Kiinnostaisiko jotain tissikästä naista tällainen?
Ruiskisin tisseille kunnon lastit autossa ja saisit rinnoillesi hyvää tekevän rasvauksen;)
Tissifani
Rintojen spermaus
28
320
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sopivasta hinnasta onnistuu
- AnonyymiUUSI
Voi kun alottaja voisi kertoa itsestään vähän enemmän. Eli mistä ja Millanen kun minulle se kyllä sopisi vaan eikö muuta ole kun auto? N50 80e
- AnonyymiUUSI
Ja millainen auto? Onhan uusi Mercedes Benz. Riittävän iso. Haluan että spermasi voisi ruiskuta nahpenkeille, joilta voisin sen pylly pystyssä nuolla pois.
- AnonyymiUUSI
Missäpäin n 50 olis minä espoossa
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaisi minuakin olen 60v.Siisti mukava mies varsinaissuomesta.Siisti paikka kyllä löytyy.
Varsinais suomesta minäkin ja kokemusta on kimpas tissien spermaa moisesta. Mut nyt puuttuu vaan kivan isotissi nainen. M57
- AnonyymiUUSI
Hanski1999 kirjoitti:
Varsinais suomesta minäkin ja kokemusta on kimpas tissien spermaa moisesta. Mut nyt puuttuu vaan kivan isotissi nainen. M57
Kuinka alistaisitte yhdessä röyhkeästi, mutta hellästi autossa isorintaista nuorta naista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka alistaisitte yhdessä röyhkeästi, mutta hellästi autossa isorintaista nuorta naista?
Kuinka sinuun saa yhteyden kimppa kyllä sopii.Mies 60v.Varsinaissuomesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko stadista?
Meitä olis useampikin 60 -70 v ukko tissejäs käsittelemään
Imemään ja näykkimään
Lopuksi ruiskitaan mällit tisseille
Mhki65
- AnonyymiUUSI
Mua kiinnostas:) oon kylläki etelä suomesta
- AnonyymiUUSI
Ei haittaa. Miten yhteyttä. Mies 60v.
- AnonyymiUUSI
Isotissinen nainenko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Isotissinen nainenko?
Kyllä isotissinen nainen.
Kimpas kivempaa. Mut miks autossa kun aivan liian ahdasta ja onko edes aito nainen?
- AnonyymiUUSI
Lue aloittajan viesti uudelleen
- AnonyymiUUSI
Joo mulla olis kyllä mukava paikka voitas vaikka saunoa .Mies 60v.
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan sinähän sen ittestäs tiedät missä olet ja mistä sut löytää. Tuskimpa sua kukaan edes kaipaa
- AnonyymiUUSI
Olisihan mukava kun löytyisi nainen joka pitäisi tälläisestä hommasta.Mies 60v.
- AnonyymiUUSI
Joo eipä täältä varmaan ketään löydy.Mutta olis silti mukava runkata isoille tisseille miksei perseellekki.Mies 60v.
- AnonyymiUUSI
Hanski1999 kirjoitti:
Sopisiko sul mies 60 et kimpas haettais ja suunniteltais moista?
Moi.Hanski kyllä mulle sopii olis mukava panna ja runkata kimpasa.Mies 60.
Anonyymi kirjoitti:
Moi.Hanski kyllä mulle sopii olis mukava panna ja runkata kimpasa.Mies 60.
Mites saatais yhteys et voitais ensin vaikka viestiä?
- AnonyymiUUSI
SIllälailla sinähän taas kerroi kaiken oleellisn itsestäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SIllälailla sinähän taas kerroi kaiken oleellisn itsestäsi.
Pidä sinä pallikuono turpas kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä pallikuono turpas kiinni.
Mitäs ääniä sä siellä oikein kuulet.
- AnonyymiUUSI
Delaa sinä sirkuksen luuseripelle.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934