Vuoden päästä joulukirkkoon Kauhavalle.
Viimeinen joulu lappajärveläisenä
12
236
Vastaukset
- Anonyymi
Huh. Onneksi en ole ikinä viettänyt jouluja pohjanmaalaisena. Enkä vietä. Voitte näin lumien aikaan suksia vaikka kuuseen siellä?
- Anonyymi
Kauhavalleko meinaat muuttaa. Kirkko on siellä ainakin suurempi ja sisältä valkoinen. Seurakuntasali on kirkon alakerrassa ja sieltä leviää kirkkokaffin tuoksu jumalanpalveluksen aikana kirkkosaliinkin, minkä joskus nuorena koin miellyttävänä.
- Anonyymi
Jännä, kun minä muistan asian niin, että hirveä krapulapaskan ja wanhan viinan haju levisi kirkkosaliin, en kokenut hajua miellyttävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä, kun minä muistan asian niin, että hirveä krapulapaskan ja wanhan viinan haju levisi kirkkosaliin, en kokenut hajua miellyttävänä.
Olet varmaan kommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan kommunisti.
Kauhavalla on aina ollut eniten kommunisteja koko suomesta, ja parhaiten se näkyy juuri heidän käyttäytymisessä, esim. toisten omaisuus on heidän omaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalla on aina ollut eniten kommunisteja koko suomesta, ja parhaiten se näkyy juuri heidän käyttäytymisessä, esim. toisten omaisuus on heidän omaisuutta.
Tuntuu lappajärvellä olevat entistä enemmän kommunistia.
- Anonyymi
Naurettavaa Kauhava hypetystä . Meidän seurakunta kuuluu Alajärven uuteen seurakuntaan johon kuuluvat Alajärvi, Lappajärvi ja Vimpeli . Meillä on vaaleilla valittu koko alueen kirkkovaltuusto ja 4 ev.lut kirkkoa kun Lehtimäen kunta liitettiin jo vuosia sitten Alajärveen . Joten lopeta nyt pelle jo tämä kauhava kirjoittelu , tässä ei auta superpesikset eikä mitkään muutkaan . Me ei liitytä ikinä.kauhavaan notta tuliko jo selväksi.
- Anonyymi
Olemme pian kauhavalaisia.Ihanaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme pian kauhavalaisia.Ihanaa!
Kauhavalaisilla ei ole muuta tekemistä, kuin spämmätä tänne tylsiä vitsejään, menisivät TÖIHIN, niin olisi joskus varaa käydä lappajärveä katsomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalaisilla ei ole muuta tekemistä, kuin spämmätä tänne tylsiä vitsejään, menisivät TÖIHIN, niin olisi joskus varaa käydä lappajärveä katsomassa.
Sävel: olen suomalainen:on täällä Lappajärvellä itsepäinen kansa,joka ei ymmärrä parastansa Olen kauhavalaaaneeeeen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sävel: olen suomalainen:on täällä Lappajärvellä itsepäinen kansa,joka ei ymmärrä parastansa Olen kauhavalaaaneeeeen....
taas yksi huumehörhö visertää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas yksi huumehörhö visertää.
jep kauhavallahan niitä hörhöjä piisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967