Ihmiset tarjoavat tuolla ihan romua. Miksi joku hakisi aivan paskaa toiselta? No jos ei itse viitsi viedä romujaan roskiin, voi tarjota niitä ilmaiseksi jollekin tyhmälle.
Ylöjärven roskalava
6
413
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sieltä löydy mitään helppoa myytävää, vai miksi valitat?
- Anonyymi
Niinkö ymmärsit, että haluaisin tuolta tavaraa myytäväksi? Idiootti.
- Anonyymi
Yritin Lielahteen tarjota vuosi sitten ihan uusia käyttämättömiä remmikenkiä, ei kelvannut. Pitkä käyttämätön toppis sentään otettiin, kun eivät kehdanneet kieltäytyä. Metallirunkoinen uuden veroinen tietokonepöytä -runko ei myöskään missään pisteessä kiinnostanut. Ei ilmaiseksikaan. Mieleinen kansi runkoon olisi ollut itse lisättävä, se olisi ollut kiva ja toimiva myös pöytänä. Silti kirppiksillä on vanhoja, rähjäisiä kaiken maailman tavaroita, jopa ikivanhoja pölyisiä vaahtomuovisia patjoja, joiden päällystä ei ole edes pesty ennen sinne vientiä. Ihmettelen, kun tuotteet täytyisi olla niin käytetyn näköisiä, että itse en voisi enää ajatella. Joku jujuhan tässä on, jotka ei aukene itselle. Kyllä toisaalta myös rahat ovat monella vähän haussa tänä päivänä.
- Anonyymi
Lisään edelliseen, että tarkoitin äsken noita kierrätyskeskuksia, joista osa on valtakunnallisia. Jotkut niistä voi hakee maksusta tavaraa kotoa ja vie jätteiden käsittelyyn tai muualle.
- Anonyymi
hae ikeasta uusia jos ei kelpaa
- Anonyymi
TERÄSBETONIN AHOLALLE NAKO OHTAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030