"En vihki homoja, koska papisto ei hyväksy, mutta henkilökohtaisesti nönnönöö...
Nauttikaa raahelaiset nyt sielunne kyllyydestä uudesta woke-uskonnosta.
Raahe kommaripesäkkeenä sai ansaitsemansa kirkkoherran
10
90
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa .
Tämä on Jumalan sanaa.- Anonyymi
"Jumalan sanaa" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kuka viel uskoo näihin satuihin
- Anonyymi
No vassarit ei käy kirkossa . Kunnon vassari ei ole edes kirkon jäsen . Elikkä ei liikuta vassaria .
- Anonyymi
Minä olin kolme päivää kirkon jäsen , koska vaimo halusi kirkko vihkimisen ..
- Anonyymi
Niin onko tuo pappi woke vai mitä tarkotat ? Vai tuomitseeko se raiskaukset ?
- Anonyymi
Mikäli Jeesus ei ole seurakunnan pää, sitten se on se toinen.
"Henkilökohtaisesti vihkin homoja, mutta koska papisto estää"
Raahen uunituore kirkkoherra vaalipuheessaan. - Anonyymi
Joka on vähimmässä uskollinen, se on paljossakin uskollinen.
Joka on vähimmässä uskoton, se on paljossakin uskoton. - Anonyymi
"Ja Laodikean seurakunnalle sano, että he ostaisivat silmävoidetta, jotta näkisivät paremmin.".
- Anonyymi
Kuka vielä kuuluu NS kirkkoon.raahessa.leikkikää saatanan mutta pitäkää turpanne kiinni.seuraava jeesustelija joka tulee mulle kaupungilla tuputtaa Jeesuksen pelastusta ja armoa niin saa köniin.petkeler huuhantelijat.
- Anonyymi
Oon mä myllymäki. T.asko piipittäjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288