Jumala Sebaot, saata meidät entisellemme, valista kasvosi, niin me autetuiksi tulemme.

Anonyymi-ap

Ps. 80:12
2 Kuuntele, Israelin paimen. Sinä, joka johdat Joosefia niinkuin lammaslaumaa, sinä, jonka valtaistuinta kerubit kannattavat, ilmesty kirkkaudessasi.
3 Efraimin, Benjaminin ja Manassen edessä herätä voimasi, tule meidän avuksemme.

Toinen lammaslauma?

Onko tässä OIKEA Viinipuu?

15 Jumala Sebaot, käänny takaisin, katso alas taivaasta ja näe; ota hoitaaksesi tämä viinipuu
16 ja suojaa se, minkä sinun oikea kätesi istutti, tämä taimi, jonka kasvatit suureksi itseäsi varten.

Oletus että, Efraimin siunaus on voimassa, nii toki muutkin mitä on ilmoitettu?
mitä tämä merkitsee:
Jumala valitaa kasvonsa meille, eli ilmoittaa mitä hyvää on meille tulossa.

20 Herra, Jumala Sebaot, saata meidät entisellemme, valista kasvosi, niin me autetuiksi tulemme.

6

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taasko hyvä paimen on viemässä laumaa hyväksikäytettäväksi.

• Anonyymi

Joh. 10:
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

ja kuten kaikki tietää:
      20 Herra, Jumala Sebaot, saata meidät entisellemme, valista kasvosi, niin me autetuiksi tulemme.
      Sana "Valista kasvosi", merkitsee että:
      Herra, Jumala Kaikkivaltias / Herra Sebaot / Herramme Jeesus Kristus PELASTAJA

ilmoittaa meille mitä HYVÄÄ on meille antava!

ja siit' sitten tulee rauha ja lepo.

Joh 10
      11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

Nyt Herra antoi, kukaan ei sitä ottanut, eikä ollut mitenkään mahdollista ottaa sitä (tappaa/murhata)
      vaan
      Hyvä Paimen antoi hengensä että me pääsemme pakoon ja pelastumme:

Kunnia Jumalalle ja Jumalan Pojalle, meidän sijais-uhrille!
      aamen. aamen

• Anonyymi

"Taasko hyvä paimen on viemässä laumaa hyväksikäytettäväksi."

Tämä on suurta viisautta ja Jumalan armoa, pyri ymmärttämää Jumalan ARMO ja RAKKAUS.

nyt tietyllä tavalla meidät keritään ja sitten voi ajatella, että Herra käyttää meitä hyväksi:
      Mutta ei meidän itsemme hyväksi vaan:
      jumalattomien ja syntisten!

eli me olemme kerittis'n kädessä ma meidän omat "villat" otetaan pois ja niistä tehdää lämpimiä peittoja ja sukkia että paitoja, jumalattomille ja syntisille, että ymmärtäisivät kuinka:
      Jumala rakastaa meita kaikkia oli sitten Herran oma, avnhurskautettu tai paha ja ilke' julki jumalaton.

Nyt siis kuka lie olet, iloitse suuresti ja riemuitse, Jumala pitää sinustkin huolen, näin luonnollisessa elämässä ja JOS TAHDOT, iankaiken !
      eli ikauinen elämä ja rauah sekä lepo :)

Hyvää joulun odotusta sinnekin :)

• Anonyymi

Nyt sisi näyttää että Herra johdataa ja iloitsee suuresti, JooseFIN ja Efraimin että muiden omiensä tähden.

Nyt Herran ilmoitus on selvä:
      Ps. 80:12
      2 Kuuntele, Israelin paimen. Sinä, joka johdat Joosefia niinkuin lammaslaumaa, sinä, jonka valtaistuinta kerubit kannattavat, ilmesty kirkkaudessasi.

JooseFIN lammaslauma!
      ja Herra itse on SE HYVÄ PAIMEN :)
      ja
      Joh. 10:
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

Liittyykö nämä kaksi jätti suurta ja mahtavaa ilmoitusta yhteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Nyt te kaikki tiedätte mitä kaikkea hyvää (valista kasvosi meille) on luvannut Efraimille, Joosefin Pojalle:
      aina Aabrahaminsta lähtien, kuinka suuret ja mahtavat ovat Jaakobin antamat siunaukset Efraimille!
      Kuin jätti suuret on siunaukset, mitä Mooses antaoi Joosefin Pojille ja varsinkin Efraimille!

Kuinka suuret ja loppumattomat ovat Profeetojen antamat Siunaukset ilmoitukset ESIKOISELLE, EFRAIMILLE!

Kuinka kunniakkaat ja ihmeelliset ovat Jumalan KAikkivaltiaan, Herran Sebatoin ja Herran Jeesuksen, herrojen Herran ja kunikasten Kuninkaat siunaukset!

Nyt, iloitse ja Riemuitse, SILLÄ

Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

Jumalan Isrealin ESIKOINEN!

1. Moos. 48:
      LUE KOKO LUKU!

20 Ja niin hän siunasi heidät sinä päivänä, sanoen: "Sinun nimelläsi siunataan Israelissa, sanotaan: Jumala tehköön sinut Efraimin ja Manassen kaltaiseksi". Niin hän asetti Efraimin Manassen edelle.

Suurin nimi, Jeesuksen jälkeen, maan päällä ja mahdollisesti taivassa!
      Onko tämä Riemun ja ilon loputon aihe ja totuus!

Kuule Mooseksen julistama, totuus ja ilo:
      5. Moos. 33:16
      13 Ja Joosefista hän sanoi: "Herra siunatkoon hänen maansa kalleimmalla, kasteella, joka tulee taivaasta, kalleimmalla, mikä tulee syvyydestä alhaalta,
      14 kalleimmalla, minkä aurinko antaa, kalleimmalla, minkä kuun vaiheet tuottavat,
      15 kalleimmalla, mikä tulee ikuisten vuorien huipuilta, kalleimmalla, mikä tulee ikikukkuloilta,
      16 kalleimmalla, minkä maa kasvaa, ja kaikella, mitä siinä on, ja mielisuosiollaan, hän, joka pensaassa asui. Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, hänen päälaellensa, hänen, joka on ruhtinas veljiensä joukossa.
      17 Uljas on hänen härkiensä esikoinen, sen sarvet ovat kuin villihärän sarvet; niillä se puskee kumoon kansat, kaikki tyynni maan ääriin saakka. Sellaisia ovat Efraimin kymmenet tuhannet, sellaisia Manassen tuhannet."

ja Rieumuitse:
      1. Moos. 49:26
      22 Joosef on nuori hedelmäpuu, nuori hedelmäpuu lähteen reunalla; sen oksat ulottuvat yli muurin.
      23 Jousimiehet hätyyttävät häntä, ampuvat ja ahdistavat häntä.
      24 Mutta hänen jousensa pysyy lujana, ja hänen käsivartensa ovat notkeat Jaakobin Väkevän avulla, kaitsijan, Israelin kallion,
      25 isäsi Jumalan, avulla, joka sinua auttakoon, Kaikkivaltiaan avulla, joka sinua siunatkoon, antakoon siunauksia taivaasta ylhäältä, siunauksia syvyydestä alhaalta, siunauksia nisistä ja kohdusta.
      26 Sinun isäsi siunaukset kohoavat yli minun vanhempaini siunausten, yli ikuisten kukkulain ihanuuden. Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, veljiensä ruhtinaan päälaelle.

veljiensä ruhtinaan päälaelle!.

Joten tästä on hyvä ajtkaa, mutta sitä ennen tulee nauttia uutta:
      Tuoretta kahvia juuri kahvinpavuista jauhettua!
      pon apet jne jne etc etc

• Anonyymi

Mitä sitten tulee Efraimin Siunauksiin, niin
      tiesitkö että "Efraim" teki sen mitä jumalttomat ja pahat pelkäsivät ja pelkäävät!

Vedellä toimiva MAAILMAN paras moottori:
      https://www.youtube.com/watch?v=mIBcUauzwgE
      World’s first large-scale 100% hydrogen engine power plant | Wärtsilä

ja tähän TAAS Efraimin Siunaksen hedelmä:
      Wärtsilä 31 engine platform

Tutki itse ja ihmettele, kuinka Jumalan Siunaus lepää Pohjoisessa maassa!

Nyt en tästä paljoa puhu, sillä
      jostain omituisesta syystä tässä on paljon jotain omituista kieltä!
      eli englantia!

mutta lue toki!

https://www.wartsila.com/energy/sustainable-fuels/hydrogen-power-plant

Nyt tämä on eräs niistä tuhansista keksinnöistä joita Suomi, eli Efrain on maailalle antanut!

Joten iloitaa ka riemuitakaa tästä "juolu lahjasta" ja lahjoista!

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      17
      4963
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2531
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1881
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1874
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      114
      1608
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1217
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1158
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1008
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    Aihe