Mitä mahtaa maksaa...

Anonyymi-ap

...suurinpiirtein perustason (suppea, perus,laaja) kotivakuutus kerrostaloon (noin 40 m2)? Ajattelin ottaa ilman vertailua koska en halua antaa nimeäni, osoitettani ja sotuani kaikille vakuutusyhtiöille. Tai oikeastaan kiinnostaa onko ko. vakuutuksen hinta suurinpiirtein sama kaikilla yhtiöillä. Eli jos sinulla noin 40 neliön kerrostaloasunto ja perustason kotivakuutus niin voitko kertoa mitä maksaa?

12

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Satasen

• Anonyymi

Kumpi on pahempi, kansalaisluottamuksen menettäminen vai luottotietojen menettäminen? Arvioin asiaa omalta kohdaltani ;

Kansalaisluottamuksen menettäminen:
      Olen menettänyt äänioikeuden vaaleissa sekä kelpoisuuden asettua ehdokkaaksi vaaleihin; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

En voi olla todistajana oikeudessa; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

Minua ei voida nimittää valtion tai kunnan virkaan; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

Luottotietojen menettäminen:
      Vakuutusyhtiöt eivät myönnä minulle tapaturma- eikä sairaskuluvakuutuksia edes vuoden etukäteismaksua vastaan, koska olen kuin ruttoinen eläin, jolle ei tarvitse myöntää turvaa terveyteni hoitamiseen. Myöskään autoon ei myönnetä edes osakaskoa, koska olen polttamassa omaa autoani ja tekemässä ilkivaltaa sitä kohtaan (totta tietenkin, koska olen rikollinen). Ainoastaan pakollinen liikennevakuutus myönnetään vuoden etukäteismaksua vastaan; tällä asialla on minulle merkitystä

Luottokorttiyhtiöt eivät myönnä minulle luottokorttia edes 500 euron luotolla, jotta voisin varata itselleni hotellin ulkomailta (monet hotellit edellyttävät luottokortin numeroa varauksen yhteydessä), lisäksi luotolla maksaminen antaa turvaa esimerkiksi matkatoimiston konkurssin varalta, ja tilaamaan tavaraa verkkokaupoista vailla huolia; tällä asialla on minulle merkitystä

Yhteenvetona sanoisin, että haluaisin vaihtokaupan, jossa minut tuomitaan menettämään kansalaisluottamukseni sitä vastaan, että saan luottotietoni takaisin

• Anonyymi

Luottotiedoton henkilö voi saada ainoastaan suppean kotivakuutuksen, eli häneltä evätään perustason ja laaja kotivakuutus pois. Voisiko joku viisas selittää, miten ihmisen luottotiedot vaikuttaa siihen, miten suurella todennäköisyydellä talo syttyy palamaan tai siellä sattuu vesivahinko? Asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä, jos vakuutuksen maksaa etukäteen vuodeksi eteenpäin. Täysin järjenvastaista toimintaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottotiedoton henkilö voi saada ainoastaan suppean kotivakuutuksen, eli häneltä evätään perustason ja laaja kotivakuutus pois. Voisiko joku viisas selittää, miten ihmisen luottotiedot vaikuttaa siihen, miten suurella todennäköisyydellä talo syttyy palamaan tai siellä sattuu vesivahinko? Asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä, jos vakuutuksen maksaa etukäteen vuodeksi eteenpäin. Täysin järjenvastaista toimintaa..

Ei mitenkään järjenvastaista. Vakuutustapahtumat ja vahinkoilmoitukset perustuvat myös luottamukseen. On siis loogista, että et voi ottaa vakuutusta, jossa itse olet edunsaaja. Varsinkin kun nykyään luottotiedoton on luottotiedoton.

Kummasti joillain esimerkiksi häviää 2000€ kamera joka reissulla tai autosta häviää 2000€ vanteet joka kesä. Ja aina pitäisi korvata vaikka niitä ei ole kukaan nähnyt. Talon polttaminen on varmasti vähän harvinaisempaa, mutta aika moni vakuutustapahtuma on nytkin vilpillinen vaikka selkeimmät asiakkaat on karsittu pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitenkään järjenvastaista. Vakuutustapahtumat ja vahinkoilmoitukset perustuvat myös luottamukseen. On siis loogista, että et voi ottaa vakuutusta, jossa itse olet edunsaaja. Varsinkin kun nykyään luottotiedoton on luottotiedoton.

Kummasti joillain esimerkiksi häviää 2000€ kamera joka reissulla tai autosta häviää 2000€ vanteet joka kesä. Ja aina pitäisi korvata vaikka niitä ei ole kukaan nähnyt. Talon polttaminen on varmasti vähän harvinaisempaa, mutta aika moni vakuutustapahtuma on nytkin vilpillinen vaikka selkeimmät asiakkaat on karsittu pois.

Eli siis kun ajoin autolla ylinopeutta, 70 km/h rajoitusalueella 80 km/h, ja tästä minulle tuli rikesakko jota en maksanut. Tästä seurasi maksuhäiriömerkintä ja luottotietojen menetys. Voitko nyt selittää rautalangasta vääntäen, että millä tavalla tämä asia liittyy millään osin mihinkään luottamukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis kun ajoin autolla ylinopeutta, 70 km/h rajoitusalueella 80 km/h, ja tästä minulle tuli rikesakko jota en maksanut. Tästä seurasi maksuhäiriömerkintä ja luottotietojen menetys. Voitko nyt selittää rautalangasta vääntäen, että millä tavalla tämä asia liittyy millään osin mihinkään luottamukseen?

Liittyneekö edes vakuutukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyneekö edes vakuutukseen?

Eihän sillä ole mitään merkitystä, mistä syystä olet menettänyt luottotiedot. Jos sinulla on maksuhäiriömerkintä, niin silloin olet vakuutusyhtiön silmissä murhaaja, pedofiili ja tuhopolttaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan sen itse selitit. Jos sinulla ei ole ulosottokelpoisia tuloja edes sitä vertaa, että sinulta saisi 70€ perittyä ja taustaa hoitamattomista asioista niin et ole ikävä kyllä luottokelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sillä ole mitään merkitystä, mistä syystä olet menettänyt luottotiedot. Jos sinulla on maksuhäiriömerkintä, niin silloin olet vakuutusyhtiön silmissä murhaaja, pedofiili ja tuhopolttaja.

Pedofiili, tuhopoltto ja murha ei sinäänsä ole syotä evätä vakuutuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan sen itse selitit. Jos sinulla ei ole ulosottokelpoisia tuloja edes sitä vertaa, että sinulta saisi 70€ perittyä ja taustaa hoitamattomista asioista niin et ole ikävä kyllä luottokelpoinen.

Tuo ei kyllä vastaa kysymykseen siinä tilanteessa, jos kotivakuutuksen maksaa etukäteen vuodeksi eteenpäin

• Anonyymi

Kysyin vaan mitä maksaa vakuutus, en jonkun koko elämänhistoriaa. T: Aloittaja

• Anonyymi

Satasen +/- pari kymppiä laajuudesta riippuen. Jos otat matkavakuutuksen kylkeen, niin oot lähempänä paria sataa ja jos pankin etuasiakas/muita vakuutuksia niin taas -10-20%

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8517
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3349
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2490
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1980
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      351
      1663
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1412
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1020
    Aihe