Viimeinen joulu lappajärveläisenä

Anonyymi-ap

Vuoden päästä joulukirkkoon Kauhavalle.

12

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huh. Onneksi en ole ikinä viettänyt jouluja pohjanmaalaisena. Enkä vietä. Voitte näin lumien aikaan suksia vaikka kuuseen siellä?

• Anonyymi

Kauhavalleko meinaat muuttaa. Kirkko on siellä ainakin suurempi ja sisältä valkoinen. Seurakuntasali on kirkon alakerrassa ja sieltä leviää kirkkokaffin tuoksu jumalanpalveluksen aikana kirkkosaliinkin, minkä joskus nuorena koin miellyttävänä.

• Anonyymi

Jännä, kun minä muistan asian niin, että hirveä krapulapaskan ja wanhan viinan haju levisi kirkkosaliin, en kokenut hajua miellyttävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä, kun minä muistan asian niin, että hirveä krapulapaskan ja wanhan viinan haju levisi kirkkosaliin, en kokenut hajua miellyttävänä.

Olet varmaan kommunisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan kommunisti.

Kauhavalla on aina ollut eniten kommunisteja koko suomesta, ja parhaiten se näkyy juuri heidän käyttäytymisessä, esim. toisten omaisuus on heidän omaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhavalla on aina ollut eniten kommunisteja koko suomesta, ja parhaiten se näkyy juuri heidän käyttäytymisessä, esim. toisten omaisuus on heidän omaisuutta.

Tuntuu lappajärvellä olevat entistä enemmän kommunistia.

• Anonyymi

Naurettavaa Kauhava hypetystä . Meidän seurakunta kuuluu Alajärven uuteen seurakuntaan johon kuuluvat Alajärvi, Lappajärvi ja Vimpeli . Meillä on vaaleilla valittu koko alueen kirkkovaltuusto ja 4 ev.lut kirkkoa kun Lehtimäen kunta liitettiin jo vuosia sitten Alajärveen . Joten lopeta nyt pelle jo tämä kauhava kirjoittelu , tässä ei auta superpesikset eikä mitkään muutkaan . Me ei liitytä ikinä.kauhavaan notta tuliko jo selväksi.

• Anonyymi

Olemme pian kauhavalaisia.Ihanaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme pian kauhavalaisia.Ihanaa!

Kauhavalaisilla ei ole muuta tekemistä, kuin spämmätä tänne tylsiä vitsejään, menisivät TÖIHIN, niin olisi joskus varaa käydä lappajärveä katsomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhavalaisilla ei ole muuta tekemistä, kuin spämmätä tänne tylsiä vitsejään, menisivät TÖIHIN, niin olisi joskus varaa käydä lappajärveä katsomassa.

Sävel: olen suomalainen:on täällä Lappajärvellä itsepäinen kansa,joka ei ymmärrä parastansa Olen kauhavalaaaneeeeen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sävel: olen suomalainen:on täällä Lappajärvellä itsepäinen kansa,joka ei ymmärrä parastansa Olen kauhavalaaaneeeeen....

taas yksi huumehörhö visertää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taas yksi huumehörhö visertää.

jep kauhavallahan niitä hörhöjä piisaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      157
      8362
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      440
      7466
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3844
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3542
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2597
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1530
    Aihe