Avaudun koska siihen mahdollisuus ja tarve, mielipide oma..
Olen ZZ Top ja ACDC fani, myös 69 Eyes kelpaa. En pidä radiokanavien iskelmä rimputuksista.
Artisteja jollaisena kaikki itseään pitää syntyy kuin sieniä sateella, pitkäikäisiä tähtiä heissä ei ole syntymässä montakaan.
Miehillä ei ole lauluääntä juuri nimeksikään, teknisesti laulu voi olla hyvää ja oikeaa. Vinkuvat pihisevät äänet eivät vakuuta minua ei monta muutakaan.
Missä bassot miesten äänissä ?? Muutama hyvä miellyttävä ääni löytyy, Janne Tulkki, Mikko Mäkeläinen pari mainitakseni...
Pidän Suomen kielen raiskauksena sanojen nielaisua ja venytyksiiii lauseiden lopussa.
Suomen kevyen musiikin taso.
17
344
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen sameaäänisen Arttu Wiskarin suosiota, onko se aitoa vai mainonnan aikaansaama illuusio.
"Tähtiartistina" hän mielellään esiintyy mutta vaatimaton laulutaito, siis lähinnä laulettu puhe, on aika erikoista kuunneltavaa.- Anonyymi
Arttu Viskari: Venytettyä puhetta, ei laulua!!!
- Anonyymi
Vinkuvia miehinä itseään pitäviä jodlaajia todellakin riittää joka oksalle. Tähkä ja muutama muu huutaa peräreikä pitkällä, tuisku ja liuta muita laulaa kuin naiset... Kaikenmaailman jodlaajia siis riittää, olevinaan suuria tähtiä ovat..
Suomen kielen raiskauksia sanoitukset, joissa ei mitään sanomaa tai järkeä..
Onneksi näistä tähtösistä ei tule kestoja, ovat kertakäyttökamaa ja uusia nousee tilalle.. - Anonyymi
Joululaulut säestetään yleensä pianolla sen ääni on terävää ei kaunista sointua.
sovittakaa joululaulut Uruilla -60-70v:lla iskelmiä oli säestetty uruilla
pehmeä ja kaunis ääni.- Anonyymi
Syntikka sopii parhaiten joulumusiikin säestykseen. Musiikin pitää olla iloista ja elävää, mollivoittoista ei jaksa kuunnella jatkuvasti...
Itse pidän monenlaisesta musiikista. Nyt illalla olen kuunnellut 1969,-70-ja 80 -lukujen rockia. Nyt soi Whitesnake. Nykylaulajiakin voin kuunnella, riippuu niin kappaleesta, vaikka yleensä käännyn aika paljon vanhemman kaartin puoleen.
- Anonyymi
komppaan sua. oon sammaa mielt. Riippuu niin kappaleesta. mitä sanot esim näistä seuraavista?
Sini sabotage-käärmeet
Johanna iivanainen-kadotaan uneen
Stig-Ryyppy - Anonyymi
ihastunut stigin ryyppy biisistä jossa hieno sovitus ja country poppiaha se =)
sovitus nostaa tasoa siinä biisissä
sabotagen käärmeet taitavastisovitettu myös ja sävellys myös vahvaa tasoa
iivanaisen kadotaan uneen hienoa chamber poppia
Korjaus: 1960,-70-ja 80 -lukujen rockia.
- Anonyymi
muistatko 80 luvulta (kasarin loppua muistaakseni) erään steeles nimisen naisrokkarin joka esitti glam ja hard rokkia?? vois kiinnostaa sua
oota panen nimen tähän niin jos et tiiä nii jkäy kuunteleen
Sally Steele!
nyt muistin sally steele! Tosi melodista musaa esitti.
Mitä mieltä oot espanjalaisesta hard rock-bändistä Tea? Käy myös sitä kuunteleen jos et tiiä Anonyymi kirjoitti:
muistatko 80 luvulta (kasarin loppua muistaakseni) erään steeles nimisen naisrokkarin joka esitti glam ja hard rokkia?? vois kiinnostaa sua
oota panen nimen tähän niin jos et tiiä nii jkäy kuunteleen
Sally Steele!
nyt muistin sally steele! Tosi melodista musaa esitti.
Mitä mieltä oot espanjalaisesta hard rock-bändistä Tea? Käy myös sitä kuunteleen jos et tiiäEn tiedä Sally Steelea. Kuuntelen joskus. Pistän nimen ylös.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
En tiedä Sally Steelea. Kuuntelen joskus. Pistän nimen ylös.
ehdottomasti kannattaa koska voin ku vitella että sä hullaannnut ehkä sen musaan =)
hyvää tulevaa uutta vuotta palstan vakiokommentaattorille! Sul on hyvä musamaku. Anonyymi kirjoitti:
ehdottomasti kannattaa koska voin ku vitella että sä hullaannnut ehkä sen musaan =)
hyvää tulevaa uutta vuotta palstan vakiokommentaattorille! Sul on hyvä musamaku.Hyvää uutta vuotta.
- Anonyymi
ai niin kysyttiin kevyestä musiikista ja minä höpötin hard rokista muun muassa sori!
Ai kevyt musiikki noh on sielläki mestariteoksia että ei se katso genreen. Mikko mäkeläisellä pari kovan tason levyä ja yksi kovan tason kiekko löytyy eräältä Räsäseltä mualimalle levy tai jottain sinne päin sen levyn nimi en muista tarkkaan levyn nimmee mut mualimalle siinä levyn nimessä ainaski lukkee ja onhan yölintu taidokas orkesteri soittopuolella tai joku agents unohtamatta katri-helenaa, paula koivuniemeä, marion rungia ja laila kinnusta. Tangoiskelmäpuolelta nostaisin esille romani-iskelmää esittävän Taisto tammen. Romani-iskelmäpuolelta nostan esille kaksi; Amadeus lundberg ja Anneli sari. - Anonyymi
Suomalaisten naisten laulutyyli on itkun sekainen vikinä ja ulina!!! Ihan sama kuka on kyseessä, joka ikinen kuulostaa samalta, kuten myös heidän musiikkinsa! Kun olet kuullut yhden, olet kuullut kaikki!! Ja jostakin syystä myös miehet ovat alkaneet kimittämään ja piipittämään samalla lailla! Hirveätä kuultavaa isoilta miehiltä!!
Johtopäätöksenä on, ettei Suomessa ole enää yhtäkään laulajaa joka pystyisi laulamaan oikealla äänellä!!- Anonyymi
TÄMÄ!!!!!!
TÄYTTÄ ASIAA!!!!! - Anonyymi
Samaa mieltä.
Niin miehinä itseään pitävät vinkujat kuin naisetkin ovat 90 % kertakäyttökamaa. Kestotähtiä ei ole syttynyt aikoihin, vanhoissa kestotähdissä nekin vähät alkavat olla haudassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578827Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123479Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262680Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802060Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571757Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050