Useampi maahan jo muuttanut toivoo ettei enää tulisi maahanmuuttajia, ,,,,, kuin heidän sukuaan.
Hassua, mutta ainakin 3 kertaa kuullut.
Rasisti ei saa olla, mutta
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Hohhoijaa, tämä on jo niin kulunut ja typerä aihe??
Onko meidän miespoloiset jo näin alhaalla, että eivät osaa edes hävetä akkamaisia juttuja?
Missä on kunnon suomimies? Nolottaa!- Anonyymi
Jos tänne tulee ihmisiä tuhansien kilometrien päästä, ja selittää että heitä vainotaan mutta kun oleskelulupa on saatu ja sosiaalietuudet tulee tilille niin mennään kotimaahan lomille? Suomessa ei haluta opiskella kieltä, työntekemistä vältellään? Minä en hyväksy tällaista menoa vihaan epärehellisiä ihmisiä. Ja vihaan tänne tulevia loisia toiselta puolelta maailman. En halua olla näiden kanssa missään tekemisissä. Joo kyllä olen rasisti.
- Anonyymi
Kuka haluaa mustaa kansaa suomeen ei ainakaan persut. Ja loppujen lopuksi eduskunnassaon kaikki rasisteja jeeeee minäkin olen rasisti
- Anonyymi
Kaksi mulkosilmäista ,turpeahuulista mustaa matua tyhjensi kierrätyskeskuksen ilmaisosaston. Kaikki kelpasi sinne vaan isoihin jätesäkkeihin heitettiin kaikki irtonainen mitenkään valkkaamatta kaikki kelpasi.
- Anonyymi
Mamuille kelpaa kaikki minä on ilmaista ruokajonotkin on mamut vallanneet. Ja helluntai seurakunnassa on liikaa mamuja joten lopeti käymisen tosi ahneita. Jos on ruokaa tarjolla niin ahmivat kaiken jos ei kovaan ääneen kielletä. Perse vaan leviää joka päivä. Yäkkkk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932