ JA SOTII JOS KAIKKI MENEE MAAHAN JOSSA TYÖMIEHEN PALKKA ON 100,-/KK JA SAMALLA ULKOMAILTA TULEVA SOSIALI TURVA LÄHETYS LAKKAA ???
Millä Syyria sitten elää ja sotii ja terroritekoja tekee ,Huuumeistako kaikki rahat sen jälkeen maahan tulee ? vai mistä ?

-

5

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy Putinilta. Hänen mukaansa siellä ei ole nyt terroristeja, vaan Venäjä yrittää tulla toimeen uuden hallinnon kanssa.

• Anonyymi

Maailman suurimman terroristi valtion Suomen on lopetettava välittömästi Syyrian pommittaminen, missä ne rauhanpuolustajat ovat kun niitä nyt tarvittaisiin suomalaisen natsivaltion hillitsemiseksi.

• Anonyymi

Syyrian uusi hallinto ei ole päästänyt kahta venäläislaivaa noutamaan sotilaskalustoaan ja miehistöään Venäjän tukikohtiin, Tartus ja Khmeimim. Toinen laiva upposi jo Espanjan rannikolla ja toinen heittelehtii , ilman ankkurointimahdollisuutta Välimerellä. Sopimukseen ei ole päästy. Ilmeisesti Syyria näkee tässä hyvän kiristysmahollisuuden ja odottaa suuria korvauksia Venäjältä.

• Anonyymi

Venäjä ja Iran pommittivat heitä ilolla silloin kun he olivat pahoissa vaikeuksia, joten miksipä eivät leikkisi samaa leikkiä?

• Turkki sotkee Syyrian asioita. Mutta siellä on nyt mahdollisuus rauhaan ja yhtenäisyyteen. Ja pakolaisten paluuseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe