Hei!
VAROITUS SORTINOSTA (sortino-co.com / sortino.co.com)
Tiedän olleeni tyhmä kun haksahdin itsekään tähän huijaukseen, mutta toteutus kaikkinensa oli todella hyvin tehty (verkkosivut, alustat, dokumentit yrityksen ja sijoitusneuvojan laillisuudesta, luvista jne.). Haluan jakaa tarinani, ettei kukaan muu tekisi "yhteistyötä" Sortinon kanssa.
Alunperin suomalaisen iltapäivälehden nettisivuilla oli juttu, jossa kerrottiin erään suomalaisen tunnetun sijoittavat käyttävän tällaista palvelua. Liian myöhään tajusin että kyseinen nettisivu oli kadonnut ja haastattelu oli varmasti tekaistu tekoälyn avulla. Palvelussa siis sijoitetaan kyrptovaluuttoihin ja sijoitusneuvoja ja heidän alustansa automatiikkansa (botti) hoitaa sijoitukset eli kryptojen ostot ja myynnit. Tuottolupaus oli toki myös korkea.
Rekisteröidyin ja tein vaaditun 200€ alkusijoituksen - sillä asiakas pääsee näkemään miten palvelu toimii. Sijoitusneuvojani soitti jo samana päivänä Briteistä ja näytti miten alusta ja palvelu toimii - nyt jäätäisiin odottamaan tuottoa. 2 viikon jälkeen rahat olivatkin tuplaantuneet ja kotiutettiin minulle 100€ yhdessä, jotta osaisin jatkossa tehdä sen itse ja voisin aina halutessani tehdä kotiutuksia. Kotiutuksiin ja muihin siirtoihin tarvitaan myös Binancen tili, jossa kryptot tai dollarit konvertoidaan euroiksi.
Sitten alkoikin myyntipuheet isompien summien sijoittamisesta ja sokeuduin luvattuihin tuottoihin ja luotin palveluun alun epäröinnin jälkeen. Onneksi "sijoitusneuvoja" ei saanut puhuttua minua ympäri kymppitonnin lainaan, mutta muutaman tonnin lainan olin valmis riskeeraamaan, koska tarkoitus oli että laina maksetaan tuotoilla takaisin jo 2 viikon päästä, jolloin siitä ei edes tulisi lisäkuluja. Yritys saa asiakkaan ottamaan lainan Bondoralta niin, että he tekevät lainasopimuksen pohjalta oman sopimuksen asiakkaan kanssa, jossa he vahvistavat että Sortino ottaa vastuun lainan takaisinmaksusta 2 viikon määräajan sisällä, eikä asiakkaalle tule mitään ylimääräisiä kuluja tästä. Yritys tarvitsee asiakkaita ja isompia sijoituksia, jotta he saavat jatkossa tulovirtaa 4% provisiolla alustansa kryptokauppojen voitoista.
Yllätys yllätys kun 2 viikkoa meni, tilillä oli taas lähes kaksinkertainen summa rahaa, MUTTA kotiuttaminen ei onnistunutkaan vaan pyyntö jäi käsittelyssä-tilaan. Pari päivää aikaisemmin soiteltiin vielä sijoitusneuvojani kanssa ja hänellä olisi ollut taas jokin uusi idea pääni ja rahojeni menoksi, mutten lähtenyt siihen mukaan vaan kerroin että maksetaan laina pois ja jatketaan muuten entiseen malliin.
Kun lainan takaisinmaksupäivä koitti, en enää saanut yhteyttä sijoitusneuvojaani eikä yrityksen asiakaspalvelustakaan kuulu vastausta viesteihini. En siis tule näkemään lainaamiani rahoja enää ja joudun maksamaan lainan pois itse.
Jos törmäät tähän tai vastaavaan sivustoon/alustaan ja kaikki vaikuttaa olevan liian hyvää ollakseen totta - silloin se ei ole totta. Itse sain tästä muistutuksen kantapään kautta.
Eikun rikosilmoitusta tekemään joulun kunniaksi, vaikka tuskin poliisikaan pääsee näiden mestarihuijareiden jäljelle pelkän kryptovaluuttalompakon osoitteen perusteella (luulen siis että kaikki muu minulle annettu info ja alusta ym. on huijausta).
Mukavaa joulun aikaa kaikille ja pitäkää huoli rahoistanne ja rakkaistanne! :)
Kryptovaluutta-alusta Sortino on huijausta
2
60
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sama juttu oli oikein viralliset sivutkin ota myös yhteyttä bitkoniin ja pankkeihin
- AnonyymiUUSI
Minkä niminen feikki sijoitus neuvoja sinulla oli antoiko myös sinulle finanssi valvonnan väärennettyt varmenteet itsestään toivotaan parasta että vielä joskus tuomitaan nyt näyttää olevan kyseinen sortiino cc sveitsin finanssi valvonnan varoitus listoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758