"En vihki homoja, koska papisto ei hyväksy, mutta henkilökohtaisesti nönnönöö...
Nauttikaa raahelaiset nyt sielunne kyllyydestä uudesta woke-uskonnosta.
Raahe kommaripesäkkeenä sai ansaitsemansa kirkkoherran
10
423
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa .
Tämä on Jumalan sanaa.- Anonyymi
"Jumalan sanaa" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kuka viel uskoo näihin satuihin
- Anonyymi
No vassarit ei käy kirkossa . Kunnon vassari ei ole edes kirkon jäsen . Elikkä ei liikuta vassaria .
- Anonyymi
Minä olin kolme päivää kirkon jäsen , koska vaimo halusi kirkko vihkimisen ..
- Anonyymi
Niin onko tuo pappi woke vai mitä tarkotat ? Vai tuomitseeko se raiskaukset ?
- Anonyymi
Mikäli Jeesus ei ole seurakunnan pää, sitten se on se toinen.
"Henkilökohtaisesti vihkin homoja, mutta koska papisto estää"
Raahen uunituore kirkkoherra vaalipuheessaan. - Anonyymi
Joka on vähimmässä uskollinen, se on paljossakin uskollinen.
Joka on vähimmässä uskoton, se on paljossakin uskoton. - Anonyymi
"Ja Laodikean seurakunnalle sano, että he ostaisivat silmävoidetta, jotta näkisivät paremmin.".
- Anonyymi
Kuka vielä kuuluu NS kirkkoon.raahessa.leikkikää saatanan mutta pitäkää turpanne kiinni.seuraava jeesustelija joka tulee mulle kaupungilla tuputtaa Jeesuksen pelastusta ja armoa niin saa köniin.petkeler huuhantelijat.
- Anonyymi
Oon mä myllymäki. T.asko piipittäjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921