Heti valtion liityttyä natoon alettiin vaatimaan kymmeniä miljardeja lisää armeijaan. Tämä siis valtiossa jossa 24 miljoonaa sairaalan yöpäivystykseen on kuulemma liian suuri summa.
Pelkästään maavoimien kalustoon tullaan upottamaan +10miljardia mistä iso osuus menee ulkomaisille firmoille.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010915977.html
Kalliiksi tulee sotamania.
Miksi NATO tulee niin kalliiksi?
4
266
Vastaukset
- Anonyymi
Aseet ovat lisäksi tuontitavaraa melkein kokonaan, joten eivät kasvata bruttokansantuotetta.
Saatanan kalliiksi tulee varautuminen Kremlin sotahullun vanhuksen järjettömiin peliliikkeisiin, se on ihan totta. Ja vielä sata kertaa kalliimmaksi voisi tulla se ettemme varautuisi.
Naapurimme johtajana on nyt psykopaatti jonka mielestä siviilien pommittamisella voi vitsailla. Vai mitä mieltä itse olet, onko Volodja tunne-elämältään lähimainkaan normaali ihminen?
Yöpäivystyksen osalta olemme suunnilleen samaa mieltä, vaikka asia ei minua tamperelaisena koskekaan, täällä kun ollaan Acutassa että heilahtaa (kokemusta on) mutta harvempaan asutuilla seuduilla valitettavasti ei.- Anonyymi
Ei USA ilmaiseksi Suomea isännöi.
Kaikesta, ihan kaikesta pitää lähettää osa, osasta jopa suurin osa, rapakon takaisen jengin hyvinvointia tukemaan.
Herää vain pieni kysymys, että kun kaikki luovutukset jenkeille tehdään poliittisilla päätöksillä, niin tekevätkö suomalaiset poliitikot nuo päätökset ihan vain tyhmyyttään vai osaavatko he rahastaa tehdyistä luovutuksista hyvän hinnan?
Jälkimmäistä vaihtoehtoa kutsutaan korruptioksi ja, kuten olemme saaneet huomata, salaisimmatkin asiakirjat ja veroparatiisitilit voivat päätyä julkisuuteen.
Trumpin aikakausi voi puhdistaa korruption USA:sta, Ukrainasta tuskin koskaan ja siksipä Trump ei lähdekään tangoon Zelenskyin kanssa.
Trump pääsee käsiksi Valkoisen talon arkistoihin ja sieltä voi hyvinkin löytyä tietoja, jotka eivät houkuta Donaldia pokkaamaan Suomi-neidollekaan kun orkesteri aloittaa tangon "Aavan meren tuolla puolen".
It takes two to tango.Trumpin kabinetti on täynnä miljardööri rötösherroja ja on jo ehtinyt perumaan ruuan alennuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998