Työtä tekemällä köyhtyy.

Anonyymi-ap

Rikoksia tekemällä rikastuu, opettaa hallitus näin tekemään.

18

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin sinun tyhjätaskuutesi ja taipumus myymälävarkauksiin Orpon vika kuitenkaan on. Sinä kaiketi aloit sössimään asiasi siinä vaiheessa jo kun pikkupetteri oli polvihousuissa.

• Anonyymi

On se. JOs Orpo varastaa sinulta rahaa, niin ethän sinä enää saa itsellesi ruokaa, joten joudut sinäkin varastaan. Vai oletko itse antanut Orpolle luvan viedä sulta rahaa????

Sun mielestä orpon vika on vaan talven tulo, ei kansalaisten lojen pienentäminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se. JOs Orpo varastaa sinulta rahaa, niin ethän sinä enää saa itsellesi ruokaa, joten joudut sinäkin varastaan. Vai oletko itse antanut Orpolle luvan viedä sulta rahaa????

Sun mielestä orpon vika on vaan talven tulo, ei kansalaisten lojen pienentäminen?

Ei minun mielestäni orvon vika ole edes talven tulo. Sinä persaukisena luuserina vain etsit syntipukkia mitättömyydellesi muualta vaikka syypään näet jos vilkaiset peiliin.

• Anonyymi

Ehdin olla töissä 40 vuotta, mutta missään vaiheessa en havainnut köyhtymistä,
      vaan päinvastoi, omaisuus vain lisääntys ja siinä samalla hyvinvointi koheni.
      Mutta jos sössii asiansa jo nuorena eikä hakeudu koulutukseen eikä töihin, niin
      kurjuutta on luvassa ihan eläkeikään saakka.

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Töissä on niin pienet palkat ettei töitä kannata tehdä.

Työttömänä saata kaikki tulot itsellesi, ei mene työmatkoihin kallista bensaa, ei tarvi paljon vaatteita, eikä eväitä... ja se oma jaksaminen, se on kallista, jos olet töissä.

Itse olen voinut paremmin, tullut toimeen paremmin kun olen ollut työtön. Jos rahat ei riitä tt tuesta saa ja kaikki kelan etuudet. Mikäs on ollessa.

Ei varmaan kaikki tykkää hyvästä elintasosta jotka orjatöissä käy, mutta se on ihan heidän oma asia. Minä en menisi kun kotona olosta saa paremmin rahaa.
      Vihjeeksi voin sanoa, että kirpparimyynnit on verottomia, ja jos olet käsistä kätevä, teet vaikka mitä myyntiin. Mun villapaidat ym villakutomiset myssyt, lastenvaatteet, huivit, lapset, sukat,särystimet ym, on kovassa huudossa kirppiksellä, siitä tienaa verottomana paljon. Jotkut tulee jopa kotoonta hakeen kun tietää että täällä asuu super neuloja.

• Anonyymi

Neuloja? Yritä pysyä irti huumeista.

• Anonyymi

Liian korkea verotus tekee monista rikollisia, nyt etenkin, kun työn hinta on ollut jo pidempään pilvissä.

• Anonyymi

Omalla kohdallani tuo olisi ollut mahdotonta!
      Vain velkaa, niukasti kuluneita ryysyjä. Siinä koko oleminen.
      Puolen vuoden työrupeaman jälkeen sain hieman vaatteita päälleni. Ensin alusvaatteita. Käytetty fillari työmatkoja varten. Sitten kauppa-apulais eukon kanssa käytetty mustavalko PAI töllö.
      1,5 vuoden jälkeen eukon säästöillä käytetty 3-vaihteinen Datsun.
      Missään vaiheessa työvuosieni aikana en ole köyhtynyt.
      Sen verran jäi palkkatuloista kuluttamatta, että lopetin vakituisessa työssä käymisen 52 vuotisena ja työttömyys-työpätkä jaksottelun 57 vuotisena.

• Anonyymi

Työt ei kannata, nyt varsinkaan, kun palkat pientyy, verotus, maksut ja eliäminen on hintavaa, ylihintavaa, ja työoloja heikotetaan rutkasti, niitä ei kojhta ole enää, eikä töitäkään.
      ORPO!!! SYYLLINEN ETTÄ SUOMI ON AJETTU ALAS.

• Anonyymi

Eikö riitä että teit aloituksen vaan piti varmuuden vuoksi vielä peesata omaa huutoaan? No, ei näemmä,

• Anonyymi

Jos työn hinta olisi halvempi, niin työllistäisin monenlaisia remontimiehiä ja vielä verokortilla. Nyt on pakko työllistää pimeästi mitä itse ei osaa tehdä, kun tuntiveloitukset verojen kanssa pyörivät yli puolen sadan euron.

• Anonyymi
    • Anonyymi

ilmaa hengittämällä tukehtuu

ruokaa syömällä laihtuu

• Anonyymi

työ on enemmän orjuus puoleista ollut aina, muuten se on kannattamatonta

trendityöllisyys on 4 päivää viikossa mutta se on vain trendikkyyttä eikä työntekoa
      ehkä ei tarkoitettu kaikille

• Anonyymi

Työ vapauttaa.

• Anonyymi

Totta tuo "Arbeit Macht Frei". Itse sen luin Dachaun portilla melkein 50 v sitten.
        Ja: "Rehelliset maa perii".

• Anonyymi

Petokset ja nämä kannattaa jos vertaa työhön.
      Työssäkäyvällä on loppukuu tiukka.
      Ottakaa Romaneista oppia.
      He pärjäävät kaupoissakin ihan että mariskoolia mekkoon jne.

• Anonyymi

Aloittaja hourailee jonkun kommari-ideologian saastuttamana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe