Uutisissa kerrottiin äsken kuinka noin 5000 Valiolaisen ja heidän edunsaajansa kaikki tiedot, henkilö- ja tilitiedot jne, on joutuneet joron jäljille.
Onko Kapin tiedotkin nyt viety?
Valiolaisten tiedot varastettu kaameassa tietomurrossa
4
55
Vastaukset
Yhä uudelleen on niin mieltäylentävää havaita tietoteknisen osaamisen tason olevan suomaliassa ala-arvoista.
Toki olisi hienoa kuulla kuinka pikkupehmeä oli taas osallisena, mutta yksityiskohtia ei tietysti julkaista.- Anonyymi
Demareita valiolla. He myy vaikka äitinsä.
- Anonyymi
Olisiko tekijän motiivina ollut nimenomaan Kapin tietojen urkkiminen? Halu selvittää hänen sotilaskoulutuksensa ja sotilasurallaan eteneminen ja tarkistaa, pitääkö sekään paikkansa, mitä Kapi on urastaan Valiolla meille kertonut? Sanottiinko hänet irti Valiolta vai lähtikö sieltä omalla päätöksellään?
- Anonyymi
Jos olikin tonkkapoika, koppi jossa luki tonkat. Ei mitään koulutusta muuhun. Everstin vieressä istuminen suurin saavutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420