Mitä mahtaa maksaa...

Anonyymi-ap

...suurinpiirtein perustason (suppea, perus,laaja) kotivakuutus kerrostaloon (noin 40 m2)? Ajattelin ottaa ilman vertailua koska en halua antaa nimeäni, osoitettani ja sotuani kaikille vakuutusyhtiöille. Tai oikeastaan kiinnostaa onko ko. vakuutuksen hinta suurinpiirtein sama kaikilla yhtiöillä. Eli jos sinulla noin 40 neliön kerrostaloasunto ja perustason kotivakuutus niin voitko kertoa mitä maksaa?

12

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Satasen

• Anonyymi

Kumpi on pahempi, kansalaisluottamuksen menettäminen vai luottotietojen menettäminen? Arvioin asiaa omalta kohdaltani ;

Kansalaisluottamuksen menettäminen:
      Olen menettänyt äänioikeuden vaaleissa sekä kelpoisuuden asettua ehdokkaaksi vaaleihin; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

En voi olla todistajana oikeudessa; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

Minua ei voida nimittää valtion tai kunnan virkaan; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

Luottotietojen menettäminen:
      Vakuutusyhtiöt eivät myönnä minulle tapaturma- eikä sairaskuluvakuutuksia edes vuoden etukäteismaksua vastaan, koska olen kuin ruttoinen eläin, jolle ei tarvitse myöntää turvaa terveyteni hoitamiseen. Myöskään autoon ei myönnetä edes osakaskoa, koska olen polttamassa omaa autoani ja tekemässä ilkivaltaa sitä kohtaan (totta tietenkin, koska olen rikollinen). Ainoastaan pakollinen liikennevakuutus myönnetään vuoden etukäteismaksua vastaan; tällä asialla on minulle merkitystä

Luottokorttiyhtiöt eivät myönnä minulle luottokorttia edes 500 euron luotolla, jotta voisin varata itselleni hotellin ulkomailta (monet hotellit edellyttävät luottokortin numeroa varauksen yhteydessä), lisäksi luotolla maksaminen antaa turvaa esimerkiksi matkatoimiston konkurssin varalta, ja tilaamaan tavaraa verkkokaupoista vailla huolia; tällä asialla on minulle merkitystä

Yhteenvetona sanoisin, että haluaisin vaihtokaupan, jossa minut tuomitaan menettämään kansalaisluottamukseni sitä vastaan, että saan luottotietoni takaisin

• Anonyymi

Luottotiedoton henkilö voi saada ainoastaan suppean kotivakuutuksen, eli häneltä evätään perustason ja laaja kotivakuutus pois. Voisiko joku viisas selittää, miten ihmisen luottotiedot vaikuttaa siihen, miten suurella todennäköisyydellä talo syttyy palamaan tai siellä sattuu vesivahinko? Asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä, jos vakuutuksen maksaa etukäteen vuodeksi eteenpäin. Täysin järjenvastaista toimintaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottotiedoton henkilö voi saada ainoastaan suppean kotivakuutuksen, eli häneltä evätään perustason ja laaja kotivakuutus pois. Voisiko joku viisas selittää, miten ihmisen luottotiedot vaikuttaa siihen, miten suurella todennäköisyydellä talo syttyy palamaan tai siellä sattuu vesivahinko? Asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä, jos vakuutuksen maksaa etukäteen vuodeksi eteenpäin. Täysin järjenvastaista toimintaa..

Ei mitenkään järjenvastaista. Vakuutustapahtumat ja vahinkoilmoitukset perustuvat myös luottamukseen. On siis loogista, että et voi ottaa vakuutusta, jossa itse olet edunsaaja. Varsinkin kun nykyään luottotiedoton on luottotiedoton.

Kummasti joillain esimerkiksi häviää 2000€ kamera joka reissulla tai autosta häviää 2000€ vanteet joka kesä. Ja aina pitäisi korvata vaikka niitä ei ole kukaan nähnyt. Talon polttaminen on varmasti vähän harvinaisempaa, mutta aika moni vakuutustapahtuma on nytkin vilpillinen vaikka selkeimmät asiakkaat on karsittu pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitenkään järjenvastaista. Vakuutustapahtumat ja vahinkoilmoitukset perustuvat myös luottamukseen. On siis loogista, että et voi ottaa vakuutusta, jossa itse olet edunsaaja. Varsinkin kun nykyään luottotiedoton on luottotiedoton.

Kummasti joillain esimerkiksi häviää 2000€ kamera joka reissulla tai autosta häviää 2000€ vanteet joka kesä. Ja aina pitäisi korvata vaikka niitä ei ole kukaan nähnyt. Talon polttaminen on varmasti vähän harvinaisempaa, mutta aika moni vakuutustapahtuma on nytkin vilpillinen vaikka selkeimmät asiakkaat on karsittu pois.

Eli siis kun ajoin autolla ylinopeutta, 70 km/h rajoitusalueella 80 km/h, ja tästä minulle tuli rikesakko jota en maksanut. Tästä seurasi maksuhäiriömerkintä ja luottotietojen menetys. Voitko nyt selittää rautalangasta vääntäen, että millä tavalla tämä asia liittyy millään osin mihinkään luottamukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis kun ajoin autolla ylinopeutta, 70 km/h rajoitusalueella 80 km/h, ja tästä minulle tuli rikesakko jota en maksanut. Tästä seurasi maksuhäiriömerkintä ja luottotietojen menetys. Voitko nyt selittää rautalangasta vääntäen, että millä tavalla tämä asia liittyy millään osin mihinkään luottamukseen?

Liittyneekö edes vakuutukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyneekö edes vakuutukseen?

Eihän sillä ole mitään merkitystä, mistä syystä olet menettänyt luottotiedot. Jos sinulla on maksuhäiriömerkintä, niin silloin olet vakuutusyhtiön silmissä murhaaja, pedofiili ja tuhopolttaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan sen itse selitit. Jos sinulla ei ole ulosottokelpoisia tuloja edes sitä vertaa, että sinulta saisi 70€ perittyä ja taustaa hoitamattomista asioista niin et ole ikävä kyllä luottokelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sillä ole mitään merkitystä, mistä syystä olet menettänyt luottotiedot. Jos sinulla on maksuhäiriömerkintä, niin silloin olet vakuutusyhtiön silmissä murhaaja, pedofiili ja tuhopolttaja.

Pedofiili, tuhopoltto ja murha ei sinäänsä ole syotä evätä vakuutuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan sen itse selitit. Jos sinulla ei ole ulosottokelpoisia tuloja edes sitä vertaa, että sinulta saisi 70€ perittyä ja taustaa hoitamattomista asioista niin et ole ikävä kyllä luottokelpoinen.

Tuo ei kyllä vastaa kysymykseen siinä tilanteessa, jos kotivakuutuksen maksaa etukäteen vuodeksi eteenpäin

• Anonyymi

Kysyin vaan mitä maksaa vakuutus, en jonkun koko elämänhistoriaa. T: Aloittaja

• Anonyymi

Satasen +/- pari kymppiä laajuudesta riippuen. Jos otat matkavakuutuksen kylkeen, niin oot lähempänä paria sataa ja jos pankin etuasiakas/muita vakuutuksia niin taas -10-20%

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      163
      6532
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1913
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1671
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      337
      1085
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      50
      1034
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      990
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      918
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe