Rikoksia tekemällä rikastuu, opettaa hallitus näin tekemään.
Työtä tekemällä köyhtyy.
18
250
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin sinun tyhjätaskuutesi ja taipumus myymälävarkauksiin Orpon vika kuitenkaan on. Sinä kaiketi aloit sössimään asiasi siinä vaiheessa jo kun pikkupetteri oli polvihousuissa.
- Anonyymi
On se. JOs Orpo varastaa sinulta rahaa, niin ethän sinä enää saa itsellesi ruokaa, joten joudut sinäkin varastaan. Vai oletko itse antanut Orpolle luvan viedä sulta rahaa????
Sun mielestä orpon vika on vaan talven tulo, ei kansalaisten lojen pienentäminen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. JOs Orpo varastaa sinulta rahaa, niin ethän sinä enää saa itsellesi ruokaa, joten joudut sinäkin varastaan. Vai oletko itse antanut Orpolle luvan viedä sulta rahaa????
Sun mielestä orpon vika on vaan talven tulo, ei kansalaisten lojen pienentäminen?Ei minun mielestäni orvon vika ole edes talven tulo. Sinä persaukisena luuserina vain etsit syntipukkia mitättömyydellesi muualta vaikka syypään näet jos vilkaiset peiliin.
- Anonyymi
Ehdin olla töissä 40 vuotta, mutta missään vaiheessa en havainnut köyhtymistä,
vaan päinvastoi, omaisuus vain lisääntys ja siinä samalla hyvinvointi koheni.
Mutta jos sössii asiansa jo nuorena eikä hakeudu koulutukseen eikä töihin, niin
kurjuutta on luvassa ihan eläkeikään saakka. - Anonyymi
Pitää paikkansa. Töissä on niin pienet palkat ettei töitä kannata tehdä.
Työttömänä saata kaikki tulot itsellesi, ei mene työmatkoihin kallista bensaa, ei tarvi paljon vaatteita, eikä eväitä... ja se oma jaksaminen, se on kallista, jos olet töissä.
Itse olen voinut paremmin, tullut toimeen paremmin kun olen ollut työtön. Jos rahat ei riitä tt tuesta saa ja kaikki kelan etuudet. Mikäs on ollessa.
Ei varmaan kaikki tykkää hyvästä elintasosta jotka orjatöissä käy, mutta se on ihan heidän oma asia. Minä en menisi kun kotona olosta saa paremmin rahaa.
Vihjeeksi voin sanoa, että kirpparimyynnit on verottomia, ja jos olet käsistä kätevä, teet vaikka mitä myyntiin. Mun villapaidat ym villakutomiset myssyt, lastenvaatteet, huivit, lapset, sukat,särystimet ym, on kovassa huudossa kirppiksellä, siitä tienaa verottomana paljon. Jotkut tulee jopa kotoonta hakeen kun tietää että täällä asuu super neuloja.- Anonyymi
Neuloja? Yritä pysyä irti huumeista.
- Anonyymi
Liian korkea verotus tekee monista rikollisia, nyt etenkin, kun työn hinta on ollut jo pidempään pilvissä.
- Anonyymi
Omalla kohdallani tuo olisi ollut mahdotonta!
Vain velkaa, niukasti kuluneita ryysyjä. Siinä koko oleminen.
Puolen vuoden työrupeaman jälkeen sain hieman vaatteita päälleni. Ensin alusvaatteita. Käytetty fillari työmatkoja varten. Sitten kauppa-apulais eukon kanssa käytetty mustavalko PAI töllö.
1,5 vuoden jälkeen eukon säästöillä käytetty 3-vaihteinen Datsun.
Missään vaiheessa työvuosieni aikana en ole köyhtynyt.
Sen verran jäi palkkatuloista kuluttamatta, että lopetin vakituisessa työssä käymisen 52 vuotisena ja työttömyys-työpätkä jaksottelun 57 vuotisena. - Anonyymi
Työt ei kannata, nyt varsinkaan, kun palkat pientyy, verotus, maksut ja eliäminen on hintavaa, ylihintavaa, ja työoloja heikotetaan rutkasti, niitä ei kojhta ole enää, eikä töitäkään.
ORPO!!! SYYLLINEN ETTÄ SUOMI ON AJETTU ALAS.- Anonyymi
Eikö riitä että teit aloituksen vaan piti varmuuden vuoksi vielä peesata omaa huutoaan? No, ei näemmä,
- Anonyymi
Jos työn hinta olisi halvempi, niin työllistäisin monenlaisia remontimiehiä ja vielä verokortilla. Nyt on pakko työllistää pimeästi mitä itse ei osaa tehdä, kun tuntiveloitukset verojen kanssa pyörivät yli puolen sadan euron.
- Anonyymi
Sosdem paapoi rikollisia
pilkkasi uhreja
nyt pskasakki pannaan linaan vuosikymmeniksi pois kaduilta hakkaamassa palkkatyöläisiä ja ammuskelemasta
https://www.suomenuutiset.fi/ampuma-aserikosten-rangaistukset-kiristyvat-oikeusministeri-leena-meri-uudella-saantelylla-pyritaan-erityisesti-torjumaan-jarjestaytynytta-rikollisuutta/ - Anonyymi
ilmaa hengittämällä tukehtuu
ruokaa syömällä laihtuu - Anonyymi
työ on enemmän orjuus puoleista ollut aina, muuten se on kannattamatonta
trendityöllisyys on 4 päivää viikossa mutta se on vain trendikkyyttä eikä työntekoa
ehkä ei tarkoitettu kaikille - Anonyymi
Työ vapauttaa.
- Anonyymi
Totta tuo "Arbeit Macht Frei". Itse sen luin Dachaun portilla melkein 50 v sitten.
Ja: "Rehelliset maa perii".
- Anonyymi
Petokset ja nämä kannattaa jos vertaa työhön.
Työssäkäyvällä on loppukuu tiukka.
Ottakaa Romaneista oppia.
He pärjäävät kaupoissakin ihan että mariskoolia mekkoon jne. - Anonyymi
Aloittaja hourailee jonkun kommari-ideologian saastuttamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765