Heti valtion liityttyä natoon alettiin vaatimaan kymmeniä miljardeja lisää armeijaan. Tämä siis valtiossa jossa 24 miljoonaa sairaalan yöpäivystykseen on kuulemma liian suuri summa.
Pelkästään maavoimien kalustoon tullaan upottamaan +10miljardia mistä iso osuus menee ulkomaisille firmoille.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010915977.html
Kalliiksi tulee sotamania.
Miksi NATO tulee niin kalliiksi?
4
328
Vastaukset 4
- Anonyymi
Aseet ovat lisäksi tuontitavaraa melkein kokonaan, joten eivät kasvata bruttokansantuotetta.
Saatanan kalliiksi tulee varautuminen Kremlin sotahullun vanhuksen järjettömiin peliliikkeisiin, se on ihan totta. Ja vielä sata kertaa kalliimmaksi voisi tulla se ettemme varautuisi.
Naapurimme johtajana on nyt psykopaatti jonka mielestä siviilien pommittamisella voi vitsailla. Vai mitä mieltä itse olet, onko Volodja tunne-elämältään lähimainkaan normaali ihminen?
Yöpäivystyksen osalta olemme suunnilleen samaa mieltä, vaikka asia ei minua tamperelaisena koskekaan, täällä kun ollaan Acutassa että heilahtaa (kokemusta on) mutta harvempaan asutuilla seuduilla valitettavasti ei.- Anonyymi
Ei USA ilmaiseksi Suomea isännöi.
Kaikesta, ihan kaikesta pitää lähettää osa, osasta jopa suurin osa, rapakon takaisen jengin hyvinvointia tukemaan.
Herää vain pieni kysymys, että kun kaikki luovutukset jenkeille tehdään poliittisilla päätöksillä, niin tekevätkö suomalaiset poliitikot nuo päätökset ihan vain tyhmyyttään vai osaavatko he rahastaa tehdyistä luovutuksista hyvän hinnan?
Jälkimmäistä vaihtoehtoa kutsutaan korruptioksi ja, kuten olemme saaneet huomata, salaisimmatkin asiakirjat ja veroparatiisitilit voivat päätyä julkisuuteen.
Trumpin aikakausi voi puhdistaa korruption USA:sta, Ukrainasta tuskin koskaan ja siksipä Trump ei lähdekään tangoon Zelenskyin kanssa.
Trump pääsee käsiksi Valkoisen talon arkistoihin ja sieltä voi hyvinkin löytyä tietoja, jotka eivät houkuta Donaldia pokkaamaan Suomi-neidollekaan kun orkesteri aloittaa tangon "Aavan meren tuolla puolen".
It takes two to tango.Trumpin kabinetti on täynnä miljardööri rötösherroja ja on jo ehtinyt perumaan ruuan alennuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3281311Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.54640- 49638
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23490
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32460- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421