Eikö Orpo ja Purra hallituksen olisi hyvä ja kansalaisia kohtaan turva tehdä näistä supistuksista ja säästölaista tehdä sellaisia ns.pysyviä joksikin määrätyksi ajanjaksoksi esim. 10 - 15 vuotta. Ihan sitä ajatellen ettei käy niin että vihervasemmisto pääsisi hallitusvastuuseen astuessaan niitä heti purkamaan heiilä kun ei ole mitään rääpyä velan tolle ja talouden sopeutuksille. Sosialismiin ei kuulu katsoa tulevaisuuteen koska elävät tässä ja nyt. Terve. pieni tulinen eläkeläinen jolla jälkipolvea.
Hallituksen supistukset ja säätölait turvattava
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialisteja ei saa tai voi päästää hallitusvastuuseen. Heidän holtittomuus ja osaamattomuus on nähty ja sitä maksetaan ja taakkana kannetaan pitkään.
- Anonyymi
Tylsä provo.
Toivot jonkun palavasieluisen vassari vuorostaan haukkuvan jotakuta natsiksi.
Se on aika kulunutta.
Koko keskustelu oikeistosta ja vasemmistosta on huvittava, jos sitä katsotaan yhtään kauempaa. Meillä puhutaan ääripuolueesta vain siksi, että saataisiin värikyyttä. Todellisuudessa meillä ei ole yhtään ääripuoluetta.
Jos oikeisto-vasemmistokentää kuvattaisiin janalla 0-10, niin meillä liikutaan välillä 3-7 tai maailman mittakaavassa pikemminkin 4-7 koska maailman mittakaavassa meidän keskiarvo on vasemmalla.
En kritisoi sitä, mitä me olemme. Kritisoin tapaa tuoda esille asioita ikään kuin meillä olisi oikeasti valtavia erimielisyyseroja ja tyystin erilaisia poliittisia tavoitteita. Yksilötasolla asia on niin, muttei puoluetasolla.
Lempivertaukseni on maahanmuuttajat. Joku vuosi siten meillä oli ääripäät maahanmuuton kannattajissa ja vastustajissa. Ero oli mitattavissa 400 maahanmuuttajan erolla vuositasolla. Siinäpä ääripäät 😂- Anonyymi
Nyt puhutaan terveydenhoidon romahtamisesta ikään kuin olisi ketään, jonka tavoitteena se olisi.
Paljon puhetta, vähän villoja.
- Anonyymi
Kyllähän tosi on se että vihersosialistinen Marini hallitus oli se joka tämän terveydenhuollon sai kaaokseen ja tuohon jamaan väärillä laskutoimituksella MITÄ MUUTOS TULEE MAKSAMAAN.
Tuosta totuudesta ei päästä eroon. Milloinkaan ei ole sosialistien laskutaito osunut kohdalleen ja vaikka oppositio heille silloin asian esitti....uupuu toista miljardia niin eivät ottaneet todesta TAI VÄLITTÄNEET OIKEASTAAN.
NÄIN TOIMII SOSIALISTIT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 931324
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231020Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928